Sorge, jouduin muokkaa viime osan loppuu, koska en keksiny syytä sille korvaverenvuodolle :'D Muokkasin siks sen toisenlaiseks, lukekaa nopeesti, niin pysytte mukana, ehkä?

Fine, or No-Fine?

"Soittakaa ambulanssi!" Tom huudahti pidellen mua. " Mä soitan." Bill sano jusoten hakemaan puhelimen ja soitti sit.
" Ambulanssi tulee ihan pian." Bill sano hetken päästä, ja Ashley katto mua kauhuissaan.
Makasin Tomin syliss velttona, kuin kuollut, tajuttomana.
" Mitä tääll tapahtuu?" Gustav kysy Georgin kanss tullessaan huoneeseen, ja ne katto mua kauhuissaan. " Mary-Kate vaan rupes vuotaa verta ja yskii." Tom selitti minkä pysty.
Tom silitteli mun hiuksii hiljasena, peloissaan. " Mikä sulle tuli..?" Tom kuiskas hiljaa, saamatta vastausta.
Ashley istu järkyttyneenä vierell kyyneleet valuen kasvoilla.
Ambulanssi ajo pihaan nopeesti ku Bill oli viell avustanu sen paikalle pihall. Ne nosti mut paareille ja kuljetti autoon.
Tom, Ashley ja Bill tuli ambulanssiin mukaan ja se lähti sairaalalle.
Matkan aikana mä heräsin. Raotin mun silmii, ja katoin niihin kolmeen. Nielasin väsyneen olosena, ja sulin mun silmät hetkeks. Aukasin ne sit kohta, ja nostin mun kättä niitä kohti.
Ashley huomas mut ekana, ja se tarttu mun käteen. " Mary-Kate, ootko sä kunnoss..?" Ashley kysy hätäsesti. En vastannu mitään, katoin vaan niit hiljaa..." V...Vauv...Vauva...." mumisin hiljaa, puhuminen sattu.
Tom siirty mun vierelle. " Mitä siitä?" Tom kysy huolissaan.. Mä en tienny oliko vauva kunnossa.. Nieleskelin, ja sulin mun slmät.
" Mary-Kate, pysy hereill.. Älä jätä mua..." Tom inahti ja raotin mun silmii.. Mä jaksoin vaivoin pysyy hereill. " Mu... Mua...Pelott..aa..." sanoin ja Tom hyssytteli mua.. " Ei hätää.. Sä tuut kuntoon kyllä.."
Puristin Ashleyn kättä ja katoin Tomii. Mä näin Tomin silmiss kyyneleit.
 Katoin vaan sitä hiljaa, lasittunein silmin. Lopult mun silmät painu kiinni, enkä jaksanu aukasta niitä enää.
Mun ote kirpos Ashleyn kädest, ja jäi velttona roikkumaan vuoteen laidan yli.
Ambulanssi tuli sairaalan pihaan, ja ne kiidätti mut nopeesti sisään, 4 kerrokseen, vapaaseen huoneeseen. Lääkäri tungeksi huoneeseen hoitajien kanssa. Mä olin taas hereill virkeempänä, ja katoin ku ne työntivät Tomii ulos huoneest, mutt Tom pisti vastaan. " Tom!" mutisin ja nostin mun käden sitä kohti. Tom yritti tarttuu mun käteen, mutt ne työnti sen ulos huoneest, antamaan tilaa lääkärille. " Helkutti vieköön antakaa Tomin tulla tänne!" huudahin suomeks, ja ne katto mua kummeksuen, ymmärtämättä mun suomenkieltä. Huokasin ja huusin saman saksaks. Hoitaja anto mulle rauhottavii ett rauhottusin, ja sit lääkäri sai tutkii paremmin.
Mä makasin melko rauhottuneen vuoteell lääkkeen vaikutuksest, ja näin muut huoneen ulkopuolell.
