Se asemies seiso meidän edessä... Bill asettu mun eteen.
" Bill, mitä sä hommaat?!"

--

Katoin Billin niskaan tyhmänä suu auki. " Suojelen sua... Sä oot jo suojellu mua kerran aikasemmin... - Nyt on mun vuoro. Mä oon tän velkaa sulle.." Bill sano, eikä kääntyny kattoo mua, kattoen vaan asemiestä.
" Hah." mies tokas ja latasi aseensa.
" EI BILL! " huudahin ja tartuin sitä kädestä ja vetäen mun taakse turvaan. Mies osoitti meitä aseella.
" Väisty."" En. Sä et tapa Billiä, ennenku oot hoidellu mut eka" murahin. " Sovittu." mies tuhahti, ja laukas aseensa kahdesti. Mä en pelänny, en antanu pelolle valtaa.
" Uhh...."  vaikerointi mun suusta, ku luoti iskeyty mun rintaan ja toinen olkapäähän.
Mä kaaduin maahan polvilleen, mutt mun ote Billistä ei irronnu. Mä katoin mieheen, samall, ku veri alko valuu mun suupielest.
Se laukas aseensa uudestaan, kolme kertaa, Billiä kohti.. " Bill..." mumisin hiljaa, ja nostin mun katseen taakseni. Luoti oli lävistäny Billin rinnasta, ja kahdesta kohtaa vatsasta. Billin silmät sulkeutu hieman, jääden raolleen ja sit se kaatu mun päälle.
Kaaduin maahan nurin, Bill mun yllä maaten. Mun silmät alko sulkeutuu, ja viimenen ääni, minkä kuulin, oli miehen loittonevat askeleet..

"IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKK!!!!!!!!!" joku nainen huudahti kädet suulla, ja huitoi porukkaa paikalle.
" Joku soittakaa ambulanssi!" joku mies huuti, ja porukkaa seisoi ympärillä.
Kukaan ei uskaltanut koskeakkaan meihin. Mä makasin alimmaisena verilätäkössä, mun ja Billin verien sekoittuneessa lätäkössä. Mun suupielessä oli kuivunutta verta, ja Billin hiukset olivat tahmaantuneet verestä. Bill oli mun yllä, silmät raollaan, mun silmät oli kiinni.
" Mitä tääll tapahtuu?" joku nuorempi tyttö kysy tunkien porukan läpi, ja laski katseensa meihin.
Tytön kasvoille levisi järkytys, suru. " Ei... TOM!! BILL!!" tyttö huusi.
" Tunnetko heidät?" joku nainen kysy. " Nehän on Tokio hotelista, ettekö te tiiä!?" tyttö kiljahti kyyneleet valuen.
Ambulanssi ja poliisi saapui paikalle, ja ne hääti porukan kauemmas, ja meidät laitettiin ambulanssiin..
" En usko, että heitä voi enää pelastaa.." toinen ambulanssimiehistä totesi toverilleen, joka nyökkäsi hiljaa. " Kamalaa tämmöinen.." toinen sanoi pudistellen päätään, samalla ku poliisi veti nauhan alueen ympärille, jonka sisäpuolelle ei saisi mennä.
Ambulanssin ovet suljetitin, ja meidät kuljetettiin ambulanssiin..
Billin kasvot oli mua päin, ja mun kasvot sitä päin. Billin silmät oli lasittuneet, samoin sen katse. Raotin hiljaa silmiäni.
Kyll mä elossa olin....vielä.... Mulla ei ollu voimia, en jaksanu puhua juurikaan.. " Bill....." kuiskasin hiljaa, joka sekin sattui koko ruumiiseen. Bill liikahti hieman ja sen katseeseen näytti palaavan eloa hetkellisesti.. " Tom..." Bill kuiskasi...
 Ojensin käteni hiljaa, ja Bill omansa.. Tartuin siihen, ja puristin niin kovaa kuin jaksoin, samoin Bill...
" Lähdetään yhdessä..." me molemmat kuiskattiin samaan aikaan, ja suljettiin silmämme samaan aikaan.
Se ote ei irronnut, se pitäisi hautaan saakka.

