" Bill hei mul...""Shhh!" Bill sihahti nostaen sormen huulilleen, ku Tom tuli bussin alakertaan pölisten jotain. Tom kahto hetken Billiä, sitten mua. Bill viittoili Tomille ett mä nukahin, ja Tom nyökkäs hiljaa. Se häipy pian takas yläkertaan.
Bill paino hellän suukon mun hiuksiin ja nojasi päänsä taakse, sulkien silmänsä, antaen itsensä nukahtaa.

*

" Mm.. Missä mä oon?" mumisin hiljaa hieraisten silmiäni. Katselin hetken kummastellen ympärilleni, ja äkisti mun silmät revähti auki ja nousin istumaan paremmin. Mun katse osu jalkaan, joka ei ollu mun oma. Se oli Billin jalka. Vilkasin olkani yli Billiin, ja näin miten se nukku niin sikeesti, niin söpönä ja sulosena. Hymyilin pienesti ja silitin sen poskee kämmenelläni, kunnes kuulin pientä ryminää portaista, ja Gustav tuli näkyviin. Nyökkäsin sille huomeniks, ja Gustav takas. " Onko Ani missä?" kysyin hiljaa, etten herättä Billiä. " Vessassa." Gustav vastas ja nyökkäsin.
Jäin odottelemaan, josko Ani tulis tänne alas kohta. Gustav rupes laittelemaan kahvia, ja kysyin voisinko auttaa, mutt se kerkes saada jo kaiken valmiiks nopeesti. " Nukkuuko nää yleensä kovinki pitkään?" kysyin hiljaa Gustavin istuessa pöytään seurakseni, ku Bill nukku vielä vieressä. " Arvaa vaan. Sun kannattaa herättää toi kohta tai muuten se nukkuu koko päivän parhaimmillaan." Gustav sano pienesti hymyillen. Nyökkäsin. " Kiitti vinkistä." sanoin vilkasten Billiä, joka liikahti hieman unissaan. Katoin sit taas Gustavia. " Mites sä ja Ani? Teillä selvästi on jotain." sanoin hymyillen. Gustav kahto mua hiljaa ja näytti punottavan kohta hieman poskistaan ja mua rupes vaan hymyilyttämään entistä enemmän. Gustav rykäs pienesti ja siirty ottamaan kahvimukeja esiin. " Myönnetään, pidän hänestä." Gustav sano. " Ja Ani susta. Se nyt näkyy kilometrien päähän." sanoin hymyillen ja Gustav anto mulle kahvia mukissa. Siemasin varovasti, etten polttais suutani.
Ani tuli sitten alas.
" Huomenta." sanoin hymyillen. " Huomentaa.." Ani vastas pirteänä istuen Gustavin viereen ottaen ensin kahvia itselleen Gustavin ohjaamana. Nousin pöydästä ja kävin hakemassa muutaman vaatteen ja meikkipussini, jossa oli kaikki tarpeelliset hygieniajutut ja muut. Menin vessaan ja pesin kasvoni, ja eiliset meikit pois.
Sitten vedin ne uusiks ja harjasin hiukset nopeesti selviks. Vaihoin ylleni siniset farkut ja valkeen niskalenkkitopin. Selvitin kampauksen vielä uusiks ja lähin sit veskistä, ennenku joku tulis valittaa ett viivyn siellä turhan pitkään. Laitoin kamat takas laukkuun ja istuin pöydän ääreen muitten seuraks.
Katsahin Billiä, mokoma nukku vieläkin. " Heii.. Bill.. Herää ny.." mumisin tönästen sitä hennosti. " Usko pois, tartteet paremman keinon." Gustav sano ja Ani tirskahti pienesti. Vilkasin niitä hymyillen. " Niinkö?"" Jep." Gustav sano juoden kahvinsa loppuun ja syöden leipänsä samalla. Katoin Billiä hiljaa, ja silitin sen hiuksia hellästi.
