Kaiken sen jälkeen:

Kiljuin ja huusin niin kovaa, kun mun suusta pääs ulos. " Ei... Päästä mut pois.. Anna mun olla..!" vaikeroin unissani ja vääntelehin sängyss tuskasena. " Eii! ÄLÄ!!" huusin, ja samass heräsin kirkasten.
Portaist kuulu hirvee ryminä, ja koht ne oli siin samass huoneess kuin mäkin. " Mitä tääll tapahtuu?" Bill töksäytti suustaan ovella ja katoin hengästyneenä, samall tyhmänä Billiä, Georgia ja Gustavia. Tom istu mun vierellä kattoen mua huolissaan ja veti mun halaukseensa.
Mä värähin, ja rutistin Tomia tiukasti. " Oot sä kunnossa?" Tom kysy multa, ja nyökkäsin hiljaa.. Näin kauheet painajaist.. Alex yritti raiskata mut mun unissaniki.. Hellitin vihdoin irti Tomist, ja kaikki kahto mua hiljaa.. " Kyll mä nyt oon ihan.. kunnoss..." sain suustani ulos ja katoin vuorotellen jokaista. " Okei.. Tuu syömään aamupalaa.." Georg sano mulle, ja suostuin.
Lähin alakertaan poikien kanss, ja istuin pöytään.. Söin vaan leipää, sill mun ruokahalut oli olemattomat..

Syötyymme, mä pyysin jotakuta tulee mun mukaan.. " Voisko joku tulla mun mukaan käymään mun kotona? En haluis mennä.. yksin.." kysyin varovasti pojilt ku istuttiin olkkariss sohvalla. " Mä tuun sun mukaan.." Tom sano mulle ja nyökkäsin kiitollisena..
Noustiin ja käveltiin sit mun himaan. Pyysin Tomii odottaa alhaalla, ku menin käymään mun huoneess.
Sulin nopeesti mun huoneen oven, ja istuin sängylle. Mä kattelin mun huoneen pöytää, ja kaivelin sit laatikoit. Löysin sen mitä etinkin, terävän veitsen. Katoin mun ranteit, joissa oli vanhoi arpii. Painoin veiten ranteelle, ja istuin siin hiljaa, kattoen sitä.
Sit mä painoin kevyesti, ja viilsin viillon ranteeseen. Veri tirskahti, ja se valu mun käsivartta pitkin. Pyyhin veitsen mun paitaan ja piilotin laatikkoon.
Sit mä kävelin vaatekaapille, ja etin sielt mustat pillifarkut. Riisuin hameeni ja vedin ne ylleni. Ne oli tiukat, ja riisuin sit mun topin. Katoin mun kättä, ku veri alko hiljalleen tyrehtyy.. Villteleminen helpotti mun tuskaa. Nyt mä kaipasin vaan enää yhen tupakan.
Vedin kaapist ylleni harmaan t-paidan ja kampasin mun hiukset. Korjasin meikkiini ja vedin viell valkeen hupparin mun ylle, piilottaakseni niin viillot Tomilt.
Lähin sit alakertaan, ja Tom ootti siell.. " Voisit sä... Tulla mun mukaan käymään mutsin työpaikall..?" kysyin rastapäält hiljaa.
" Toki. Mut eiks sun pitäs eka ilmottaa poliisille..?""Ei. Mä en haluu ilmottaa mitään..""Mut siis ku..""Mä en haluu, ja sill selvä.." sanoin tiukasti pojalle, ja se nyökkäs vaan sit..
Me lähettiin sit Tomin kanss kävellen sinne, sill äiti oli töiss keskustass. Se myö työkseen lomamatkoja asiakkaille.
Käveltiin Tomin kaa kadull eteenpäin, ja mä pysyin sen lähettyvill.. Mua pelotti, et Alex hyppäis jostain puskasta esiin, ja raiskais mut.
Tarrasin Tomin käteen kiinni nopeesti, ku me jouduttiin kävelee Alexin asunnon ohite.
Mä muistin selvästi, kuinka mä makasin peloissani itkien Alexin alla, ku se riisu mua. Ku mä iskin sitä maljakolla päähän, ja ku veri tahras mun kädet. Ku mä juoksin tätä katuu pitkin karkuun..
