" Au... Joojoo... Oon oon... Mutt ei se kyll oo mun tyyppiäkään todellakaan.." jatkoin lauseeni loppuun ja hierasin kaulaani. " Älä näyki siinä." sanoin ja painoin suukon sen poskelle.
" Möh." Bill mumis hiljaa, ja halattiin taas lujaa, enkä päästäny enää irti.

--

" Mä en päästä susta irti enää." kuiskasin Billille hiljaa. BIll nyökkäs pienesti ja paino suukon mun huulille.
" Mennään sisään.. Tääll on kylmä.." Bill sano ja veti mut perässään sisälle.
Laitoin oven kiinni perässä, ja haukottelin. " Väsyttää.." mumisin.. Kuulin Georgin kuorsauksen yläkerrast, ja se sai mut entistä uneliaammaks.
" Mennään sit nukkuu." Bill sano. " mm.." hymähin, ja nappasin sen mun käsivarsille. " Sä tuut mun viereen." sanoin virnistäen. " Jaaha, päätit sen sit jo?" Bill sano kohottaen kulmaansa.
" Tietysti. Siin on ollu niin kylmä nukkuu viime aikoin." sanoin flirttailevasti. " No sithän mun täytyy tulla lämmittää sua." Bill hymyili ja sipas mun nenänpäätä.
" Möh." mutisin ja kannoin sen yläkertaan.
Potkasin oven auki ja kannoin Billin sängylle. Laskin sen alas ja kävin sulkee oven.
Heitin lippiksen pois päästä ja kömmin Billin viereen. Otin sitä vyötäröltä kiinni ja vedin lähelle, ja painoin pääni sen niskaan.
Hengitin Billin tuoksuu sisääni. " Sä tuoksut hyvältä." kuiskasin. Bill naurahti hiljaa, ja silitteli mun käsiä.
Hymähin hiljaa jotain.
" Tom... Mä.. Oon pahoillani.. Mä olin töykee sulle ja.. kohtelin sua kaltoin sillon.. Ja... Mäkin rakastan sua..." Bill sano hiljaa, kuulostaen surulliselt.
" Tom...?" Bill mumis ja vilkas olkansa yli.
Mä tuhisin hiljaa otsa sen niskaa vasten, kuin kissanpentu, kädet tiukasti Billin ympärillä.
Bill huokas hiljaa, ja sulki itekki silmänsä, nukahtaen pian.