" Bill, sun on aika herätä.." kuiskasin sen korvaan. Bill liikahti hieman, mutt ei heränny. Huokasin. Sit keksin sen, ku Tom tuli alas. " Ani suostutko auttaa mua?" kysyin hymyillen. " Ööh, toki." Ani vastas vaihtaen katseita Gustavin kanssa. Nousin ja kyykistyin Anin kohdalle. Suputin sille korvaan mun idean. " Okei." Ani vastas lopulta hymyillen. " Tom jos viitit auttaa meitä saamaan ton hereille?" kysyin hymyillen. " Se nyt hoituu helposti." Tom sano ollen aikeissa siirtyy Billin luo mut estin sitä. " Mun suunnitelmalla." lisäsin virnistäen. Kerroin Tomille mun suunnitelman, johon se suostu mun onneks ilomielin.
Kävelin Tomin kanssa yläkertaan, ja Georg tuli matkalla alas.
Istuttiin Tomin vuoteelle lähekkäin, ja kuulin miten Ani sano alakerrassa Gustaville ja Georgille, ett olkaa vaan mukana juonessa. Pudotin tarkoituksella toisen olkaimen rintsikoistani käsivarrelle ja sekoitin kampausta. Hymyilin itsekseni ja käännyin Tomin puoleen. Nyökkäsin hymyillen ja Tom toi kätensä mun reidelle kattoen mua flirttailevasti heilutellen kielellään huulikoruaan. Olin mukana jutussa ja vastasin flirttiin nuolaisten hiljaa ja hitaasti alahuultani ja pyöritin hiuskiehkuraa sormeni ympärille, kumartuen lähemmäs Tomia.
Sit Ani kapus portaita ylös ja esitti järkyttynyttä tullessaan meidän luo. Se kiljas lähes täysillä järkyttyneenä. " H-Heidi.. M-Mitä sä teet.. Tomin kanssa?" Ani kysy kovaan ääneen, niin ett se varmasti kuulus alaski. " Ömm.. Tuotaa.." alotin epävarmana ja työnsin Tomin kauemmas. " Ett sä voi maata Tomin kanssa!" Ani sähähti kovasti ja alakerrast alko kuuluu kiivasta puhetta Billin suusta, ja Georg mumis sille jotain yrittäen kai puhuu 'järkeä' sille. Pian, Bill seiso kauhistuneena oviaukolla, ja se katto meitä tyhmänä.
Hymyilin sille viattomasti. Tom repes Billin ilmeelle, ja alko räkättää mun vieressä. Vilkasin siihen huvittuneena ja nousin ylös. " Mitä.. täällä tapahtuu?" Bill kysy hämillään. Kävelin Billin luo. " Ei mitään sellasta." sanoin hymyillen painaen suukon Billin poskelle. Nostin sen olkaimen takasin. Bill kahto mua ihan ihmeissään. " Siis.. Sä et maannu Tomin kanssa?" Bill kysy.
" En. Mä en oo pettäjätyyppiä." naurahin kevyesti. Ani pidätteli nauruaan käsi suun edessä. Bill näytti vihdoin tajuavan jutun, ku hymy alko nousta sen kasvoille. " Sä kusetit mua!" Bill sanoi naurahtaen ja tarras mua vyötäröltä alkaen kutittaa. Kiljahin pienesti nauraen ja yritin rimpuilla karkuun Billin otteesta. " Bill älä!" nauroin pyörähtäen Billin otteessa sitä päin, kunnes kompastuin johonki ja menetin tasapainon muksahtaen nurin yhelle vuoteista. " Upss.." Bill mumahti lentäessään mun päälle. Naurahin hiljaa katsoen sen silmiin. " Sainpahan sut hereille." sanoin hymyillen hiljaa. Bill ei vastannu mitään, sen katse oli liimautunu mun huuliin, ja paino pian suudelman niille.
Suljin silmäni vastaten siihen lempeästi. Tunsin Billin käden omani päällä, ja työnsin sormeni Billin sormien lävite ristien kätemme yhteen.
