Muutamien vuosien päästä:

"Tom? Hakisitko Danten tänään koulusta?" kysyin Tomilta, ja kävelin sen luo, Daniel sylissä. Tom vilkas kelloo. " Joo. Haluiskohan Dylan lähtee mukaan?" Tom vastas. " Dylan! Tuu tänne." Tom huikkas olohuoneeseen.
Niin, me asutaan nykysin Tomin kanssa omassa pienessä talossa, just sopivassa meille viidelle.
Katoin hymyillen tytärtäni, joka juoksi keittiöön, ja istui isänsä syliin. " Lähdetkkö isän seuraksi hakemaan Dantea koulusta?" Tom kysy hymyillen lapseltaan. " Joo!" Dylan hihkaisi innoissaan ja taputti käsiään. Katoin niit hymyillen.
Dante on nykyisin 7.vuotias nuori mies, ja käy koulua mielellään. Dantella on vaalean ruskeat lyhyet hiukset, ja ruskeat silmät niinku Tomill. Dylan on meidän keskimmäinen. Hän  on 4.vuotta, ja todella suloinen. Dylanilla on pitkät kuparin väriset hiukset, niinku mulla, mutt laineikkaat. Sillä on pirteät ruskeat silmät myös.
Ja sitten, tää poika, joka on nyt mun sylissä, on Daniel. Se on vasta vuoden vanha. Ja söpö kuin mikä. Danielilla on poikkeuksellisesti siniset silmät, niinku mulla, ku muilla sen sisaruksilla on ruskeat silmät. Danielilla on vaaleat pehmeät hiukset, ja pyöreät posket.
Katoin mun perhettä hymyillen.
Tom paino suukon Dylanin päälaelle ja tyttö lähti sitten leikkimään taas.

Istuin tuolille Tomin vastapäätä, ja palasin ajatuksissani takaisin vuosien päähän.
Siihen hetkeen, ku Tom, Bill, Georg ja Gustav oli vasta muuttanu meidän naapuriin. Muistan ku Tom yritti iskee mua, ja mä en ollu tippaakaan kiinnostunu, heti sillon. Myöhemmin kuitenkin, mä olin siit kiinnostunu.
Samall, olin kuiteski Alexin kaa, kunnes se yritti raiskata mut, ja juoksin Tomin luo turvaan.
Sit Billkin alko kiinnostuu musta, ja lopult mun piti valita toinen niistä.
Muistan ku tappelin Tatjanan kanssa Tomist, mutt nykysin me ollaa hyvii ystävii Tatjanan kanssa.
Sillon, mä olin saanu turpaani Tatjanalt, mutt parast siin oli, ku Tom huolehti sit musta, se halus huolehtii musta.
Sitten, Tom kerto kaiken itestään, ja Tokio Hotelist, ja siit, ett se oli lähöss pois, just, ku meillä alko menee hyvin.
Mä en saanu lähtee mukaan, ja pelkäsin menettäneeni Tomin iäks.
Sit, lentopäivänä, äiti anto mulle rahaa, ja luvan lähtee Saksaan. Olin innoissani, ja muistan ku löysin Tomin viime hetkell lentokentält.
Ku me halattiin siell, ja ku noustiin koneeseen.
Muistan mun ekan reaktion nähessäni niitten yhteisen kämpän Berliiniss.
Sitte, ku Tom esitteli mut niitten faneille niitten ekan kiertueen keikall. Mä olin vähän aikaa vihane Tomille, mutt lopuks hellyin sille.
Kuka nyt pystyin olee vihanen tollaselle söpöläiselle? En mä ainakaan.
Sitten, ku Ashley tuli tänne, ja me saatettiin se Billin kanss yhteen, ett Bill unohtas mut. Ja se onnistu.
Sitten, mulle ja Ashleylle selkis, ett olin raskaan. Ku salasin sitä Tomilt, kunnes Tom arvas mun raskauden.
Sen jälkeen, Dante synty 2 kuukautta liian ajoiss. Se oli keskoskaapiss sen takii, kunnes oli täysin kunnoss, ja pääs kotiin.
Muistan ku äiti tuli yllättäen, ja pyörty ku sille selvis, ett Dante on mun ja Tomin. Olin sillo vasta 15.vuotias.
Lopuks äiti hyväksy Danten meidän elämään, ja sit tapahtu se, ku Alex kidnappas mut, ku se oli karannu vankilast lähtien etsii mua.
Onnekseni, se luotti muhun nopeesti, ja törmättiin Tomiin ku oltiin tuloss kaupast ns. kotiimme.
Mä pääsin sillon takas Tomin luo, ja sit me hieman 'leikittiin' Ashleyn ja Billin kanss.
Sitten, muutamien vuosien pääst siit, me päätettiin Tomin kanss hankkii toinen lapsi, jollon Dylan sai sit alkunsa, ja synty sillon ku pitikin.
No, meillä oli sillon 2 lasta hoidettavana. Pien tyttövauva, ja pikkunen mieskin.
No, sitten, mä tulin taas raskaaks, osittain tarkotuksella, osittain ei. Meidän ei ollu tarkotuksensa hankkii kolmatta lasta ihan niin pian, mutt kuitenkin, ollaan ilosii ku Daniel synty. Daniel taas synty vaan pari päivää ennen laskettuu aikaa.
Nytten, mä istuin siin, keittiön tuolill, onnellisen mun elämäss, ku mulla oli ihana mies, ja lapset.
Niin, ei unohdeta sitä päivää, ku Tom kosi mua, ja mentiin siit parin vuoden sisäll naimisiin.
Katsahin sormusta mun kädess, ja vieno hymy nous mun kasvoille.
Olin tavannu Tomin vanhemmatkin, vähän sen jälkeen, ku Tom oli kosinu mua. Eka Tomin äiti, Simone, oli ollu aika yllättyny, ku sille selvis, ett mä oon suomalainen, ja ne saksalaisii. Lopulta, ku Simone näki, millanen mä oon, se sano, ett mä oon paras vaimo ehdokas ikinä Tomille, ett se ei vois olla onnellisempi, ku Tomill on munlainen nainen.

Elämä ei ois voinu olla parempi. Mulla oli kaikki mitä halusin. Upea mies, Tom, joka oli vielki uskomattoman söpö ja komee, samanlaine ku ekall kerrall tavatessa. Lapset, jotka oli terveit ja ilosii. Ja upeat kummit lapsilla, jotka hemmotteli ne melkein pilalle.
Ja mahtavat isovanhemmat niille, jotka oli ilosii saadessaan niin paljon lapsenlapsii.
Mä olin niin onnellinen, ett mikään ei ois voinu olla enää paremmin.<3

--

Noniin, tämä oli tässä :) Toivottavasti piditte, te harvat lukijat :D Noniin, sitten toivoisin, että te päättäisitte seuraavan ficin nimen vaihtoehdoistani:

~ Tomin suuri rakkaus

~ Pakahtunut sydän

~ Amorin nuoli

~ Tunteiden vallassa

~ Vihaa ja rakkautta

Eli siinä vaihtoehdot :) Olipa otsikko sitten mikä tahansa noista, jokaisessa tulee kertojana olemaan Tom, ja tunteiden kohteena Bill.

Kiitos kaikille edellisten ficcieni lukijoille, kiitos.<3<3