Värähdin ja Tom katto mua pää kallellaan pienesti. " Mitä nyt?" se kysy multa, ja vilkasin sitä, mut mun katse ei voinu paeta siit talost.. " Alex... Asuu tuoll..." sanoin ja nyökkäsin hiljaa asuntoa päin. Puristin Tomin kättä tiukasti, ja Tom puristi mun kättä kevyesti. " Ei hätää.. Se ei voi vahingoittaa sua mitenkään.." Tom sano mulle, mut se ei paljoo rauhottanu. Mun sydän pumppas tuhatta ja sataa, ku näin liikettä sisällä.. 'Alex...' ajattelin hiljaa, ja kävelin melkein Tomiss kiinni.

Me käveltiin keskustaan, ja Tom jäi oottaa rakennuksen ulkopuolelle, ku mä menin sisälle. Mä näin mutsin työpöytänsä takana, ja kiirehin sinne. Äiti huomas mut, ja se siirti laput syrjään. " Mary-Kate, mikä sinulla on? Mitä on tapahtunut?" mutsi kysy multa huomatessaan mut hätääntyneisyyden ja pelon.. " Alex.. Yritti raiskata mut eilen.." sanoin, ja kyyneleet kirpos mun silmiin.. Mun mutsin silmät laajeni, ja se veti mut halaukseensa. Mua pelotti, mut mutsi sai mtu rauhottuu.
" Meidän täytyy kertoa poliisille heti." mutsi sano, ja estin sen. " Mä en haluu.. Jos Alex saa tietää, se varmana tulee tappaa mut.." sanoin mutsille, ja se katto mua huolissaan.. " Kerrohan kaikki nyt, mitä eilen tapahtui.." mutsi sano, ja mä istuin alas sen viereen.
" Me katottiin leffaa ihan normaalisti Alexin koton sohvall, ja sit se alko äkisti riisuu mua ja kaato mut alleen.. Mä yritin estää sitä, mut mull ei ollu tarpeeks voimii. Sit.. Sit mä löin sitä maljakolla päähän... Mä lähin karkuun, mut se lähti perään.. En uskaltanu mennä himaan, ku pelkäsin, et se tulis sinne..Siks mä menin meidän uusien naapureitten luo, ja ne piilotti mut Alexilt.. Mä olin sit yön ylite niitten luon, koska en halunnu mennä himaankaan.. Ja mä tulin nyt Tomin kaa tänne.." selitin mutsille.." Voi sinua... Alex saa kyllä kärsiä tästä, lupaan sen.. Mutta kuka on Tom?" mutsi kysy, ja nousin ylös.. Mä kävelin liikkeen ovelle ulos Tomin luo..
" Tuu.. Mutsi haluu nähä sut.." sanoin, ja vedin Tomin kädest pitäen sisään mutsin luo.
Mutsi rupes kiittelee Tomii hirveesti, ku ne autto mua, ja Tom oli hirvee vaivautunu, se ei tienny mitä sanoo.. Mua melkein nauratti, mut en kyenny nyt nauraa.. Äiti jopa lupas tarjota kunnon aterian niille huomenna, ja mä olin silleen et: " Okeiii mutsi..."
" Hei, ei se nyt noin iso juttu oo..." sanoin väliin.. " Onpas!" mutsi ja Tom huudahti yhestä suusta, ja mä katoin niit tyhmänä.. " Minun täytyy soittaa isällesi, ja hän saa lvuan palata takaisin heti huomiseksi." mutsi sano ja meni jo soittaa.. " Voi luoja.." mutisin.. " Onks sun isäs työmatkalla?""Joo.. Harvoin se on kotona.." totesin. Katasahin mutsii ku se jutteli puhelimess faijjan kanssa ja lopetti sit. " Isäsi lähtee jo tämän illan koneeseen ja hän on huomen aamuna täällä. Hän on juuri Leipzigissä, Saksassa." mutsi selitti ja katoin Tomii ihmeissäni ku se hihkas jotain. " Leipzig on mun kotipaikka. Meill on kämppä siellä." Tom sano, ja nyökkäsin hitaasti..