Bill vetäyty pian irti, virnistäen pienesti. Katoin sen silmiin hymyillen.
Mun on pakko myöntää tää.. Mä tunnen vetoa Billiä kohtaan, ja se on enemmän ku vaan ihastumista.. Mutt onko tää totta? Oonko mä oikeesti rakastunu Billiin?
Bill nous pois mun päältä ja veti mutkin ylös mukanaan. Huomasin samassa Anin, joka kahto meihin hymyillen. Tajusin ett Tom taas oli poissa. " Älä vaan sano ett sä katoit meitä koko ajan?" kysyin Anilta epätoivosena. Ani nyökytteli päätään ja huokasin nojautuen Billiin. " Onneks sentään veljes ei kahtonu."" Ei se varmaan kehannu kateellisena." Bill naurahti. Hymähin hiljaa hymyillen.
Tunsin miten bussi pysähty ja ihmetyin. Vilkasin ikkunasta ulos ja pien kiljasu pääs mun suusta. Käännyin Ania päin. " Me ollaan Lappeenrannassa!" hihkasin halaten Ania. Aniki kiljas pienesti innoissaan ja halas mua. Bill kahto meihin vähän kummastuneena, mutt kuitenki naurahti. " Mennään ulos. Vai, voidaanko me?" kysyin Billiltä hetken päästä. Bill nyökkäs. Meillä on koko päivä aikaa." Bill sano hymyillen.


Hymyilin innoissani ja nappasin Billiä kädestä ja ryntäsin portaat alas. Georgilta putos leipä käsistä säikähtäessään meitä. Rynnättiin Anin kanssa ovesta ulos vetäen Billin mukanani. Gustavkin tuli kattoo ihmeissään mikä Anille tuli., ku me hypittiin innoissaan ulkona. Oikeestaan, pian kaikki Tokio Hotelin pojat katto siin bussin vieressä meitä, miettien kai jo ett pitäskö soittaa mielisairaalaan.
Rykäsin hiljaa.. " Niin siis.. Anteeks tää sählinki, mutt.. Meidän kodit on täällä.. Mun koti.. Noo.. Öhh.. Se ei näy täältä..ihan, mutt Anin koti.."" No ihan sama me näytetään ne teille." Ani sano hymyillen keskeyttäen mut, mutt mua ei haitannu yhtään. " Okeiih.. Kiva.. Saadaanko me eka syödä kuitenki?" Tom kysy. Naurahin. " Joo." vastasin molempien puolesta ja mentiin takas sisälle. Ootettiin Anin kanssa juttelemalla keskenämme, ett pojat oli syöny ja vaihtanu vaatteet ja tehny muun tarpeellisen.
Nappasin käsilaukkuni mukaan ku oltiin lähössä, ja lähettiin kiertää Lappeenrantaa. Vilkasin Billiä hiljaa, ja ujutin käteni sen käteen. Puristin hellästi vieden katseeni eteenpäin. Bill vilkas mua ja hymyili.
Mentiin keskustaan, vaikka oikeestaan oltiin siellä jo melkein.
" Minne te haluutte mennä?" Ani kysy Gustavilta ja muilta. " Ömm.. Vaikee sanoo.. Te tunnette tän paikan paremmin ku me.." Gustav vastas ja hymyilin hiljaa vierestä.
Haluisin mennä kiertää tätä paikkaa kahestaan, mutt ei me voida jättää Tomia ja Georgia, Anin ja Gustavin kanssa. Sillä nekin haluu varmasti olla kahestaan.
