Moih porukat.<3
Ensiksi ilmotan ett nyt tänä viikonloppuna en varmaankaan saa osaa ilmi laitettua.
Huomenna, eli lauantaina häipsin Sannille 12 aikoihin jo ja sit Tiia tulee sinne myös.
Aijotaan kattoo illasta kauhuelokuvia, ja sit ei saada kuitenkaan nukuttuu yhtään :D
Ja sitten.
Se kamalin osa huomisesta.
Mun pitää soittaa ystävälleni, ja puhuu sille vakavasti. Tiiän, ett tuun itkee sillon. Hemmetti, jos vielä jänistän sen, mutt pakko puhuu, ajatellen tulevaisuutta. Tää on aika kovakouranen ystävä, josta en tykkää yhtään, ett se repee mua web kuvaan sillon ku on täällä jne.
Ja pelottaa ens kesä, ripari, jolle se ehkä tulee eri paikkakunnalla kun asuu, ja muutenki, jos meen sinne ens kesänä.
Katsokaas, ystäväni ei oo siis täyshetero, vaan bi. Ja se on yrittäny tän vuoden aikana kahesti täällä käydessään, molemmilla kerroilla repii multa paidan päältä.... *nielaus*
Eilen olin Sannin ja Tiian kanssa kylillä viettämässä aikaa kolmestaan. Meillä oli tosi hauskaa, monta tuntia, sit 18 jälkeen puheet meni tähän mun kaveriin, ja sit me ruvettiin pelkäämään, ett mitä jos se pakottaa miut ens kerralla tekee jotain, mitä en haluis? En yhtään ihmettelis totta puhuen kaveristani, jos pakottaski. Tuli eilen kyyneleitäkin puristettua useita ulos tän takii. Arvatkaa pelottaako, jos se jotain tekee mulle. Se on kärsiny aika vakavasti masennuksestaki joskus, vielä viime koulu lukuvuoden aikana, ja sit se on viillelly itteensä joskus.
Pelottaa vaan myös sen osalta tuleva puhelu. Entä jos se sen jälkeen rupee harkitsee jotain itsemurhaa tmv.?
En haluu ajatellakkaa sitä, sillä sit se ois tavallaan mun syy ett se meni tekee sen..
Mutt ei puhuta tästä enää.
Sunnuntaina en tiiä monelta tuun Sannilta kotiin, joskus iltapäivällä varmaanki. Sit pitää tulla koneelle kaiketi jo kirjottamaan teille tarinaa, ett ette ihan homehtus penkeillenne >8)
Jos Jebbe nyt ensinnäkin jaksanee kirjoittaa la-su yön jälkeen (:
Sitten kerron jotain ihanaa (: Itsestäni 8 DD
Oon löytäny taas sen ihanan tunteen<3 Sen ku pitää hemmetin paljon jostain pojasta<3
Tää yks on niin söpö ja lutune<3 Eilen ku katottiin kylällä with Tiia ja Sanni suunnilleen meidän ikästen poikien sählypeliä, se oli siellä pelaamassa. (: Tää poika on itteeni vuoden nuorempi, mutt yks vuosihan ei haittaa, vai? Kun katottiin eilen niitten peliä katsomossa ylhäällä, se katto sinne ylös aina uuden erän alkaessa :o (: ... Sit tuo toinen, 7.lk ihastus, josta viel hivenen tykkään, se on sulone, mutt ei mulla mitään mahiksia oo, se on lukion 3.lk, ite 8.lk, jepp...

Love u,

Jebbe.<3