" Mä lähen nyt.. Tuut sä illall himaan?" kysyin mutsilt ja se nyökytteli. Nyökkäsin ja sanoin sille heipat ja lähettiin sit Tomin kanssa.

Me käveltiin taas kadulla, mä olin Tomin lähettyvill, kaiken varalt. Me käveltiin rauhass, keskustan laidoilla.
Sit Tomin puhelin soi, ja me pysähyttiin. Tom vastas puhelimeen ja rupes juttelee jotain.. Menin parin metrin päähän, ja annoin sen puhuu rauhass. Potkin kivii maasta, ja korkee kirkasu pääs mun suusta, ku joku laitto kätensä mun suulle, ja tunsin puukon mun kaulalla. Tom oli ollu selin muhun, ja se känäty kattoo mua miks ihmeess kirkasin, ja sen silmät laajeni. Se katto suu auki mua.
" Mun täytyy nyt mennä.. " Tom sano puhelimeen, ja sulki sen laittaen rauhallisesti taskuunsa.
Yritin nähä kuka mua piteli kiinni, mut en nähny. " Otetaas rauhallisesti." Tom sano varovasti ja asteli lähemmäs hitaasti. Tunsin puukon painautuvan enemmän mun kaulaan, ja inahin. " Pysy sä siellä! Ja nyt, teet niinku mä sanon." kuulin äänen, ja mä järkytyin.. "A--Alex..." vinkasin hiljaa.. "
Tyttökulta, luulitko pääseväss karkuun multa? Ehei.." Alex sano, ja se nuolas mun poskee.. Värähin, ja katoin Tomii peloissani. " Päästä tyttö.." Tom sanoi, ja vinkasin kun puukko heilahti vähän mun kaulalla. " Älä sä komentele mua. Sä teet nyt mun käskyjen mukaan. Ensiks: Mary-Kate lähtee mun mukaan ja toiseks: Sä et lähe perään, taikka soita kyttiä. Ymmärrätkö? Muuten voit olla varma, että tyttö löytyy vainaana, jos löytyy." Alex sano, ja mä olin kauhuissani. Mä en halunnu kuolla.. " Tom... Auta.." sanoin hiljaa, ja kyyneleet valu mun silmist.. Tom liikku meit kohti, ja Alex veti mua taaksepäin. " Stoppia siihen. Askelkin lähemmäs, niin tyttö kuolee tähän paikkaan!" Alex huusi ja Tom joutu pysähtyy. " Ja nyt. Sä jäät siihen, etkä lähe meidän perään, ymmärrätkö?" Alex totes Tomille, ja Tom oli hiljaa. Mä katoin sitä anovasti silmiin.. " Okei, hyvä on.. Kunhan et satuta Mary-Katea." Tom sanoi ja mä järkytyin. " Annatko sä Alexin tosiaan viedä mut?! Mä luulin ett sä oisit mun ystävä!" tiuskasin vihasena Tomille, ja se katto mua hiljaa, vastaamatta mitään.. " Te ootte molemmat saakelin kusipäit.." mutisin, ja mun ei auttanu muuta, ku kävellä Alexin mukana, uhattuna puukolla. Mulkasin Tomii vihasena, petettynä olkani ylitse, ja se katto meidän perään, liikkumatta paikaltaan.

Alex vei mtu sen entiselle asunnolle, lähelle keskustaa. Se tönäs mut istumaan nojatuoliin, ja mä katoin sitä peloissani, mutt vihasena. " Aijotko taas yrittää raiskata mut?!" huusin sille, ja se virnisti kuivasti. " Tietty. Samoinhan siskolleskin kävi." se sano mulle, ja mä järkytyin. " Siis.. Raiskasitko sä mun siskon?! Helvetin kusipää!" huusin sille, ja se tunki puukon mun kaulalle.. Nielasin hiljaa, pelko valtas mut. Alex katto mua ihan läheltä silmiin, ja mä yritin kääntää katseeni pois, mut se palautti sen aina takas itteensä.
