Mustasukkaisuus:

Heräsin aamull siihen, ku joku mumis jotain mun korvaan. Mä raotin silmiini, ja näin Tomin paljaan rintakehän. Pien hymy nous mun kasvoille, ja nostin päätäni. Katoin Tomin yli kelloon, se oli vasta 07:00. ' Seittemän..' ajattelin, ja sit tajusin. Hemmetti mulla alkas tunnin päsätä koulu. " Tom! Tom, herää ny." kuiskasin hiljaa, sill en kehannu puhuu normaalisti, ettei se säikähtäs.
" Äh, mitä nyt..?" Tom kysy unisena. " Mun täytyy mennä. Koulu alkaa tunnin pääst." sanoin, ja Tom oli siin vaiheess ku lopetin hereill täysin. " Ai.. Voinko mä saattaa sut?" " Joo muuten mut.. Mä luulen ett sull ois perässäs heti 100 tyttöö.." mumisin.. " Nii joo... Kai mä sit jään tänne.." Tom mumis hierasten niskaansa. Katoin sitä pahoittelevasti. " Sori.. " sanoin hiljaa, ja painoin suukon sit sen huulille. Heitin peiton sit syrjään, ja viskasin jalat vuoteen reunan yli. Pöyhäsin mun hiuksii ja katoin sit Tomii. " Jää sä vaan nukkuu, jos saat viell nukuttuu." sanoin ja menin sit ovelle. " Oota." Tom sano viell, ja käännyin kattoo sitä. " Mitä nyt?" " Tuu tänne viell." Tom sano, ja kohotin hieman kulmaani. Kävelin Tomi luo, ja istuin vuoteen reunalle. Tom pyyhkäs mun hiuksii pois kasvojen eestä. " Sulla on kulmakoru." se sano mulle. " Nii, sain viime vuonn." sanoin ja katoin Tomii. " Oliks sull muuta sit?" kysyin. " Joo, tää." Tom sano, ja se nosti kätensä mun niskan taa, ja veti mun kasvot lähemmäs, ja suuteli mua. Se oli varsin intohimoinen, mutt samall hellä suudelma.
" Muista tuo." Tom sano hymyillen irtauduttuaan, ja katoin sitä hymyillen. Nyökkäsin nopeesti, ja kävelin sit ovelle, ja lähin portaat alas. Huomasin Gustavin matkalla, ja heilautin kättä sille. Kai se tajus siit, ett olin lähöss kouluun.
Juoksin nopeesti himaan ja rymistelin portaat ylös. Kävelin heti peilin eteen ja vahvistin mun meikkii, ja siistin kampausta. Katoin hetken Tomin antamaa kaulakoruu, ja hymy nous mun kasvoille.
Suoristin viell mun punasen hameen ja ne valkeet legginsit, sekä vedin harmaan hupparin topin päälle.
Pakkasin sit laukkuun kirjat ja heitin laukun olalleni. Lähin alas, ja tungin mustat ballerinat jalkoihin. " Moikka!" huusin, vaikk tuskin kukaan vastass, en ainakaan kuullu. Kävelin kadulle, ja sain juosta koululle.
Kerkesin koululle 10 minsaa just ennen kellon sointii. Näin siell Edin ja Thomasin ja menin niitten luo. " Mooi." tervehin niit hengästyneen. " Moi" kuulu niitten suusta. " Sori muuten se Alexin juttu, en ois uskonu siit sellast.." Thomas sano, ja nyökkäsin vaan. " Mä oon päättäny unohtaa sen. Se on nyt menneisyyttä." sanoin, ja aloin sit kertoo niille Chrisistä.