Mua pelotti... Mä sulin mun silmät, ja lääkärit teki tehtävänsä, ja mä vaivuin uneen..

Ku heräsin puolentoista tunnin pääst, toiset oli mun huoneess vieläkin. Ne ei ollu lähteny.. Tom seiso käytävällä ja jutteli lääkärin kaa. " Miks te ette voi kertoo mulle mikä Mary-Katell on?" Tom murahti. " Oletteko te omainen?" " Tavallaan, mä oon sen poikaystävä!" " Valitan, kuulette kaiken vasta kun neiti Elson on herännyt ja kerromme hänelle." lääkäri sano häipyen ja Tom marssi huoneeseen. " Eikö se suostunu kertoo?" Ashley kysy. " Ei.." Tom mumis ja katto mua.. Se silitteli mun kättä.. Mä olin tiputuksessa..
Raotin mun silmii hiljaa niitten äänet kuullessani. " Mary-Kate..." kuulin Billin sanovan ekana ja katoin sitä hiljasena.
" Miten sä voit?" Tom kysy, ja siirsin mun katseen siihen. " Ihan hyvin.." vastasin hiljaa.
Kaikki kahto mua hiljaa.. " Älkää kattoko noin niinku oisin kuolemass.." mumisin, mua häiritsi niitten katseet. " Sä pelästytit meidät.." Ashleyt sano.. " Anteeks..." sanoin hiljaa, ja vein mun katseen sivulle niistä. " Ethän sä tälle mitään voinu.." Tom sano  mulle, ja sit hoitaja tuli tarkastaa mun tilaa. Se tutki oliko tippapullos viell lääkett, ja lähti sit.
Pian sen jälkeen tuli lääkäri. Ootin sen kertovan mulle mikä mulla on, ja samall muille. " Haluatteko että kerron tilanne heidän kuullen?" Lääkäri kysy multa. " Siitä vaan." mumisin.
Lääkäri katto papereita. " Hmm.. Kumpi teistä on lapsen isä?" lääkäri kysy katsoen Tomia ja Billiä. " Mitenniin kumpi?" kysyin tyhmänä. " Tom tietysti!" kivahin ennen toisii, ja lääkäri rauhotteli mua heti. " Rauhoittukaa neiti, ettei lapsi kärsi, sillä te olitte lähellä saada keskenmenon." Se sano, ja katoin sitä silmät pyörein.. " Mitä...?" sanoin hiljaa.. " Korkean, hoitamattoman kuumeenne takia annamme teille antibiootteja, jotka eivät vahingoita lastanne. Lapsi voi hyvin nyt, mutta jos olisitte saanut apua hetkikin myöhemmin, olisitte voineet menettää lapsen. Siksi teidän täytyy pysyä nyt rauhallisena, ja levätä." lääkäri sano, ja mua rupes ärsyttää mokoma pappa. " Vittu painu helvettiin täältä! Mä en haluu kuulla sulta mitään varotteluja!" huusin ja mun mahaan kipristi, joka veti mut koukkuun.
Pitelin mun mahaa, kunnes kipu hellitti. " Juuri tätä tarkoitin. Pidättehän huolen, että hän lepää? Pidämme hänet ainakin parin yön yli valvonnassa." lääkäri kysy toisilta, ja ne nyökkäs. Mulkoilin sitä, kunnes se lähti pelästyneen näkösenä. " Rauhottusit.." Tom sano hiljaa.. " Mä en jää tänne. Mä haluun pois täältä." mumisin ja olin jo aikeiss nousta, ku ne kaikki rupes estää mua. " Sun täytyy levätä, oikeesti hei." Bill sano. " Sä et kai haluu menettää lastas?" Ashley tokas mulle, ja vilkasin sitä hiljaa. " Mä haluun ett sä paranet ja voit paremmin, niin ett lapsellaki on parempi olla sit.." Tom sano mulle vaativana. Katoin sitä hiljaa. " Mutt mä en kestä tota pappaa!" inahin. " Sun on kestettävä. Ett sä tääll pitkään oo, jos lepäät vaan.." Tom sano, huokasin. " Mä en haluu ett sä menetät tän lapsen, se on meidän sentään." Tom sano mulle.