" Ei hätää. En raiskaa sinua - vielä. Vasta illalla. Nyt, minä menen suihkuun, ja sitten syön. Sen jälkeen, pääset nauttimaan seurastani." Alex sano, ja veti puukon pois. " Ja turha yrittää karkuun. Et saa ikkunoita auki, ja ovi on lukossa. Ja avainta sulla ei oo." Alex sano mulle, ja nielasin. Katoin kun se lähti yläkertaan, ja pian kuulin suihkun äänen.
Nousin ylös ja katoin kiireesti mun ympärille. Mä juoksin ovelle, ja yritin aukasta oven, mut se tosiaan oli lukoss.
Ikkunat oli teljetty, ja taka-ovee ei ollu. Sit.. Pelastus.. Mä näin puhelimen pöydällä. Nappasin sen, ja soitin poliisille.
" Mä oon Mary-Kate Elson ja mut on kidnapattu, ja mut aijotaan raiskata. Alex yritti eilenkin, mut pääsin karkuun. Mä oon Koivukadulla, osotteessa 14b. Tää ei oo pilaa, teidän täytyy tulla auttaa.." sanoin, ja keskustelin nopeesti loppuun poliisin kaa, ja ne lupas tulla auttaa, mut en tiiä, kerkeekö ne ajoissa.
Sitten, joku veti puhelimen multa pois, ja kirkasin. Käännyin ympäri, ja Alex seiso mun takana, pyyhe lanteill.
" Tiiätkö, mua kyll ihmetyttää yks asia. Mun kaa sä et haluu sänkyyn, mut sen hopparin sängyssä sä jo viime yön makasit." Alex sano, ja katoin sitä peloissani. ." Mi--Mistä sä tiiät et mä olin siell?" änkytin sille." Hmph. Ku kävelin kyselee siell kämpäll sua, ni enköhän mä tunnistanu sen keskustalta. Mä arvasin, et sä oot siellä. Mä näin sut yöllä sen sängyss. Ihmettelen kyll, millä vetovoimalla se sai sut sinne.." Alex selitti, ja mä kuuntelin hiljaa, ja astelin taaksepäin, kunnes törmäsin hellaan.
" Me ei tehty mitään.. Me nukuttiin vaan.." kerroin hiljaa, ja tyyppi lähesty mua. " Niimpä varmasti." se töksäytti, ja lähti. Se varmana piilotti puhelimen jonnekki, mut en tiiä, kuuliko se mun soiton poliiseille.
Sit se kävi pukee jotain ylleen, ja mä katoin peloissani, ku se teki voileipii. Se levitti kiiltävällä veitsellä niihin voita, leikkas juustoa terävällä höylällä, viipaloi kurkkua päälle veitsellä.. Ja sit alko syömään.. Se ahmi leipii urakalla, ja teki viell kaks uutta..

Sitten syötyään, se raahas mut yläkertaan makkariin.. Mä kiljuin ja rimpuilin, mut se kaato mut sängylle ja pamautti oven kiinni. Nousin istumaan, ja vetäydyin kauas siitä. Alex lähesty mua hitaasti, ilkeä virne kasvoillaan. Mä painauduin seinää vasten sängyll, ja vedin jalat koukkuun. " Vai et pelkää mua..? Näyttää kyllä vähän toiselta.." Alex totesi ja virnisti. " Kuka nyt ei pelkäis sun laista mielenvikasta hulluu?!" huusin sille, ja sen virne häipy kasvoilt. Tuijotin sitä vihasesti, mut enimmäkseen mua pelotti.
Kirkasin ku se kävi muhun käsiks. Se sito mun kädet kiinni sänkyyn, ja kiljuin minkä kerkesin. " Hemmetin ämmä tuki suus!" se huus mulle, ja kiljuin entistä kovempaa. Alex piteli korviaan, ja koht se palas takas, ja teippas mun suun harmaalla teipillä.
Yritin huutaa, mut en voinu. Kyyneleet valu mun silmistä, ja yritin potkii Alexii pois mun lähettyviltä.
Kerran osuin sitä päähän, ja se lenti lattialle. Se murahti vihasesti ja koht se oli mun päällä. " Hemmetti, sitkee ja pippurinen muijja, mut just semmosistahan mä pidän." Alex totes mulle ja alko sit repii mun hupparii pois.