Kun meidät otettiin pois ambulanssista sairaalalla, ne ihmetteli, miten meidän kädet oli nyt yhessä, mutt ei aikasemmin.
Ne kuljetti meidät leikkaukseen, samaan saliin. Ne ei saanu meidän otetta irrotettuu, vaikka ne yritti.
Meidät molemmat leikattiin, mut jo toisen kerran sen viikon aikana, ja ne anto meille lisää verta.
Mutt se ei auttanu enää..
Laitteet alkoi antaa merkkiä siitä, että sydämet pysähtyivät.
Ne yritti turhaan saada meitä enää eloon, mikään ei auttanu enää.
" Kuolin aika, 18:05.." lääkärit totesivat yhdess, ja lopettivat leikkauksensa sulkemalla haavat.
Luodit he saivat pois, ja ne annettiin poliisille, jotta he voisivat ammuksista päätellä murha-aseen, ja lähteä siitä sitten jahtaamaan ampujaamme.
Ne kuletti meidät ruumishuoneelle, jonne me jäätiin, yhä kädet yhdessä.
Me ei poistuttu siitä huoneesta.

" Tom... Mitähän äiti sanoo kun kuulee tästä..?" Bill kysy multa.. " En tiedä... Me nähdään se sit..." sanoin, ja pidin yhä Billin kädestä kiinni.
Kattelin sieltä korkeelta alas. Bill heilutteli kevyesti jalkojaan reunan yli, niinku mäkin.
Me istuttiin pehmoisen, valkean pilven reunalla. " Mitenhän Tokio Hotelin käy nyt..?" kysyin.
" Se joku tuhoutuu lopullisesti... Toivottavasti ei...Tai sitten Georg ja Gustav löytää uudet meidän tilalle.." Bill arveli, ja nyökkäsin.
Katottiin hiljaa alas. Me ei sanottu enää mitään. Nyt oli ollu meidän aika. Luoja halus meidät nyt taivaaseen.
" Oh..." Bill mumisi äkisti, ja vilkasin sitä. Katoin sit alas. " Georg ja Gustavkin itkee..." mumisin.
En odottanu sitä, ja katoin niitä mun kulmien alta.
" Tiedätkö mitä..." alotin... " .... meidän aika ei oo vielä.." Bill jatko suoraan mun lausetta, ja vein katseeni siihen hymyillen. Bill hymyili mulle ja kahto mua. " Eiköhän mennä kiusaa niitä - vielä ainakin pariks vuodeks." sanoin. Bill nyökkäs napakasti.
Laskettiin katseemme alas. Puristin Billin kättä nopeasti hieman lujemmin ja ponnistettiin pilven reunalta -
ja hypättiin alas.

Nousin istuu vetästen henkee syvään. Katsahin Billiin ja Bill teki samoin pian. Hymyilin sille.
Bill toi katseensa muhun ja hymyilin.
Tutkailin sit mun kehoo. Ei jälkiä ammuksista. " Mennään." Bill sano ja nyökkäsin.
Huomattiin meidän vaatteet jalkojemme päässä, ja puettiin ne. Ne oli pestykin jo.
Viimeiseksi silaukseksi, vedin lippiksen päähäni. Vilkaisin Billiin, ku se veti sillä hetkellä nahkatakin ylleen.
Hymyilin sille, ja etittiin ovi ulos sielt huoneest.
" Yhh..."mumisin.. Huone oli täynnä ruumiita.
Käveltiin pois ruumishuoneelt, ulos. Siell me oltiin viimeks Gustav ja Georg nähty.
" Siell ne on." Bill sano hymyillen. Nyökkäsin. Gustav ja Georg seiso pihall ja juttelivat jotain. Molempien silmät punotti.
Virnistin. Nyt pääsisin kiusaa Georgii siit ku se on itkeny.
Käveltiin ovesta ulos ja otin samall Billin kädest kiinni.
Vihdoin Georg huomas meidät eka, ja sen suu raottu hieman. Gustav käänty kahtoo meitä, ku me käveltiin niitä kohti.
Hetki tuntu hidastetulta. Me käveltiin Billin kanss niit kohti, ne huomas meidät hiljalleen, me hymyiltiin niille, virnistettiin ja pysähyttiin niitten luo.
" Miten te...ootte elossa...?"

--

Yhdeksäs osa on tullut^¨ Enjoy, nauttikaa^^ Jatkanko?