" Tuotaa.. Tom.. Voidaanko me mennä Heidin kanssa kiertää kahestaan?" Bill kysy Tomilta saksaks, mä en ymmärtäny mitään mitä ne sano. Ani sen sijaa, se on opiskellu saksaa, joten se ymmärti täysin. Se vinkkas mulle silmää, ja kohotin kulmaani kummastuneena. Tom ja Bill jutteli jotain keskenään, välillä hieman kinastellen, mutt lopulta ne näytti pääsevän yhteisymmärrykseen. " Mennään." Bill sano hymyillen kääntyen mun puoleen ja lähti menemään erisuuntaan kuin muut. " Minne?" kysyin hölmönä. " Jonnekkin. Voidaan olla kahestaan nyt ku sain Tomin suostumaan." Bill sano hymyillen hellästi.
" Oikeesti?" kysyin silmät pyöreinä, innoissani. Bill nyökkäs hymyillen. Kiljasin innoissani hypäten sen kaulaan.Bill naurahti hiljaa halaten mua hellästi. " Mennään. Haluun sun näkevän.. Ööh.. Kaiken.." sanoin hymyillen ottaen Billiä kädestä ja lähin vetämään sitä perässäni.
Näytin Billille puiston, sataman ja rannan, keskustaa. Meillä oli niin hauskaa, ku kierreltiin paikkoja.
Tää ei voi olla totta.. Bill on.. täydellinen.. Ihankuin se ois lukenu mun ajatukset aikasemmin.
" Taidatte olla kovinkin läheisiä Tomin kanssa?" kysyin kun ajatus pälkähti päähäni. " Joo. Onhan meilä aina riitoja, melko vakaviakin joskus, mutt me selvitään niitten yli aina. Tom on mulle tärkee." Bill sano nyökäten samalla ja nyökkäsin. " Uskon. Mullakin aina Petrin kanssa jotain riitaa tulee, mutt me sovitaan aina. Lily nyt ei vielä, kun ei ole murrosiässä." naurahin hiljaa ja vilkasin Billiä. " Haluisitko sä nähä ne?" kysyin pysähtyen ja katoin Billiä. " Mennään vaan." Bill vastas hymyillen. " Oikeesti? Ei meidän oo pakko." sanoin. " Sä haluut kuitenki nähä isäs ja sisarukses, joten mennään vaan." Bill sano, mutt äkisti sen puhelin soi. Bill puhu jotain saksaks, ja mun ei auttanu ku ootella vaan ett se lopettaa.
Hetken päästä Bill sulki puhelun ja katto mua harmissaan. " Tom soitti. David, meidän manageri, se on keikkabussilla ja sillä on jotain tärkeetä asiaa meille. Mun on pakko mennä.." Bill sano hiljaa. Nyökkäsin. " Okei, ei sille sit mitään mahda jos sun täytyy mennä." sanoin peitellen pettymystäni. Oisin niin halunnu Billin tapaavan isän, jos tästä suhteesta tulee kunnollinen. Mua harmittaa, ett se ei pääse, mutt mun täytyy tottuu tähän. " käy sä vaan kotonas ja sano terkkuja. Nähään myöhemmin, soitan sulle." Bill sano suukottaen mua nopeesti ja lähti menemään. Käännyin kattoo sen perään. " Bill! Osaatko sä takas?" huusin sen perään. " Enköhän." Bill huikkas vilkasten taakseen muhun ja huokasin. Potkaisin kiveä maassa ja lähin kävelee kotiin.

" Isää!" kiljasin ja halasin isääni. " Heidi, mitä sä täällä? Joko kiertue loppu? Ah, onneksi olkoon, ja anteeksi, annan lahjasi myöhemmin." isä kysy yllättyneenä vetäytyen irti halauksesta pian. " Kiitti. Ei ei. Niillä on huomenna keikka täällä, tähän mennessä kiertueella on ollut mahtavaa." sanoin hymyillen. " Aa, no se selittää asian. Missäs Ani?"" Käymässä kotonaan." vastasin hymyillen. " Missä ne ipanat on?" kysyin kävellen olohuoneeseen, jossa Petri ja Lily oli. " Heiii!!" hihkasin hypäten istumaan Petrin vierelle ja halasin sitä. " Ääh, älä nyt." Petri mumis työntäen mut kauemmas, ja naurahin vaan sille. Lily sentään anto halata.