" Oho, oho. Uusi viilto. Tänään tehty?" Alex mutisi huomatessaan verisen jäljen vasemmassa ranteessani. " Minäpä taidan antaa sinulle luvan tehdä muutaman lisää." Alex totesi, ja irrotti mun toisen käden. Sit se tunki mulle puukon, ja itellään piti toista. " Viillä." se käski mua, ja katoin sitä hiljaa.. Mähän voisin hyvin tökätä sitä puukolla, ja sit yrittää karkuun.. " VIILLÄ SAMPERI!" se huus ja hätkähin. Käänsin mun pään toista kättäni kohen, ja painoin puukon vasemmalle ranteelleni. Vedin viillon toisen viereen, ja irvistin hieman. Ja vedin toisenkin. Veri valu mun kättä pitkin, ja likas sängyn lakanat.
" Hyvä tyttö, nyt anna se takaisin." Alex käski ja mun ei auttanu ku totella. Annoin puukon takas, ja se sito mun käden takas kiinni.
Mulla ei ollu voimii enää vastustella, joten mä luovutin. Mä en jaksanu rimpuilla taikka potkii, mä vaan makasin, kuin kuollut. Aloin hyväksyy asian, et mua aijottiin just raiskata. Mä painoin mun silmät kiinni, ja toivoin, et mä kuolisin.
Alexandreas riisu mun topin, ja heitti sen lattialle. Mulla oli enää vain mustat rintsikat, joissa oli yläreunass myrkynvihreet pitsii, farkut ja alushousut. Se suuteli mun vatsaa, navan kohilt.Mä en nauttinu tilanteest yhtään, vaikka se tuntuki kivan kutittavalta.
Sit se rupes aukoo mun vyötä. Se aukas sen, ja sit napin. Se tarttu vetoketjuun, ja alko vetää sitä hitaasti alas.
Alex sai sen auki, ja sit se rupes vetää niit alas. Se veti ne nilkkoihin, kun se, ja mä kuulin poliisin ujellukset pihasta. Mä aukasin mun silmät ja toivo täytti mun ruumiin. " Saakeli. Kerkisitkö sä kuttuu kytät?!" Alex huudahti mulle vihasena vetäen housut pois ja paiskaten ne raivoissaan maahan. Katoin sitä pilkkaavasti Ihanoikeinsulle- ilmeellä. Kytät rynni ovee, ja kuulin ku se rämähti auki. Ne rynni alakerrassa, ja Alex yritti karkuun. Mä kuitenkin estin sen kamppaamalla sen mun jaloilla maahan, ja se tömähti nurin.
Just ku se pääs ylös, kytät oli jo vallannu yläkerran ja huoneen. Mä yritin huutaa jotain, mut teippi esti sen.
Katoin vierest, ku kytät vangisti Alexin, ja se karju mulle viell kostoa. Kytät irrotti mut, ja revin teipin suultani kivuliaasti pois.
"Auts.." mumisin.. " Kiitos ku tulitte.. Kiitos oikeesti.." sanoin poliiseille, ja he nyökyttelivät vain ja sanoivat: " Eipä suotta. Tämä tyyppi joutaa vankilaan." " Ja sinne hän kuuluukin.." kuulu sit tuttu ääni ovelt, ja mun katse meni poliiseista ovelle..
Mun silmät laajeni, ja kirkasu pääs mun suusta, kun tajusin olevani pelkillä alusvaatteilla melkein alasti, ja Tom seiso ovella.
Vedin nopeesti peiton itteni peitteeks, ja tuijotin Tomii vihasena. " Mitä helevettiä sä täällä teet?!" huusin sille. " Mä tulin pelastaa sua." Tom selitti, mut se ei auttanu mun tilannetta. " Mä en kaipaa sun pelastusta! Sä petit mut! Sä annoit Alexin viedä mut nenäs eestä ilman, ett teit mitään." murahin Tomille. " Mut en mä voinu tehä mitään ku se uhkas tappaa sut..."" Niinniin, seliseli! Sä oisit voinu ees lähtee seuraa meit, mut seisoit vaan paikallas! Painu vittuun täältä, MÄ EN HALUU NÄHÄ SUA ENÄÄ IKINÄ!!" huusin sille raivoissani, ja Tom katto mua hiljaa, osaamatta sanoa mitään. Se häipy mun onneks, ja pyysin kyttiikin lähtee et voisin pukee.
