Koulussa:

Seisoin paikallani ovell järkyttyneen. Laitoin valot päälle mun huoneeseen, ja katoin tyyppii. " Kuka sä oot?" kysyin silt, ja katsahin ikkunaan. Mä en nähny Tomii sen huoneess, mut valot siell oli. " Mun nimi on Chris. Sä oot kai Mary-Kate?" poika sano, ja nyökkäsin sille hitaasti. " Mä oon sun isoveljes." se sano, ja katoin sitä silmät laajentunein.
" Anteeks mitä?!" huudahin, ja kuulin ku faijja heräs ärähellen. " Joo.. Etkö sä muista ku pienenä leikittiin ain yhess Melanien kanssa?" se kysy, ja aloin muistella.. Muistin kyll, et mun elämässä sillon pentuna oli ollu joku vanhempi poika, mut sit se oli kadonnu äkisti.
Faijja tuli mun huoneeseen valittaa, ja se jäi kattoo Chrisii tyhmänä. " Chris... Kuinka sinä täällä olet?" faijja kysy ja katoin sitä suu auki. " Mä tulin just. Pääsin intistä." Chris sano, ja isä nyökkäs.. " Wou, selittäkään mulle nyt mitä ihmett tääll tapahtuu?!" tiuskasin väliin, ja molemmat kahto mua ihmeissään, ja mutsi tuli. Katoin kun se syöksy halaa Chrisii, ja mä olin ihan ulall tapahtuneest.

Koko asia vaivas mua aamulla koulussa. En pystyny keskittyy kouluun, ja opettajat jatkuvasti huomautteli asiasta mulle.
Illalla, mulle kerrottiin, et Chris on tosiaan mun isoveli. Se oli mun ikäsenä lähetetty sisäoppilaitokseen Turkuun, ja ollu siell 18.vuotiaaks asti jostain syyst, ja sit menny inttiin. Nyt se oli 20.vuotias jätkä. Ku se kuuli Melanien kuolemasta, se tuli surulliseks. Hiljallen se hyväksy kuitenkin asian, ja sano et Melanien on parempi taivaass ku tääll. Olin samaa mielt. Chris asu meill väliaikasesti vierashuoneess, sillä Chris etsis pian oman asunnon täältä. ihmekkös en muistanut Chrisistä mitään, ku mä olin ollu vaan 6.vuotias ku se oli lähteny. Mä olin unohtanu sen totaalisesti.
Kun mä vaivasin asialla päätäni, Tom oli käyny kyselee mua kotona.
" Huomenta. Onkohan Mary-Kate kotona?" Tom oli kysyny ku faijja oli menny avaa oven. Faijja oli selittäny et mähän oon koulussa tällä hetkellä. Tom ei ollu muistanutkaan koko asiaa, joten se oli kysyny missä mun koulu on ja monelt mä pääsen.
" Wau! Mistä sä Mary-Kate sait ton korun?" mun luokan Anne kysy äksiti, ja vilkasin koruu, jonka olin saanu Tomilt eilen. Hymy kohos mun huulille. " Mun ihanalt poikaystävält synttärilahjaks." sanoin.. " Ai Alexiltako?" Anne kysy, ja hymy hyyty mun kasvoilt. " Sä et oo kuullu?" " Kuullu mitä?" " Alex yritti raiskata mut perjantain, ja uudestaan lauantain.. Nyt se on vankilass.." " MITÄ?! Kauheeta.. Mä arvasin et siin tyypiss on jotain hämärää kyll.." "Niin.. Joo.. Mut siis mä oon erään toisen kanss, joka on täysin erilainen ja parempi kuin Alex.. Sen nimi on Tom, ja se on tosi ihana......" selitin Annelle, ja se kuunteli lumoutuneena, ku mä kehuin Tomii sille.. Sit vihdoin, meidän rasittava matikan tunti oli ohi. ja mä pakkasin kirjat mun laukkuun, enkä jääny kuuntelee läksyjä. Ope toki valitti, mut en jaksanu huomioida sitä nyt. Halusin vaan kotiin, ja Tomin luo.