" Onko ikävä ollut?" kysyin virnistäen. Petri mumis jotain, mistä en todellakaan saanu selvää. Lily nyt jotain mumis myös ja huokasin. " Eli ei." tuhahin, mutt en loukkaantunu. Lily mumis olevansa kade mulle, ja naurahin pienesti. " Älä huoli, mä tuon sulle kuvia." sanoin.
Siirryin isän kanssa keskustelee keittiöön, rauhaan. " Isä tuota.. Mä aijon sanoo tän nyt suoraan." sanoin kattoen sitä vakavana. Isä levitti kätensä ymmällään. " Anna tulla." se sano ja huokasin hiljaa. " Mä seurustelen Billin kanssa." sanoin hiljaa. Isä katto mua hetken hiljaa. " Sen mustahiuksisen pörröpään?"" Niin."" Siis.. Siis se on sun.."" Nii se on mun poikaystävä nyt." sanoin. Isä katto mua hetken, ja nyökytteli sit. " Okei. Sekaannu sitten natseihin, hankkiudu vielä raskaaksi ja saa lapsi alaikäisenä." isä sano tempaisten pöydästä ylös. Katoin ku se nojautu tiskipöytää vasten käsillään.
" Isä... Miks sä otat nyt tälläsen kohtauksen? Sä et sanonu mitään sillonkaan ku tiesit ett mulla oli sen kanssa juttuu jo Saksassa." puolustelin itteeni. " En niin, koska luulin sen jäävän vain siihen. Olin näköjään väärässä." isä sanoi. " Isä kiltti. Bill ja muut ei oo natseja, natseja oli vaan sillon ku sä oli pieni. Bill on hyvä tyyppi, sä tietäsit itekki jos tutustusit siihen." sanoin hiljaa. " Tajuatko tyttö kulta, mitä tämä merkitsee? Tämä Bill on saksalainen ja kuuluisa. Entä sitten kun hän lähtee pois Suomesta? Särjet vain sydämesi, ja en halua sitä. En halua nähdä sinua onnettomana." isä sanoi hieman rauhoittuneena viimeinkin. " Isä, en tiiä mitä me tehään sit ku Bill lähtee pois, mutt et pilais tätä nyt. nyt on mun synttärit, ja mä oon onnellinen nyt ku oon Billin kanssa. Oo kiltti ja älä pilaa tätä." sanoin kattoen isää anovasti. Isä kahto mua, ja yritin upota siihen koiranpentu-katseella. " Deam. Okei. Mutta minä varoitin sinua. Älä sitten valita särkyneestä sydämestä minulle myöhemmin." isä sanoi. " En en. Kiitti isä." sanoin halaten isääni ja painoin suukon sen poskelle.
" Mun täytyy mennä." sanoin hymyillen pienesti ja lähin eteiseen. " Ole varovainen reissussa." isä huuti vielä. " Olen olen." vastasin ennenku kiiruhin ovesta ulos.


Kävelin Anin työnnettävänä hiljaa jonnekki. " Minne sä viet mua?" kysyin hiljaa. Mä en nähny eteeni, koska se oli vetäny siteen silmille. " Hetki vielä." Ani vastas kuulostaen innokkaalta ja ohjas mut varovasti istumaan jollekkin pehmeelle, hieman kovalle. " Ani, sä saat mut hermostumaan." sanoin kireenä. " Kestä nyt." Ani sano rapistellen jotain ja otti sit siteen pois multa. Katoin ympärilleni ja vetäsin henkee nostaen kädet suulle. " Ei hemmetti Ani. Missä välin sä kerkesit järjestää tän?" kysyin hämilläni. Oltiin niinku puistossa puun alla istumassa viltin päällä, ja viltillä oli pieni kakku ja muita herkkuja - ja lahja. " Vaikka missä välin." Ani virnisti istuen alas ja ojenti lahjansa mulle. Aukasin hiljaa pienen paketin, josta paljastu kaks ketjua riipuksineen. Riipuksina oli sydämen puolikkaat, toisessa toinen, toisessa toinen. " Kiitti Ani." sanoin liikuttuneena ja kyyneleet nous mun silmiin. " Heiheihei. Tänään ei pidä itkee, muista se." Ani sano hellästi naurahtaen. Naurahin itekki ja räpyttelin kyyneliä pois. Ripustin toisen riipuksista Anin kaulaa, ja nostin hiuksiani tieltä, ett Ani sai toisen mun kaulaan laitettuu.
