Tapahtumat:

Lopetin kiljumisen ku pojat oli häipyny. Mä pomppasin ylös vuoteelt ja suoristin mun vaatteet. Rynnin olohuoneesta eteiseen ja tartuin oven kahvaan vetäisten sen auki, ku joku tarttu mua käsivarrest.
Se joku käänti mut ympäri ja katto mua suoraan silmiin, rastapää.
" Mary-Kate, älä mee viell." rastapää sano, ja kallistin päätäni. " Mistä sä tiiät mun nimen?"" Gustav kerto.. Mä oon Tom." rastapää kerto ja mutisin jotain tyyliin Niimpä tietenkin.
Tom sulki oven ja veti mut kädestä pitäen olkkariin ja laitto mut istuu sohvalle ja istu mun viereen. Se ei hellittäny otettaan mun kädestä, vaan piti sitä sylissään. Mulla oli epämiellyttävä olo, vaikk tyyppi oliki hyvännäköne, se häiritsi mua. Enhän mä ollu vapaa tyttö, ja tää oli nyt flirttaamassa mulle.
" Mä haluun tutustuu suhun paremmin.." Tom sano ja kohotin kulmaani. " Pah, miks sä muhun haluisit tutustuu?" mutisin.. " Koska sä oot hyvänäkönen ja seksik...""Tom! Taasko sä yrität uutta tyttöö?!" mustahiuksinen poika huudahti portaiden alapäästä ja katto meit. Olin hämilläni, ja en ymmärtäny enää yhtään mitään. " Äh, älä nyt puutu tähän taas." rastapää huudahti takas ja mustahiuksine asteli meidän luo. " Mä oon Bill, ja Tomin sä nyt ootkin jo tavannut." mustahiuksine sano ja nyökkäsin. Vilkasin Tomii ja sit Billii.. " Hetkine.. Ootteks te kaksosii?" kysähdin, ja Tom katto mua jotenkin oudosti. " Ollaan. Mä oon 10 minsaa vanhempi ku Bill." Tom sano.. "Ähh, älänyt lesoile sillä!" Bill mutisi ja lähti keittiöön..
" Ookei.. Nyt mulle riitti.. Mä häivyn.." mutisin ja revin käteni irti Tomin käsistä ja lähdin äkkiä livohkaan paikast.

Häivyin omaan kotiini ja ensimmäiseks häivyin suihkuun. Heitin vaatteeni ja peseydyin lämpimäss suihkuss. Levitin shampoon hiuksiin ja huuhtelin sen koht pois. Kuivasin sit mun hiukset, ja just sillon ovikellon pitikin soida. " Ihan hetki!" huusin ovelle ja vetäisin pyyhkeen ympärilleni. Astelin mutisten jotain ovelle ja repäisin sen auki. Katsoin hölmönä poikaa, joka katsoi minua pää pienesti kallellaan, tukaillen pyyhkeellä peitettyä vartaloani, toinen kulma mielenkiinnosta koholla, Tomia.
" Kröhöm. Oliks sull asiaa?" kysyin Tomilt ja sen katse nous mun kasvoihin. " Joo.. Meillähän jäi juttu kesken..?" Katoin sitä tyhmänä, mut tiesin, etä täst tyypist ei pääse kuin puhumalla eroon. " No tuu sit sisään." mutisin ja väistin syrjään. Sulin oven ja Tom tuli mun peräss yläkertaan.