Yllätyin, kun Tom ootti mua koulun ulkopuolell portilla.  " Tom! Mitä sä täällä teet?" kysyin Tomilt, ja hymy nous mun kasvoille. Tom käänty mua päin, ku se oli ollu selin. " Ah, tulin hakee sua." se vastas hymyillen, ja suuteli mua. Mä vastasin sen suudelmaan, ja irtauduin sit.  Olin yhtä hymyy, ja otin Tomii kädest. Oli ihanaa, ku oma poikaystävä haki koulust. Alex ei ollu ikinä tehny niin, ja jos olin menny sinne koulun jälkeen, se oli joko kännissä, tai nukkumass.
Lähettiin kävelee vierekkäin himaa päin, ku sit Anne viell tunki meidä mukaan. " Wau! Vitsi Mary-Kate, sun poikaystäväs näyttää ihan Tokio Hotelin kitaristilt, Tom Kaulitzilt!" Anne hihkas mulle ku se vilkas Tomii, ja katsahin Tomiin, ku se näytti vetävän lippistään paremmin päähän. " Siis.. Kenelt..?" kysyin tyhmänä.. Räpytin silmiini hölmönä, mikä ihmeen Tokio Hotel? " No siis, se saksalainen huippu bändi! Siin on ihana laulaja Bill Kaulitz, joka on Tomin kaksoisveli. Tom on sitä 10 minsaa vanhempi. Sit siin on super mahtava basisti Georg Listing ja älynhuippu rumpali Gustav Schäfer. Katoin Annee suu auki, ja sit vilkasin Tomii.. ' Tom, Bill, Gustav ja Georg.. samat nimet ja neljä tyyppii.. kaksosii... 10 minsaa vanhempi... saksalaisia!!!!' ajatukset osu yhteen ja katoin Tomii suu auki, ja irrotin käteni sen kädest. Tom vilkas mua, selvästi kiinni jääneenä. " Ei helvetti! Sähän oot TOM!! " Anne kiljas ja oli heti hinkumassa nimmaria ja kaikkee.. Mä katoin koko ajan suu auki Tomii, ku se kirjotti nimmarin, ja pyys olee kertomatta kellekkään..
Anne lähti kohta, mut uskon, et se ei vois pitää suutaan kiinni. Ajattelin et nyt on parempi häipyy himaan, ja nopeesti. Otin Tomin kädest, ja lähin juoksee nopeest.

Juoksin sisälle, ja vedin Tomin mun peräss huoneeseen. Matkall moikkasin Chrisii, ja sanoin et ei saa häiritä. Työnsin Tomin mun huoneeseen ja paiskasin oven kiinni. " Helvetti! Siis säkö oot jonkun Tokio Hotel bändin kitaristi?!" huusin Tomille ja se katto mua hiljaa.. " Joo... Oon mä.. " se myön lopult.. " Ja et sit ajatellu mulle kertoo...!" tiuskasin ja paiskasin reppuni maahan.
" Mä en halunnu kertoo.. Me ostettiin just täältä kämppä sen takii, ku me haluttiin hetki rentoutuu ja päästä eroon julkisuudest. Luultiin, ett tääll ei tunneta meit." Tom selitti pikaseen, ja katoin sitä hengittäen kiivaasti.
" Ärrhh..! Mä en voi uskoo tätä! Kohta kaikki tytöt täält on SUN perässä. Ne ei oo nyt muusta puhunukkaan ku jostain Tokio Hotelista." ärähin ja revin hiuksii päästäni. " Kulta.. Rauhoittuisit.." Tom sano ja tuli mun luo. Se veti mut istuu vierellensä sängylle. " Nein....Nein.. Ich kann nicht.." mumisin hiljaa.. " Shh..." Tom mumisi hiljaa ja veti mut istuu sen syliin. Painoin pääni sen olkapäälle ja huokasin.. " Mä en voi.. Mä en kestä, et kohta koko koulun tytöt roikkuu sussa kii... Anne ei nimittäin osaa pitää suutaan kii.." sanoin hiljaa, ja sulin mun silmät.. Tom silitteli mun selkää hiljaa.. Nostin pääni Tomin olkapäält ja katoin sitä.
" Mut jos sä kerran oot jostain kuulusest bändist, miten joku semmonen voi rakastuu munlaiseen tavikseen..?" kysyin hiljaa ja katoin sitä silmiin.. Se katto mua hiljaa, kummastuneena. " Kuka on sanonu et oisin rakastunu suhun?" se kysy multa ihmeissään, ja tajusin jääneeni kiinni.. " Öhh.... Sä...Mä kuulin lauantai-iltana.. ku sanoit pihalla niin mutsille..." sanoin ja laskin katseeni mun syliin.