Huomasin Tokio Hotelin poikien lähestyvän meitä, jotain ne jutteli keskenään. Laskin hiukset käsistäni ja katoin niihin. " Kutuitko sä nuo tänne?" kysyin Anilta. " Kröh.. En.." Ani sanoi katellen muualle. " Etpä niin.." vastasin hymyillen. Katoin ku pojat tuli ja ne näytti yllättyvän. " Heii, mitäs täällä juhlitaan?" Tom kysy virnistäen. " Heidin synttäreitä." Ani sano ja peitin kasvoni käsilläni. " Eii.. Oliko pakko sanoo? Mä oon taas vuoden vanhempi.." mumisin. " Heii.. Ei se noin kauheeta oo.. Sä oot nuori vielä. Georg on vanha. Se on jo yli 20.." Bill sano hellästi vetäen kädet pois kasvoiltani. Katoin Billin silmiin hiljaa, se oli istuutunu polvilleen mun viereen. Sen hymy tarttu muhunki. En voinu pidätellä nauruani, ku vilkasin Georgia, joka esitti loukkaantunutta.
" Hyvää syntympäivää... Ja anteeks ett mulla ei oo lahjaa sulle. Oisin ostanu jos oisin tienny." Bill sano pahoitellen. " Ei se mitään. Tärkeintä ett sä oot täällä." sanoin painaen suukon Billin poskelle. Bill hymyili mulle hiljaa ja sit onnittelut lateli muiltaki bändin jäseniltä, ja mä sain vaan toistella 'kiitos' sanaa.
Ani jako jokaselle palan siitä kakusta ja syötiin sitä samalla ku juteltiin ja naurettiin, yksinkertasesti vaan pidettiin hauskaa. Tom ja Georg ei pitkään viipyny meidän kanssa. Ne keksi lähön tekosyyks olevinaan ett niillä jäi uusin peli testaamatta, nii-i, mäki uskoin sen. Katoin vaan niitten perään pudistellen päätäni hymyillen.
Bill kahto mua hiljaa viereltä ja vein katseeni siihen lopulta. Kallistin hieman päätäni purren huulta kevyesti. Bill silitti poskeani hiljaa, ja veti hiukset korvan taa. Se katteli mun silmiä ja huulia sanomatta sanaakaan. Katoin sitä hiljaa silmiin.
En tullu ees huomioineeks sitä, ett Ani ja Gustav oli tääll vielä, ku Bill painoi kätensä hellästi niskaani ja veti kasvoni lähemmäs suudellen mua. Painoin silmäni kiinni hiljaa, ja vastasin suudelmaan.
Jouduin pian tukeutumaan käteeni, sillä muuten olisin pahimmassa tapauksessa lentäny Billin päälle, koska olin niin kumartunu sitä päin. Irtauduin monen minuutin kuluttua ku meidät keskeytettiin.
" Tuota noin. Mun täytyy vielä palauttaa nää tavarat kotiin, ja on jo ilta, niin voisittekohan.." Ani vihjaili ja hymähin hiljaa. " Juujuu, me mennään tästä." sanoin hymyillen ja katoin Billiä hymyillen. Painoin suukon nopeasti sen huulille ja nousin ylös.