Ku olin lopettanu mun tarinan, kello soi, ja meillä alko äikän tunti. Ope ilmotti tunnin aluss, ett meill on koe nyt. Mä katoin sitä järkyttyneen, millon se muka siti oli ilmottanu?! Nielasin, ku sain kokeen mun eteen.. Enhän mä osannu mitään..
Kirjotin kuitenkin mun nimen, ja osasin mä alleviivata jostain tekstist jotain adverbejä ja sellasii, mut muuten meni persiilleen koko koe.
Tunnin lopuss palautin kokeen opelle, ja lähin kiireesti luokast. Olin päättäny vältellä tän päivän ainakin Annee ja muit meidän luokan tyttöi. Mutt epäonnistuin. Ne yllätti mut tunnill. Kaikki. Anne, Salla, Tatjana, Krista, Marika ja Tiina.
" Wää, hei mitä ihmettä te haluutte musta?!" huudahin äkisti ku ne säikäytti mut. " Anne kerto ett sä seurustelet Tomin kanssa!" Tatjana kivahti, se selvästi oli mustis. " N-Ni-nii.. Niin mä seukkaan.." sanoin sopersin hämmentyneen. " Sä veit Tomin multa! Se ois varmana halunnu mut, jos ois nähny mut ennen sua!" Tatjana kivahti ja marssi pois sitten. Ootin lisää samanlaisii juttui, mut ei.
" Minkälainen se on oikeesti? Millane suutelija se on? Onko se yhtä söpö kuin kuviss?" kysymyksii sateli kaikilt niilt.
Mä yritin vastata niille jotain, mutt en halunnu oikeestaan kertoo mitään erityistä..
" Eikö sua pelota et sä oot sille yhden illan juttu? Tai siis ku ootte olleet ekan kerra sängyss, nii eikö sua pelota ett se jättää sut?" Marika kysy, ja mä katoin sitä suu auki. " Siis onko Tom ollu sängyss fanin kanssa?!" huudahin, ja huomasin, ett meidän ens tunnin ope kahto mua silmät pyörein. Hiljein sit ja katoin Tomii. " On.. Etkö sä tiedä siit mitään? Annahan me näytetään sulle." Marika ja Salla sano yhteen ääneen, ja ne tarttu mua käsivarrest, ja veti salaa koulun tietotekniikka luokkaan.
Ne aukas yhen koneist, ja pisti mut istuu sen eteen penkille. Ne aukas jonkun sivuston joss oli kaikkee tietoo Tomist, ja mun katse alko ahneena lukee mitä siellt löyty. " Ja millaista se oli? - Se oli mahtavaa! Tyttö oli......." luin jotain haastatteluu, kunnes en enää kyenny. " Kaikkihan nyt varmasti fanin kanssa on olleet silleen.." yritin selittää.. " Ei muut bändistä. Bill ei pidä Tomin yhden illan jutuist, vaan se haluu romanttisii asioit enemmän, siis ihan esimerkkinä vaan sanoin." Krista selitti mulle vuorostaan, ja katoin sitä hiljaa. Katoin sit tekstii, kunnes mun oli pakko sulkee se. " Kertokaa mulle ihan kaikki, mitä tiedätte Tomist." sanoin, ja ne alko vuorotellen kertoo kaikkee.. 181cm pitkä.. käyttää vaatteit kokoo XXL.. tykkää Samy Deluxesta.. lempiruoka pastaa tomaattikermakastikkeessa... Ne kaikki tiedot pyöri mun päässä, mitä ne kerto. " Hei! Onks tää se koru mistä Anne kerto?" Tiina kysy äkisti ja osotti mun kaulass olevaa kaulakoruu. Vilkasin sitä, ja sit katoin tyttöjä. " Joo, tää on Tomin antama.." sanoin sille. Meidän onneks, ku kello soi, meill sattu olee tunti just siin luokass.
Nyt, meidän piti opetella sivujen tekoo. Me kirjoteltiin kaiken maailman koodeja, ja tunnin lopuss meill jokasell oli jonkinlaiset sivut netissä. Mun aiheena oli: " Mun elämä." Siell ei ollu viell hirveesti tietoo mun elämäst, mut aikosin kirjottaa ihan kaikest.
Lopult me päästiin siltäkin tunnilta, ja loppu päivä hurahti samaan malliin. Joka välkkä ne tytöt roikku kyselemäss Tomista ja musta, enemmän Tomist kyll, voitte arvatakkin sen jo.. Ja tunneill olin aika pihall, ku töhräsin vihkot täyteen Tomin nimee yms.