Tukin siltä kuitenkin tien mun huoneeseen. " Älä luulekkaan et pääset tirkistelee." murahdin, ja Tom katto  mua pettyneenä. Pyöräytin silmiäni ja menin huoneeseeni sulkien oven. Etin vaatekaapist valkeen hameen, mustat legginsit ja harmaan topin. Vedin ne ylleni, ja laitoin pyyhkeen tuolin nojalle. Sit päästin Tomin sisään. Se istu mun sängylle. " Ah, mun huone on sun huoneess vastapäätä." Tom sanoi, ja katsahin ikkunasta ulos. " Näköjään... Nii, jospa menet ihan suoraan asiaas." sanoin sit ja aloin levittää meikkipuuteria kasvoilleni. " No.. Haluun tutustuu suhun siks ku oot hyvännäkönen ja pirun seksikäs." Tom sanoi virnistäen itsekseen sängyll, ja katoin sitä peilin kautta.. " Jaah... Vainiin.." mutisin, mutta oikeesti mun teki mieli hymyill. Levitin ripsarin ja vedin sit paksut mustat rajaukset, ja lopuks levitin ruskeet luomivärit luomille. Harjasin mun hiukset sit ja laitoin ne silleen niinku ne ain on, suurimmaks osiks kasvojen oikeenpuolen peittona. Katoin sit Tomii hiljaa ja kävelin sen nenän eteen. Kumarruin sen pään tasolle, ja nostin sen leukaa kädelläni. " Hyvä yritys. Sä oot sulone, mut en tiiä ootko ihan mun tyyppiä." sanoin, ja painoin nopeesti pienen suukon sen poskelle. Jätkä tosiaan luuli että olisi heti lääppimässä sitä ku se vähän kehuis mua. Vetäydyin kauemmas ja katoin sitä. " Niinkö? Harmi.." Tom totesi pää kallellaan. Katoimme hetken toisiamme hiljaa, ja Tom yritti flirtata katseellaan. " Kui vanha sä oot? 20?" kysyin sit tyypilt. " Eiku 18. Mut susta luulis et oot... 16?" Tom sano  ja naurahin kuivasti. " En kuule viell. Viikonloppuna on vasta syndet jollon täytän 14." totesin toiselle ja Tom näytti reilusti sanottuna yllättyneelt. " Mun täytyy lähtee nyt, joten sullekkin tulee lähtö. Ylös siit nyt." sanoin sit ja kävelin alakertaan Tomin kaa. " Tiesitkö, et sullon älyn hyvä takamus?" Tom sano mulle viell virnistäen ja silmää vinkaten, mut hymähin pudistellen päätäni. Hymyilin pienesti, mut nappasin sit laukkuni ja lähin stadiin keskustaan.

Keskustassa tapasin Edwardin, tutummin Edin ja Thomasin. He ovat 9.lk poikia 16.vuotiaita ja hyviä ystäviäni. He kuolaavat perääni, mutta välitän juuri nyt Alexandreasta, siis Alexista. Hän on tärkeä henkilö minulle, sillä hän on poikaystäväni. Hän on älyn hyvä pakkaus, oikea namupala. Alex on 20.vuotias, ja me ollaan oltu yhess vähän yli vuos.
" Heiijj.." sanoin Alexille nähdessäni hänet ja painoin nopeasti hellän suudelman hänen huulillensa.
" Mitä kuuluu?" Alex kysy multa, ja hymyilin sille. " Ihan hyvää, nyt ku sä oot tääll." sanoin ja lähdimme kiertämään neljästään keskustaa. Pojat jäi ostaa limsaa kioskille, ja mä jatkoin sillä välin matkaa.
Jäin ihastelemaan erästä kaulakorua, jonka olen jo halunnut pitkään. Siinä on paksu ja hopeinen, lyhyt ketju sekä hopeinen litteä sydän.
Käännyin hetkeksi ympäri ja katoin miss pojat viipy. Ne oli tuloss kaukana, joten päätin jatkaa matkaa hitaasti. Käännyin ja törmäsin sit suoraan johonkin tyyppiin, joka tarttu muo olkapäist etten kaatus.
Nostin katseeni tyyppiin, ja hymyni hyytyi. " Tom, mitä helvettii sä tääll teet?" kysyin ja revittäydyin irti toisen otteest. Pian huomasin Tomin toverit ja veljen, ja moikkasin heille pienesti.