" Salakuuntelitko sä meit?" Tom kysy hiljaa... Nyökkäsin pienesti.. Nostin katseeni Tomiin.. " Etkö sit rakasta..kkaan mua..?" kysyin silt seuraavaks, ja näin ku se alko selvästi punastuu..Tom vei katseensa pois, ja nyökkäsi hiljaa..
Lämmin hymy kohon mun kasvoille, ja mä käänsin Tomin katseen mua päin. Katoin sitä silmiin, ja se mua. Mua hymyilytti sen punastuminen.. " Mun pitäs olla onnelline ku mulla on joku sunlainen." sanoin ja painoin sitten huuleni Tomin huulille. Suutelin mun omaa rastapäätä, enkä päästäs siit irti, ikinä. Suutelin Tomii hellästi, ja äkisti Tom irtautu sit. " Kuka se tyyppi teidän olkkariss muuten oli?" Tom kysy multa ja katoin sitä.. " Pitkä juttu.. Selitän lyhyesti.. Se on mun isoveli josta sain vasta tietää, koska se lähti 12.vuotiaan sisäoppilaitokseen ja sieltä sitten inttiin, ja tuli nyt kotiin. Olin unohtanu sen." sanoin Tomille. " Ookei.." Tom mumis..Katoin sitä hetken hiljaa.. " Täst edes et muute voi kulkee keskustass ilman et joku tunnistas sut..." sanoin, ja Tom nyökkäs hiljaa, ja huokas.
Nousin sit Tomin sylist, ja kävelin mun pöydälle. Kaivelin laatikkoo, ja löysin mun veitsen sielt. Vilkasin Tomii ja piilotin sen nopeesti. Löysin sit etsimäni, ja otin kamerani sielt. Aukasin sen ja istuin Tomin syliin. Osotin sen meihin päin, ja hymyilin kameralle. Otin meistä kuvan, ja sit painoin huuleni Tomin huuliin. Suutelin sitä, ja otin taas kuvan. Irtauduin ja virnistin. " Saat sit kopiot näist kuvist." sanoin hymyillen, ja suuteli sitä taas, mut jätin kameran rauhaan. Mun huppari tuli tielle, joten heitin sen pois. Kaavoin Tomin selälleen sängylle ja istuin sen vatsalle. Virnistin sille ilkeesti, ja kumarruin lähemmäs sen kasvoi, mut sit kiljasin. Me oltiin liian lähell reunaa, ja pudottiin alas sängylt. Rymähettiin maahan, ja jäin makaa siihen. Katoin Tomii huvittuneena, ja naurahdin. Sen lippis oli uponnu kunnoll päähän. Nousin istuu ja tulin lähemmäs sitä. Tartuin sen lippiksen lippaan ja vedin sitä ylemmäs.
Tom naurahti pienesti ja se katto mua, mut sit sen katse meni mun ranteisiin. Nopeesti se tarras niihin ja katto niit järkyttyneen. " Mitä nää on?" Tom kysy nostaen katseensa muhun, ja katoin sitä hiljaa. " Ei mitään." sanoin nopeesti ja revin käteni irti. Kömmin seinän viereen istuu, ja piilotin käteni syliini. En uskaltanu kattoo Tomii. Tom konttas lattialla mun luo ja tarttu mun käteen. Se veti sen väkisin, mut hellästi esiin, ja katto arpia. Mä en voinu ees kattoo Tomii.. " Mary-Kate... Villteletkö sä ittees..?" Tom kysy hiljaa, ja vilkasin sitä peloissani.. En vastannu sille mitään, en voinu.. " VIILTELETKÖ?!" Tom huus mulle ja säpsähin. Kyyneleet nous mun silmiin ja vein käteni mun polvien ympärille, ja painoin pääni polviini. Kyyneleet karkas mun silmist, ja värähtelin itkun lomast.. " Anteeks.. Ei mun ollu tarkotus huutaa.." Tom sano hiljaa ja toi kätensä mun ympärille, mutt värähdin. "Anteeks...." Tom kuiskas hiljaa ja paino päänsä mun selälle.
Mä itkin hiljaa siin vaan.. " Sä varmaan vihaat mua nyt.." mumisin ääni värähtäen Tomille.. Tunsin ku Tom nosti päänsä ja katto mua ihmeissään. " En, en mä sua vois vihata.." Tom sano, ja nostin katseeni siihen.. " Oikeesti..?" kysyin hiljaa ja pyyhin mun kyyneleit..