Ne lähti, ja vedin vaatteet nopeesti ylleni. Mä lähin huoneesta alakertaan, ja Tom oli siell. Se tuli mun luo, ja yritti selittää jotain. " ANNA MUN OLLA! Mä vihaan sua!" huusin ja työnsin Tomin pois edestäni. Tom jäi kattoo mun perään,
ja mä nousin poliisiautoon. Alex lähti vankilaan toisella autolla, mut Tom laitettiin samaan autoon mun kaa. Mä en kattonu sitä, saatikka puhunu, tai kuunnellu sitä.

Poliisit vei mut asemalle, sillä mun piti kertoo kaikki. Edellisestä raiskausyrityksestä tähän iltaan. mä kerroin, ja ne sano, et Alex joutuu raiskausyrityksen ja pahoinpitelyn syytteeseen. Sit mutsi tuli asemalle. Se veti mut halaukseensa, ja mä pyristelin irti. " Mä oon kunnossa!" sanoin mutsille ja halusin lähtee. Mä nousin mutsin kyytiin, mut se vittu tarjos viell kyydin Tomillekkin. Äiti tajus tilanteesta, et mä en puhunu Tomille, vaikk Tom yritti mulle puhuu järkee. " Mary-Kate, kuuntelisit järki puhetta, ei siinä tilanteessa mitään olisi voinut tehdä." mutsi selitti mulle, ja katoin sitä vihasesti. " Siis ootko sä ton puolella?! Kiitti vaan hirveesti!" huudahin ja nousin kyydist just pihassa, ja lähin sisälle mun huoneeseen ovet paukkuen.
Aukasin mun ikkunan ja tuuletin tunkkasta ilmaa.. Satuin kuulemaan Tomin ja mutsin keskustelun.
" En ymmärrä.. Yritin tehdä kaiken oikein, ja silti sain suututettua hänet.." " Tom, sinun täytyy ymmärtää, että hän on murrosikäinen tyttö, ja ei käsitä vielä mikä on oikein. Kyllä hän leppyy." " Niin kai, toivottavasti. Kuule, voinko kertoo sulle erään jutun.." " Toki, kerro vain mitä sinulla on mielessäsi." " No tuota.. Pidän tyttärestänne kovin paljon.. Luulen että jopa olen rakastunut häneen.... Mutta en aijo tavoitella häntä... Annan hänen elää omaa elämäänsä, sillä Mary-Kate ei oo sanonu muuta ku et se pitää musta.." " Anna hänelle aikaa.. Ajan myötä, hän kertoo tunteistaan, jos sellaisia on."
Kun kuulin Tomin sanat, mä en osannu ajatella mitään.. '...olen rakastunut häneen....' se pyöri mielessäni koko ajan. Katoin niit, kun Tom lähti kotiinsa, ja mutsi tuli sisälle. Mä katoin Tomin perään hiljasena. Mua suututti, kun Tom ei ollut tehnyt mitään auttaakseen mua, ja sit yritti selitellä jotain.
Katoin kun Tom meni huoneeseensa, ja sulin ikkunan. Tartuin verhoihin, ja aijoin vetää ne just kiinni, ku huomasin Tomin kattovan sen huoneen ikkunast mua.. Mä katoin sitä hiljaa, ja näin Tomin anteeksi antoa anovan katseen. Katoin sitä hetken, kunnes hymähdin, ja vedin vaan verhot eteen.

Mä menin nukkuu, mut yöllä.. Mä en saanu unta... Mä näin painajaisii taas, ja mun olo oli turvaton.. Ei yhtään turvallinen, niinkuin viime yönä, Tomin vieress.. Mä menin alakertaan, ja tein itelleni kuumaa kaakaota.
Otin lehden pöydält, ja luin sitä hämärässä. Kuun valo valas lehtee, kun mä äkisti kirkasin, ja kaaduin tuolilla.. Katoin kauhuissani ikkunaa, ja mun kasvoilla paisto järkytys..

1518632.jpg