" Noh, etin vaikkapa sua." Tom sanoi ja murahin. " Ei sun tartte mua joka paikkaan seurata!" huudahdin, ja samass huomasin Alexin mun vierell. " Häiritseekö toi tyyppi sua?" Alex kysy, ja vilkasin häntä, sitten katoin Tomia vihasesti. " Ei. Vie mut vaan pois täältä." sanoin happamasti ja käännyin Alex kannoillani. Vilkasin viel Tomiin olkani yli, ja se katto mun perään, hiljasena, sanosko vähän surullisen näkösenä.
vähän matkan päässä, Alex pysäytti mut ja käänti mut itteensä päin. Se vei kätensä mun lantiolle ja veti mut itseään vasten. Sit se paino huulensa mun huulille, ja mä vastasin sen suudelmaan intohimosesti. Alex sai mut aina liekkeihin, se sai tulen syttymään mun sisällä. Suudelma oli pitkä, kunnes irtauduin, kun tunsin jonkun katselevan meitä. Halasin häntä, ja katsoin hänen olkansa ylitse, suoraan Tomiin.
Tom seisoi muutamien metrien päässä Alexin takana, ja se katto mua murtuneena, järkyttyneenä. Se näytti siltä kui se olis pyörtymäisillään. Huomasin kun Bill haki järkyttyneen veljensä pois, luultavasti sekin oli nähny suudelman.

Lopulta me lähettiin keskustasta kävelee mun kotii päin. Alexin käsi oli mun harteill, ja me käveltiin tyytyväisinä hiljaa hymyillen eteenpäin, kun mä pysähyin äkisti.
" Sun täytyy lopettaa sen perään haikaulu ja jatkaa elämääs.."" Mutta kun.." " Jos hän olisi kiinnostunut, olisi hän varmasti näyttänyt sen jo.. Näithän sinä itsekkin että hänellä on jo joku.."" Niin mutta silti... En mä voi unohtaa niin nopeesti..""Tom, tää on jo outoo sulta.. Ethän sä oo koskaan ihastunu..."
Nielasin kuullessani keskustelun.. Tiesin Billin ja Tomin olevan siellä, ja tiesin ett ne puhu musta.
" Mikä sulle tuli?" Alex kysy ja nostin kasvoni nopeesti häneen.." Eiku.. Muistin vaan et huomenn.. On päivä jolloin sisko kuoli..." sanoin hiljaa, joka oli totta, en valehdellut.. " Niin..." Alex mutisi hiljaa..
Vaivuin muistoihini..
Hieman yli 3. vuotta sitten, Alex oli seurustellut isosiskoni, Melanien kanssa. Melanie olisi myös nyt 20.vuotta, jos eläisi. He olivat seurustelleet jo 4.vuotta. Melanie oli ajamassa autollaan pimeänä, myrskyisenä talvi-iltana Alexin luokse, kun tiellä oli jäätä, ja luminen tuuli puhalsi voimakkaasti.
Tukkirekka oli tulossa vastaan, ja se menetti hallintansa. Se ajoi väärälle kaistalle, suoraan siskon auton päälle. Siskon auto rusentui, ja sisko myös. Ambulanssi tuli pian paikalle, mut sillon oli jo liian myöhäst. Sisko oli kuollut verenhukkaan ja tuskiin.
Sit mä olin vajaan vuoden päästä alkanu seurustella Alexin kaa, ja nyt me ollaan oltu melkein 2.vuotta yhess.

Lopuks me kuitenkin lähettiin Alexin luo, ja me katotaan nyt leffaa. Mä ono käpertyneenä Alexin kainaloon. Alex suuteli mun kaulaa, ja se tuntu ihanalle, mut mua häirtisi eräs henkilö; Tom.
Mua häirtisi tieto, et olin loukannu sitä syvästi. Enhän mä yleensä katunu mun tekoja, mut nyt kaduin. Kun tiesin loukanneeni henkilöä, joka yritti miellyttää mua ja saada mut itelleen, joka oli muhun ihastunu.