Bill ymmärsi ilman ett mun tarttes ees sanookkaan mitään. Tyhmäkin nyt tajuaa, ett Ani halus vaan hetken kahestaan Gustavin kanssa. Hymyilin itsekseni kävellessäni käsikkäin Billin kanssa keikkabussia kohden, joka häämötti matkan päässä. Vilkaisin olkani yli taakse, ja virnistin hiljaa. Siellä ne kismailivat keskenään. Tönäsin Billiä hennosti ja se vilkas mua kummissaan, sitten taakse ja hymyili. " Taitaa olla rakkautta ilmassa." Bill sano hiljaa, hymyillen. " Jep." vastasin hymyillen, kattoen Billiä onnellisena, kunnes vein katseeni eteen, ja huokasin hiljaa, onnesta.

" Tuota.. Sä voit nukkuu mun vuoteessa, ni ei tartte rasittaa paikkoja kipeiks nukkumalla istuultaan." Bill sano ylhäällä. " Tosin.. Nää muut on täällä.. Georg kuorsaa.. Tomista nyt en tiiä.." Bill mumis raapien päätään. " Hei, mä oon tottunu kuorsaukseen. Ja osaan pitää puoleni Tomin varalta jos sitä tarkotat." sanoin hymyillen istuen Billin vuoteen reunalla kattoen sitä. Bill nyökkäs hiljaa. " Just sitä tarkotin." Bill sano. " Ja mä myös haluun ett sä nukut mun vieressä." lisäsin hymyillen. Bill kahto mua hetken räpytellen silmiään, selvästi tarkitaen kuuliko oikein. " Heei, ollaanhan me ennenki nukuttu samassa sängyssä. Eikä mua haitannu sillonkaan." sanoin hellästi kallistaen päätäni. Bill nyökkäs lopulta. " Okei." se mumis. " Käyn vaihtaa yöpuvun." sanoin suukottaen sitä poskelle ja käväsin hakee laukusta pyjamahousut ja t-paidan ja vaihoin ne vessassa. Hiivin hiljaa takas ylös ja Bill ootti mua siellä.
Kävin hiljaa makaamaan sen vierelle peiton alle. " Hei.. Etkai sä vaivaantunu tästä? Ett me nukutaan samassa sängyssä?" kysyin hiljaa Billiltä. Bill pudisteli mulle päätään. " En ollenkaan." Bill vastas hymyillen pienesti. Nyökkäsin pienesti ja käännyin selin Billiin kyljelleni, mutt tarkotuksella ihan lähelle sitä, ett Bill tekis sen mitä halusinki - ja ei siihen pitkään menny.
Pian Bill kieto toisen kätensä mun ympäri, ja suljin silmäni rauhassa. Bill paino pienen suukon mun niskaan ja sitten se paino päänsä mun hiuksiin. Hymyilin hiljaa. Vaikka sänky olikin varsin kapee, jossa normaalisti nukkus vaan yks, me mahuttiin siihen ihan hyvin, ja molemmat sai nukuttuu paremmin ku toine oli lähellä.<3

*

* Jeeh :D Eka TH-miitti oli täss lauantaina ja ihanaa oli :)<3 ( Kiitos siellä olleille) Kaveri tuli onneks sinne, vaikka se ei fanitakkaan Tokio Hotelia niinku mie :D On pakko sanoo, ett aina kun laitan tänne uuden osan, ja käyn myöhemmin tarkistaa onko tullu teiltä kommentteja, ja jos on tullu yks tai enemmän, rupeen hirveellä innolla kattomaan millane se on. Lyhyet kommentit yleensä lannistaa sen innon, mutt pitkät kommentit, joissa saan enemmän mielipiteitänne tästä novesta, saa vaan hymyilemään. :) Ja hei, sanokaa vaan ihan suoraan miulle, jos tässä on jotain, mikä vähänki mättää tai häiritsee, korjaan asian kyll, jos osaan. Nyt vaan odottelisin tähän kommentteja ja mielipiteitä, kiituusss<3.*