Ku pääsin koulust, Tom ei ollu mua vastassa, ja parempi niin. Sit mun puhelin soi. Tuntematon numero..
Vastasin siihen kuitenkin. " Mary-Kate... Tom!... Mitä?.... Mitä te siellä teette?.... Oisitte pysyny himass.... Äh, okei, mä tuun sinne, moi." sulin puhelun ja laitoin puhelimeni taskuun. Vilkasin ympärilleni, ja lähdin poikkeavasti vastakkaiseen suuntaan. Tosin, eihän kukaan mun luokkalaisist tytöist tienny miss mä asun, ni ei mun ois tartennu vilkuilla ympärille.
Kävelin kadull keskustaan nopeesti, sill mun koulu oli aika keskustassa, oikeestaan, melkein keskell kaupunkii.
Mä kävelin sinne isoon keskuskseen, miss Tom sano olevansa. Mun pitäs vaan ettii se siellt jostain.
Kävelin siell itekseni, ja kattelin ympärilleni. Kävelin mutsin työpaikan ohi, ja näin sen juttelevan joittenkin asiakkaiden kanss. Sit mä kuulin kiljumist, ja mulle tuli jo pahat enteet.. " Voi ei.." mumisin, ja lähin juoksee. Toisess pääss käytävää oli hirvee tyttöjoukko, ja lappusii jokasell. Mä juoksin täysill, kunnes hiljensin vauhtii. Mä katoin hiljaa, ku Tom, Bill, Gustav ja Georg oli piiritettynä tyttöjoukon sisälle. Mä katoin niit hiljaa parin metrin päässä, kunnes raivo nous mun päähän, ku näin jonkun tytön antavan suukon Tomin poskelle. Ei mua niin haitannu nimmarit, mut halaukset ja suukot sai mut raivoseks, ja tosi pahasti mustikseks. Eniten ärsytti, ku Tatjana oli siin joukoss. Katoin ku se lähti pois lappu täynnä nimmareit.
Sit mä tungin läpi tyttöjoukon väkisin Tomin eteen, mut olin selin siihen.
" Jättäkää ne nyt rauhaan. Antaa vetää helvettiin täältä, joka ikine!" huusin kovall äänell, ja niitten kiljuminen loppu. Ne vilkuili toisiinsa, ja sitten mua. " PIRU VIEKÖÖN ALKAKAA LAPUTTAA JO!" huusin, ja sit ne lähti. Katoin niit vihasena, ja kuulin niitten mutisevan kaikkee tyyliin: " Hemmetin ämmä. Tuli pilaa kaiken."
Käännyin sit kattoo Tomii, eikä mun kasvoill näkyny tippaakaan näkemiseniloo. " Ja vittu soikoon, voisit säki opetella torjumista hieman, ni ei tarviis olla sängyss joka ikisen fanin kanssa." murahin sille, mutt vaikka mun teki mieli kovasti lähtee menee, mä en lähteny. Mä jäin oottaa, mitä sanottavaa sill oli. Tomin veli ja toverit katto Tomin takaa mua, ne oli ihan hiljaa mun huudon takii. " En mä oo menoss sänkyyn kenenkää kaa, enkä mä makaa jokasten kanssa." Tom sano ihmeen rauhallisesti, ja mä katoin sitä hiljaa.. " Jos ees vähä pitäsit puolias, niin mun ei tarttes olla mustasukkanen susta, tai koko ajan huolehtii millon menetän sut.." sanoin hiljaa, jo rauhottuneen.. " Mä lupaan täst edes tehä niin.." Tom sano mulle, ja veti mut halaukseensa. Halasin sitä hiljaa hetken, ja koht me lähettiin himaan päin. Mä kävelin Tomin vierell, ja pidin sen kädest tiukasti kiinni.
Mä näin välill kadun toisell puolen tyttöjä, jotka hihku innoissaan, mut mun katse niihin oli niin myrkyllinen ja tappava, ett ne ei uskaltanu tulla lähellekkään meitä. Mä kävelin hieman Georgista, Gustavista ja Billistä edellä Tomin kanssa. Ei mulle niin väliä, jos se suukottelis ja halais jota kuta toista, mut kun ne kävis Tomiin kii, mä raivostusin.

Me käveltiin mun himaan, tai siis mä kävelin, yksin. Mä lampsin sisään ja potkasin kengät mun jaloista. Raahustin portaat yläkertaan, ja viskasin mun repun lattialle. Sit menin alakertaan, ja istuin Chrisin viereen. " Miks hyvännäkösten jätkien peräss roikkuu aina vähintään 100 tyttöö?" kysyin siltä huokasten, ja se katto mua. " Tohon mä en osaa vastata.. Sori.." se mutis, ja nyökkäsin vaan.. " Sen rastapäisenkö peräss roikkuu muitaki?" Chris kysy sit.. " Joo.. Koko koulun tytöt, melkein.." sanoin.
" Ja mun pitäs kestää sit sitä.. Mun pitäs yrittää olla olematta mustasukkane, ja olla olematta huolissaan siit ett joku varastas Tomin multa." selitin ja nojasin pääni Chrisin olkapäähän.
Sit ovikello soi, mut mä en jaksanu raahautuu avaa. " Voit sä mennä?" kysyin Chrisiltä, ja se nyökkäs, ja lähti ovelle. " Sulle tuli vieras." Chris sano kohta mulle, ja käänsin katseeni eteiseen. " Tom.." mumisin ja nousin istumaan löhöttyyni sohvall.
Tom katto mua oudosti, ja mä aloin pelätä pahinta..

1522649.jpg