Äkisti, mut hämmens tieto, kun tajusin, et olin tosi pahasti lätkässä rastapäähän.
Sit Alex suuteli mua, ja havahduin ajatuksistani. Suudelmamme oli pitkä ja lempeä, kiihkeä, ja sen aikana Alex oli kaatanu mut allensa sohvalle. " Eiks meidän pitäs kattoo toi leffa?" kysyin, mut Alex pudisti päätään ja jatko suutelua. Tunsin ku se alko repii toppii mun päältä. Yritin työntää hänet pois, mutta en jaksanut. " Äh, Alex, en halua, en ole valmis!" sanoin, ja Alex kohotti päätään katsoen mua oudoksuen.
" Pelkäätkö sä? Ei hätää, mä oon helläkätinen." Alex sanoi jatkaen. " EI! En halua. Mua ei pelota, en vaan oo valmis! Anna mun olla!" huusin kyyneleet nousten silmiin, ja Alex katto mua ärtyneenä. " Hemmetin muijja! Ei siskoskaan pelänny ekaa kertaansa, nii miks sä? Tosin, ei siskos kovin kummanen ollutkaan.." Alex sano ja alko väkisin riisuu mun hametta. Hapuilin kädelläni jotain, ja kiljahdin kun hameeni putosi.
Yritin rimpuilla pois, mutt en päässy. Kiljuin, mutt Alex tukki mun suun.
Maljakko osu mun käteen, ja iskin sen täysillä Alexin takaraivoon. Veri tirskahti, ja likas mun kädet. Alex karjahti ja kaatui maahan tuskasta. Mä nousin ylös ja vedin hameen nopeesti ylös.
" Meidän suhde on ohi!" huusin kyyneleet valuen kasvoilla ja juoksin ovesta ulos. Kuulin hänen pian huutavan perääni ja nopeutin askeliini, ku näin hänet juoksevan takanani, tosin kaukana viell.
Juoksin niin kovaa ku jaloistani pääsin, ja shokki alko vallata mua. Mua oltiin raiskaamassa, se on kauheinta mitä vois tapahtuu!
Kyyneleet valu mun kasvoilt, ja mun askeleet jatku itsestään ohi mun kodin oven. Ne pysähtyivät naapurini ovelle. Soitin ovikelloa hädissäni, ja katselin ympärilleni. Georg avas ja luikin sisään mitään sanomatta. Istuin portaille hädissäni, ja kyyneleet valu mun kasvoja pitkin..
" Mary-Kate.. Mikä sulla on?" Georg kysy mul ihmeissään ja sulki oven.. " Älkää päästäkö Alexii tänne..." sanoin hädissäni, ja huomasin Billin ja Gustavin tulevan keittiöstä. Ne katto mua ku hulluu.
Sit kuulin askeleit takaa, ja säikähin niit. Mun katse nous portaiden yläpäähän, Tomiin.
Tom katto mua hiljaa, ilmeettömänä.. Mä katoin Tomii silmiin pelosta sekaisin..
Mun meikit oli levinny, ja silmät täynnä kyynelii.. Vaatteet revenneet ja hyvä kun pysyivät yllä, ja kädet veressä, Alexin veressä.
Hätkähdin ovikellon soidessa, ja näin vilauksen Alexin paidasta.
" Ei.. Mä en oo täällä.. Sanokaa et mä en oo täällä.. Teidän täytyy auttaa mua, sanokaa et mä en oo täällä..!" vaikeroin itkuisena toisille, mutt mun katse pysy nyt Tomiss. Se katto mua hiljaa, ja sit toisii. Tom nyökkäs. " Okei." Georg sano, enkä kyennyt kiittää sitä edes..
Meinasin kiljasta, ku joku nosti mut syliinsä takaa, Tom. Oli vähällä etten lyönyt häntä taas nyrkillä kasvoihin, tai rimpuillut, kiljunut. Tom laski mut vuoteelle, sen huoneeseen.