Murahin ja kävin makaa vuoteelle.. Ashley katto mua itkusen näkösenä. " Mä en haluu menettää mun serkkua.." se sano mulle, ja katoin sitä hiljaa.. " Saisit olla ilone jos mä kuolisin tähän." mutisin... Ashley nous ja se lähti pois hiljasena huoneest.. Bill kahto vuorotellen Tomia ja sit Ashleyta, kunnes lähti Ashleyn perään. " Et viittis olla ilkee Ashleylle..Se on sun serkkus kuitenki." Tom sano ku muut oli lähteny. Vilkasin Tomii.
En sanonu sille mitään, huokasin vaan.. Mä sulin mun silmät, ja annoin itteni nukahtaa...

Olin nukkunu seuraavaan aamuun asti. Ku heräsin aamull, mun huoneess ei ollu ketään, paitsi sairaanhoitaja. Se toi mulle aamupalaa.
Söin aika haluttomana ruuan loppuun, se ei ollu edes kovin herkullista.
Huokasin ja katoin ikkunasta ulos.. taivas oli pilvetön, ja aurinko paisto. Katoin ku lintu lenti ikkunalaudalle istumaan, ja kökötti siinä kattoen mua. Kattelin sitä hiljaa, kunnes sen vierelle tuli toinen lintu.
Nie kiehnäs toisiaan vasten ja sirpittivät onnellisina. Sit ne lähti äkisti siitä, ku ovi kävi mun huoneeseen.
Hoitaja haki tarjottimen pois, ja lääkäri kävi tutkimassa mut. Kuume oli kuulemma laskenu, mutt ne pitää mut tääll viel yhen yön yli.
Lääkäri häipy, ja huokasin raskaasti. Miks kukaan ei ollu tullu ees kattoo mua, kello oli jo.... " yheksän..." mumisin.. Eihän se olul viel paljoo.. Tom varmasti nukkuu viell.. Billkin.. Jos ei oo Ashleyn kanss jo jossain.. Ashley nimittäin on aamuvirkku..
Ajattelin siin, ett mull kävi tuuri, ku mulla ees oli Tomin lainen poikaystävä. Ei kukaan muu välttämättä ois yhtä hellä, herttanen, välittävä, pervo.. Naurahin hiljaa.. Bill taas.. Se oli samanlainen.. mutt ei pervo, lempee pikemminkin.. Onhan Tomkin lempee.. Tajusin, ett mun on pidettävä kiinni Tomist.. Laskin mun katseen mun vatsaan. Laitoin käden siihen.. Siell se kasvaa... Mun ja Tomin lapsi.. yhteinen lapsi... Tää lapsi vaan yhistää meitä enemmän Tomin kanss, tiesin sen nyt.. Ashley... Ashley on naurava, kiltti, ystävällinen, hyväntuulinen.. Just vähän niinku mä.. Tosin, mä olin kvoa suustani, Ashley ei.. Ashley itkee paljon herkemmin kuin mä, ja se ei koskaan huuda, jos huutaa, niin siihen on oikeesti syy sill, ja kunnon syy..  Enkä usko ett se koskaan tulis Billille huutaa.. Ne oli rakastuneit toisiinsa, ja hyvä niin. Nyt Bill ei enää roikkuis mussa kiinni, vaan keskittys Ashleyhin. Mä ja Tom saatas elää rauhass, märehtimättä ett Bill jäis muhun ikusesti koukkuun.. Hymyilin pienesti.. Olihan se imartelevaa, ett kaks tyyppii halus mut... Ja viel veljekset..
Mutt mä olin onnellinen vaan toisen kanss, ja se oli Tom, ja hyvä niin.
Kattelin mun vatsaa, ja suljin mun silmät.