" Tooom! Biill! Herätkää!" Georg huuteli aamust. Me nukuttiin viell sikeesti, tuhisten molemmat. " Mikä teillä kestää? Miten te voitte nukkuu noin..." Georg huus aukasten mun huoneen oven ja pysähty kahtoo meit.
" Aijj... Mä en häiritse, nukkukaa vaan.." Georg sano hiljaa, hymyillen ja sulki oven hitaasti.
" Tom... Herää..." kuulin Billin hennon äänen. Bill silitti mun poskee, ja paino sit huulensa mun huulille.
Heräsin hiljattain, ja raotin hiukan silmiini. Näin Billin, ja sulin rauhass mun silmät, ja vastasin siihen suudelmaan.
Parempaa herätystä aamusin en vois toivoa, tuskin kukaan vois.
Bill vetäyty hiljattain irti, painaen viell suukon mun poskelle. " Huomenta unikeko." Bill sano hellästi hymyillen. " Mm. Huomenta.." sanoin ja rutistin sitä hetken tiukempaa, ja hellensin otettani sitten.
Katoin sitä silmiin hetken. " Älä vaan sano ett tää on vieläki unta?" kysyin varovasti.
" No mitä sä luulet?" Bill kysy. " Mm.. Tän on pakko olla unta.." totesin hetken mietinnän jälkeen.
Ei tää voinu olla totta, ett oisin saanu Billin eilen takas, ett mun elämä ois korjaantunu ennalleen. " No, entä jos mä hieman selvennän sun mieltäs." Bill sano nostaen kätensä mun poskelle, ja suuteli mua.
Vastasin siihen halukkaasti, hellästi, pehmeästi. Billin huulet olivat ihanan kosteat, pehmeät ja täyteläiset. Sit se irtautu ja katto mua silmiin hymyillen lempeesti. " Sä ett nää unta." se sano mulle, ja katoin sitä hetken, kunnes nyökkäsin uskoen, ja hymyilin.
Päätin takertua siihen tilaisuuteen, ja suutelin sitä uudestaan.
Pidin Billin vyötäröstä hellin ottein kiinni, ja vedin sen lähemmäs mua. Bill hivuttautu mun ylle vastaten suudelmaan samalla, ja hipelöi mun vartaloa yhtä aikaa.
Laskin molemmat käteni sen takamukselle, ja puristin kevyesti.
Bill läpsäs mua poskeen. " Au! Ei sun tartte läpsii mua." huudahin. " Ei tartteis jos pitäsit kätes kurissa." Bill sano kattoen mua kulmiensa alta, ja hymähin. " Mutt sulla on niin seksikäs takamus, ett kukaan ei voi pitää käsiään poissa siitä." " Ai on vai? Mikäs se tää sit on?" Bill kysy ja tunsin sit sen käden mun housussa.
Vilkasin nopeesti alas ja nostin sit katseeni Billiin, ja kohotin toista kulmaani hieman pelokkaana. Inahin äänekkäästi, ku se puristi sitä.
Bill virnisti mulle, ja teki saman uudestaan. Inahin värähtäen hieman, ja henkäsin. Katoin Billiä silmiin ja pien huohotus pääs musta, ku Bill puristeli sitä välillä hellästi, välillä kovemmalla kädellä.
"Aaaaa, voi jumalautaa.....!" huudahin painaen pään takas tyynyyn ja sulin mun silmät. Bill vatkas sitä hitain ottein.
" Aaa... Älä älä älä älä älää......" parkasin ku kaikki levis housuihin.
" Ääh.. Hemmetin Bill..." huokasin. Bill vaan virnuili ja tirsku mulle. Nojasin pään tyynyyn ja sulin mun silmät. Nyt pitäs vaan sit rentoutuu, ja oottaa ett se laskis.
" Toom..." Bill sano.. " Mitä...?" kysyin ja raotin silmiäni kattoen siihen. Kallistin hieman päätäni.
" Meinasitko sä jättää noi housut päälles..?" se kysy multa... " Ööh.. En.. Kyll mä ne vaihdan.. Ootan vaan ett kaikki on... normaalia taas.." sanoin.." Mmmh.... No, jos sulla ei kerran oo parempaa tekemistä, mä meen suihkuun." Bill sano häipyen saman tien, jättämättä mulle aikaa sanoo mitään.
Huokasin.
Makasin siinä sitten jonkin aikaa..
Kunnes se oli laskeutunu. Mietin Billin sanoja.. Mm... Nousin ylös vuoteelt, ja raahustin huoneestani kylppäriin. Bill oli suihkussa, eikä kuullu mitään. Heitin mun vaatteet pois, pyyhin housut puhtaiks, joka kyll ällötti mua, ja laitoin ne sit pesuun.
Hipsin Billin taakse suihkuun, ja vein kädet sen ympärille painaen suukon sen kaulalle. Bill hätkähti, luultavasti säikähti mua. Se pyörähti ympäri ja katto mua hetken silmät pyörein. " Mitä..?" kysyin virnistäen.
" Ei......mitään...." Bill vastas.. Virnistin kevyesti ja painoin suukon sen huulille.
Painoin Billin hellästi kylmää kaakelia vasten, ja suutelin sen kaulaa. Painelin siihen pehmeitä suudelmia, kunneis tein siihen oman fritsuni.
Samass Bill alko suutelee mua, ja mä vastasin siihe  intohimosesti. Äkisti Bill työns mut vuorostaan seinää vasten, niin että osuin vahingossa saippuahyllyyn, ja purkkeja putos lattialle kolistellen.
" Auts.." mumisin, ku hylly raapas mun olkapäähän pari naarmua, jotka alko tihkuu verta.
" Mmh.. anteeks..." Bill mumis kattoen mua kulmiensa alta. " Ei se mitään." sanoin hymyillen ja painoin suukon sen huulille. Bill unohti koko asian pian, ja kävi mun kimppuun. Se rupes suutelee puolestaan mun kaulaa, ja tekipä siihen oman fritsunsa sit.
Hymyilin itekseni vaan.

Suihkun jälkeen mentiin syömään 'aamupalaa' vaikka oli jo päivä. Eli me syötiinki päivällistä.
" Noni. Kertokaas nyt kaikki." Georg sano. " Niin mistä..?" kysyin siltä. " No teistä. Te olitte aamulla samass vuoteess." Georg sano. Vilkasin Billiä. " Me ollaan taas yhess." sanoin. " Oikeesti?" Gustav kysy. " Oikeesti." Bill sano. Otin pöydän alta Billiä kädestä kiinni.
Äkisti ovikello soi. " Mä käyn avaa.." sanoin nousten ja kävelin ovelle. Aukasin sen katoin tulijaa.
" Natalia..." mumisin hiljaa, ja horjahin pari askelta taaksepäin, ku se suuteli mua..

--

Osa 14.. Mitä piditte? Kertokaa oikeasti, haluatteko että jatkan tätä? :( Luin tässä Scheissen(anteeksi jos kirjoitin väärin) ficciä nimeltänä Heilig, ja osaa kirjottaa paljon paremmin ku mie :( Siks.. En tiiä kirjotanko enää tän jälkeen ollenkaan..