Moro pitkästä aikaa.
Oon kelannu ja kelannu asioit mun päässä viime viikonlopusta asti.
Ideoita syntyy tuhansia ja olis ihanaa kirjottaa lisää ja lisää uusia ja uusia tarinoita, mutt aikaa vaan ei tunnu olevan.
Aina kun pääsen koneelle, hetken aikaa on innostus kirjottaa, sit se lopahtaa.
Kun katon jotain ohjelmaa, ja tajuun, miten mahtava ja ihana juoni/juonenkäänne siin on, ajattelen ett mäki haluun kirjottaa.
Mutt sit ku koneen ääreen pääsee ja uuden osan sivun on ottanu, sen tajuu, ett ei jaksa kirjottaa enää.
Oon vaan ajatellu ja miettiny tätä asiaa, ja nyt oon tehny päätöksen.
Mun tarinoita ei ilmene vähään aikaan.
Mulla on tuhansia ideoita Heidin & Billin romanssiin, mutt ei oo juurikaan aikaa, taikka sit intoo kirjottaa, vaikka ideoita oiskin.
En tiedä enää miten saan sen innon palaa.
M-u-l-l-a e-i o-o l-u-k-i-j-o-i-t-a-.
En jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, MIE EN VAAN JAKSA!!
Mie oon pahoillani ett täss kävi nyt näin. Oon todellaki pettäny teidät ja teidän luottamuksen(ko??) tän tarinan suhteen, KAIKKIEN tarinoiden suhteen.
Mulla on ihan sairaan paha mieli tän takii. En todellakaan haluis tehä tätä ainakaan mun vakkareille, ihanimmille ja parhaimmille lukijoille Reden'ille ja Emppuuuux'ille.
Tää on vaan jotenki... Kukaan ei kannusta kirjottamaan, jos teitä kahta ei lasketa, enkä unoha niitä paria harvoin kommentoijjaakaan.
Tähänkin viestiin saan jos saan vaan 2 viestiä teiltä. Yllättysin todellaki jos tulin jotain 10 viestii.
Toivottavasti teistä kukaan ei rupee nyt vihaamaan mua tän takia.
Täss vaan.. Kävi näin..
Näitä tarinoita ei nyt ilmesty vähään aikaan, mutt aina kannattaa kattoo toivon tunteessa, onko tänne ilmentyny osaa. Jotain päiväkirja merkintää ja kuulumisia, vihjeitä osien suhteenkin saatan ilmoitella.
Katotaan nyt, miten tää etenee.
Kiitos...<3

- Jebbe.