Joo, moro vaan taas, Jebbe täss.

Luin tässä äskettäin The Voicesta joittenkin ficcejä, semmoisia mitkä eivät liity Tokio Hoteliin, ja sellaisia jotka liittyvät. Jepp.. - Niissä kommentteja oli parhaillaan liki 30.
Ett vertaileppa sitä sit 4 kommenttiin parhaillaan, mitä ite kerään näihin tarinoihin.
Periaatteessa voi sanoo, ett oon paska kirjottaja.
Ei ketään kiinnosta nää tarinat, kaikki ne harvat vaan lukee, ku ei oo muuta tekemistä, karu totuus, kyllä.
Aatelkaapa itekki. Minkä ihmeen takii te luette näitä miun tarinoita? Mikä teidät saa lukemaan ja kommentoimaan niitä?  ( Tähän ei lasketa sitä, ett ite vaadin kommentointia.)
Mikä teitä kiinnostaa niissä ja mikä piru teidät saa haluumaan, ett jatkan sitä?
- No, tähän varmaan osaa vastata jokainen omalla tavallaan, mutt mun arviot on vaan, ett teidän odotellessa jatkoa johonkin huippu ihanaan ja hyvään tarinaan, te luette tätä miun tekemää paskaa, saadaksenne aikanne kulumaan.
Perhana, mie oon kyllästyny siihen, ett muilla on yli 20 kommenttia, ja mulla VAAN 4!!!!!!!!!!!
En pura tähän kiukkuuni nyt, mutt se oikeesti ottaa pattiin!
Ehkä sit vaan oon kateellinen, mutt en tajuu miks jotkut lukee tätä, pitävät huonona ja eivät kommentoi. Se on ok. Mutt varmasti nekin ketkä pitävät tätä paskana ja eivät kommentoi, jäävät kuitenkin pienesti koukkuun ja haluavat tietää oonko jatkanu ja millä lailla.
Ja oon 100% varma tuosta!
En - todellakaan - jaksa - enää - jäädä - varasijalle - !
Paskast mie siitä, ett rakastan kirjottamista ja pää on täynnä ideoita, ku ei oo syytä kirjottaa!?
Kukaan ei jaksa tai haluu lukee niitä, joten turha kirjottaa.
Todellakin mun kirjottamiset alkaa olla kohdassa The End, jos tänne ei saada ees yhtä kymmentäkään pirun kommenttia!
En jaksa harmistuu enää, ett kommentteja on vaan 4-5 tai vähemmän, vaikka ne onkin suht pitkiä mielipiteitä, piste.

- Jebbe.