Mä vetäydyin kauemmas Tomista shokin vallassa..
" Mitä on tapahtunu...? Kerro mulle..." Tom sanoi ja värähdin.. " Ei... En.. En voi..." kuiskasin ääni värähtäen, ja hypähdin kunnolla, kun kuulin Alexin äänen. Yritin estää, mut Tom kerkis jo lähtee alakertaan.
" Oletteko nähneet Mary-Katea naapuristanne? Hän on ollut kateissa useamman tunnin.." Alex sano, ja mä kuuntelin ylhäält niitten keskusteluu. Mua pelotti, et ne sittenkin paljasta mut Alexille, ei ne voinu, ei ne saa.. " Ei.. Vain aamulla.." Georg sanoi ja syvä huokaus pääs mun suusta. Kuulin kun ovi suljettiin, ja pian taas askeleet kuuluivat portaiss. Tom tuli huoneeseen, ja se sulki oven. Mä hyppäsin sen kaulaan hädissäni, ja kyyneleet purkautu taas mun silmist. Tunsin Tomin hämmennyksen, ku se ei tiennyt rutistaakko vai ei, mut rutisti kuitenkin. Mä vaan itkin, ja Tom halas mua, kunnes rauhotuin.
Sit vetäydyimme irti, ja Tom tarttu mun käsiin, ja kiljahin siitä. Tom katto mun verisii käsii, ja kysy taas, mitä tapahtu. Mä vaan pudistin päätä. Pelkäsin, et jos kerron raiskauksesta, tai siis sen yrityksestä, Alex saa kuulla siitä ja tappaa mut..
Vedin käteni nopeasti irti. " Älä...Älä koske muhun..." sanoin hiljaa, shokissa pelosta. " Mut enhän mä satuta sua.." Tom sano ja ojenti kätensä koskettaakseen mua, mut vetäydyin sängyn päätyyn seinää vasten. " Älä! Ä--Älä... Anna mun olla!" huudahdin ja Tom säpsähti.. Se näytti surulliselt, mut en kyennyt valitsee oikeit tunteit just nyt. Tom lähti ja mä jäin yksin..

Kukaan ei käyny mun luona yli tunteen, mä vaan istuin yksin siell.. Tai no.. Gustav kävi..
Gustav sano, et Tom luuli mun pelkäävän sitä, ku en antanu sen koskee muhun.. Mun shokki oli hiipunu ohi, mut ajatus kauhistutti..
Olin käyny pesee kädet verestä ja valuneet meikit pois, ja istuin hiljaa Tomin huoneess, miettimäss asioita.. Nousin hiljaa vuoteelta, ja kävelin ovelle. kävelin portaat varuillani alas, ja etin Tomii..
Tom istu aika masentuneen näkösenä nojatuoliss.. Bill oli sohvall, ja samoin Gustav ja Georg..
Mä kävelin Tomin luo, ja Tom huomas mut.. Se katto mua silmiin, ja mä sitä. " Tuu ylös.." sanoin hiljaa Tomille, mutt rastapää vain istui.. Tiesin muiden katsovan, mutt en välittäny. Tom vältteli nyt mun katsetta.. Otin sitä kädestä, kummastakin, ja vedin sen ylös.. Mä talutin sen kädestä pitäen ylös, ja istuin sen vierelle vuoteelle huoneess sit.