Mä rakastan tätä lasta, jo nyt, vaikka se on viell niin pieni.. Vaikk mä olin vasta 2 kuukaudell.. Kuulin joittenkin puhetta käytävästä, ja aukasin mun silmät nostaen katseeni ovelle.
" Toom..." mutisin ilosena ku näin sen oven toisell puolen, jutellen, jollekki... Joku pappa... Tom näytti neuvovan jotain, ku se osotti sormella oikeelle päin.
Sit se tuli mun huoneeseen.. " Heijj.... Ihme sä oot hereillä.." totesin Tomille.. " En mä saanu nukuttuu pitempään.." Tom sano ja istu mun vuoteen laidalle. Tom paino suukon mun huulille. " Miten sä voit?" se kysy sit. " Paremmin. Ne kyll aikoo pitää mut tääll viel ens yön yli.." sanoin huokasten.. Tom nyökkäs mulle.. " No, kuhan tuut terveeks taas, se on tärkeint." Tom sano, ja nyökkäsin. Tom oli oikeess, taas kerran.
Nousin istuu paremmin ja otin Tomin käden omiini.. Katoin sitä hiljaa, ja Tom kallisti päätään kattoen mua. " Mitä nyt..?" se kysy multa. " Ethän sä jätä mua? Vaikk tapahtus mitä." kysyin hiljaa ja nostin mun katseen Tomiin. Se katto mua hämmentyneenä. " Mitä sä tarkotat..?" " En mitään.. Mä vaan haluun tietää..." sanoin hiljaa.. " Miks mä jättäsin sut? Mull on nyt kaikki mitä mä haluun." Tom sano.. " Lupaatko ettet jätä mua..?" Tom kahto mua pitkään hiljaa. " Lupaan, jos sä et muuten usko." Tom sano ja vedin sen halaukseen.
Rutistin sitä hiljaa, pitkään.
Hetken pääst, Bill tuli huoneeseen, ja Ashley myös. Irtauduin Tomist ja katoin niit.. " Anna mulle anteeks Ashley... Olin aika.. töykee eilen..." sanoin hiljaa.. " Mä ymmärrän kyllä.. Sull ei varmastikkaan oo ollu helppoo..." Ashley sano nyökäten.

Me juteltiin loputl kunnoll jotain kaikkien kanss, ja mä jopa nauroin välill. " Millon teillä on seuraava keikka...? Tai siis missä...?" Ashley kysy Billiltä. Katoin siihen, sillä muakin kiinnostais kyll tietää. " Ömm... 3 päivän pääst.. Oberhauseniss.." Bill sano, ja katto Tomia. Tom nyökkäs.
Se päivä meni nopeesti, ku meill oli niin hauskaa.. Naapurin papatkin valitti meidän naurust.
Lopult oli ilta, ja niitten täytys lähtee pian. " Nähään taas." Sanoin Ashleylle ja halasin sitä nopeesti. " Moikka Bill." " Moimoi." Katoin ku ne lähti, ja Tom jäi viell hetkeks mun seuraks, mutt lähtis niitten kanss samaa matkaa kuiteski.
" Pääsetkö sä huomenna kotiin jo?" Tom kysy. Nyökkäsin. " Luultavasti." sanoin.." Okeii... Mä tuun hakee sua.. Älä lähe minnekkään täältä sit." Tom sano.. " En en." vastasin sille, ja Tom paino huulensa mun huulille.
Suutelin sitä lempeesti, hetken, kunnes Tom irtautu. " Nuku hyvin." Tom sano hymyillen hellästi. " Sä myös." vastasin hiljaa hymyillen, ja sipasin kädelläni Tomin poskee. Tom hymyili mulle ja lähti sit, ennenku toiset lähtis ilman sitä. Katoin sen perään, ja huokasin nopeesti. Kävin makuulle, ja rupesin nukkuu..

She got fine, but will the baby be OK later?
You can only now it, if you read this ;).