Mä katoin Tomia, mut se vältteli mun katsett.. " Tom.. Gustav kerto mulle ett... Sä luulet et mä pelkään sua.." sanoin hiljaa, ja kyyneleet nous taas mun silmiin. Mä en kestänyt, et rastapää vältteli mun katsett.. " KATO MUA!!" huusin Tomille, ja se vihdoin toi katseensa muhun. Katsoin sitä suoraan silmiin, ja kyyneleet vieri mun kasvoill.. " Näyttääkö susta et mä oon kunnossa?! Sä et voi tietää, miltä tuntuu kun yritetään raiskata!" tiuskahdin Tomille, ja Tomin silmät laajeni.. " Siis.. Yrittikö...poikaystäväs... raiskata sut?" Tom kysy hiljaa ja mä nyökkäsin hiljaa.. Pyyhin kyyneleit mun kasvoilta.. " Ja se veri mun käsiss.. Se oli Alexin.. Mä löin sitä maljakolla päähäll, mulla ei ollu muuta vaihtoehtoo..." sanoin ja Tom nyökkäsi hiljaa.. " Entäs nyt.. Vieläkö aijot....""Ei... En aijo seukata Alexin kanssa enää.." sanoin, ja sitten oli vain hiljaa.. Yritin tavoiella taas Tomin katsetta, mut Tom kahto vaan hiljaa lattiaa..
" Tom.. En mä pelkää sua.. Anna mulle anteeks... Mä loukkasin sua pahasti.. Mä teen väärii tekoi ja loukkaan toisii joskus tahtomattani, mut mä peruisin mun loukkauksen jos voisin..
Mä en tahdo loukata henkilöö, johon mä oon pirun pahasti lätkäss.." sanoin Tomille hiljaa, ja kyyneleet täyttivät mun silmii. Tom toi katseensa muhun, ja sen ilmeestä näki, et se ei uskonu kuulemaansa.  " Tom, anteeks.. Mä en tahdo loukata sua.. Mä kai vaan tein niin koska en halunnu myöntää mun tunteita sua kohtaan.. Mä en koskaan keksis mun tunteit.." sanoin Tomille, ja kyynel vierähti mun poskelle..
Tom kerkis pyyhkästä sen pois ennen mua, ja hämmennyin. " Kiitos.. Kun kerroit mulle.." Tom sano, ja nyökkäsin vaan hiljaa.. Katottiin toisiimme silmiin, ihan hiljaa vain, pieni hymy kummankin kasvoilla.
" Sä voit nukkuu tääll.. Mä nukun sohvall alhaalla.." Tom sano ja nous kävellen ovelle, mutt ryntäsin sen perään. Estin sen aikeet ja tartuin sitä kädest kiinni. " Tom, älä jätä mua yksin tänne.. Mua pelottaa..."sanoin hätäisesti, ja Tom katto mua hiljaa. " Kiltti.. Mä en uskalla nukkuu yksin, jos Alex tulee takas ja....yrittää taas..." sanoin ja kyyneleet valu mun kasvoja pitkin..
" Shh... Rauhoitu... Ei Alex pääse tänne, ei mitenkään.. Mutt ootko sä varma, et haluut mut.. tänne nukkuu kanssas..?" Tom kysy multa epävarmana, ja katoin sitä hiljaa.. " Tom... Sun on pakko jäädä..." inisin hiljaa.." Okei sitt..." Tom mutisi ja kiitin Tomii ja halasin sitä lujasti. En uskonut, kuinka erilainen Tomin herkkäpuoli oli flirttailijapuoleen verrattuna, se oli niin erilainen..

Me mentiin nukkuu pian, ja oli alkanu sataa vettä ja ukkostaa. Hätkähdin hereille kun ulkona jyrähti voimakkaasti, ja painauduin Tomiin kiinni äkisti.. Tomkin siinä tietysti hätkähti hereille, ja se katto mua kummastuneena, vaikka tosin hieman pervosti. " Mua pelottaa.. " sanoin hiljaa, ja pysyin lähdellä Tomia. Tom nyökkäs vaan, ja toi kätensä mun ympärille suojaks.. Mun olo tuli heti turvallisemman oloseks, ja uskalsin sulkee taas silmät, ja nukahtaa..
Mutta en tiennyt, että ikkunassa, varjoissa, joku tarkkaili heitä vihaisena, janoen kostoa..

1516638.jpg