" OIkeesti." Tom sano ja huokasin helpotuksest. Sit oveen koputettiin. " Nii..?" kysyin mahdollisimman normaalill äänell, ja Chris tuli sisään. Se etti hetken mua katseellaan, ja huomas mut ja Tomin sit lattiall seinän luona.
" Mikä huuto täältä kuuluu? Ootte huutanu vähän väliä." Chris sano ihmeissään, ja katsahin Tomii.. " Ei mikään.. Me vaan... Ei mitään.." sanoin, sill en tienny mitä sanoo Chrisille. Chris katto mua hetken aikaa, ja nyökkäs hitaasti sit. Se vilkas Tomii, ja katsahin itekki Tomiin.. Chris lähti ja nousin sit ylös. Pyyhin hieman mun silmän alusii.. ' Ei hemmetti.. Itken nykysin liian paljon.. Mikä muhun on tullu..? Enhän mä koskaan oo itkeny näin paljoo..' ajattelin itekseni. Autoin Tomin ylös lattialt..
" Tiiätkö, mä en tiiä miten sä kestät mua.." sanoin sille ja se katto mua tyhmänä. " Hyvinkin. Ja täähän on vasta toine päivä yhess." Tom sano, ja nyökkäsin hiljaa. Päätin sit piristyy vaikk väkisin.. " Mennäänkö mun luo..?" rastapää kysy, ja nyökkäsin. Se otti mua kädestä kii, ja lähettiin sit mun huoneest. Mentiin portaat alas, ja sit ovest ulos.

Käveltiin naapuriin Tomin luo, ja astelin Tomin peräss sisälle. " Tiiättekö, Tokio Hotel tunnetaan täälläkin.." Tom sano astellessaan olkkariin, ja tulin kohta sen perässä. " Shh!" Bill sano veljellensä sormi suun edess, ku se huomass mut. " Ei hätiä Bill kulta. Mä tiiän jo." sanoin hymyillen ja pörhötin Billin hiuksii ohimennen.. " Aijj..." Bill mumis sit, ja istuin Tomin syliin sohvalle.
Katsahin Tomii hymyillen, kun se toi kätensä mun ympärille. Tom hymyili mulle hellästi, ja mun sydän hakkas lujaa sen hymyn nähdessäni. Mun rintakehä kohoili rauhass, ja Tomin antama koru oli mun kaulass, ja kohoili pienesti hengityksen mukana.
Ku kukaan ei puhunu mitään, päätin sit ite alottaa puhuu.. " Mitä ootte pitäny täst paikast?" kysyin niilt. " Ihan kiva mesta.. Tosin en oo viell yhtään klubii löytäny.. " Georg sano, ja hymyilin pienesti. " Et oo pahemmin keskustassa käyny..? Siell on kaikki parhaat." sanoin, ja se mumis jotain raapien päätään. Katoin sit muita. " Mun mielest tää on hieno paikka." Gustav totes lyhyesti. " Tääll on ainakin kaunista, niinku odotinki." Bill sano, ja nyökkäsin.. Siirsin sit katseeni Tomiin. " Entä sä?" kysyin siltä hymyillen pienesti. " Tää on huippupaikka. Ainakin täältä löytyy kauniit naisii." Tom sano, ja hymähin pienesti. " Niitäkös sä vaan kattelet?" kysyin. " Suurimmaks osaks." Tom sano hymyillen hurmaavasti.
" Heei... Kertokaahan nyt kaikille, mikä teidä kahen juttu on?" Bill sano väliin mun ja Tomin keskustelulle, ja meidä molempien katseet käänty siihen. " Ootteko te yhessä?" Gustav kysy ja ne Georgkin kanss kumartu lähemmäs kiinnostunein.
Vilkasin Tomii, ja se katto mua hymyillen. " Ollaan." vastasin sit niille hymyillen pienesti. " Mä arvasin! Noni Georg, tänne se 50 euroo." Bill sano napsauttaen sormiaan merkitsevästi. Kohotin toista kulmaani, ku Georg kaivo 50 setelin lompakostaan ja anto sen Billille. " Hetkinen.. Löittekö te vetoo siit saanko mä iskettyy tän tytön?" Tom kysy lukien suoraan mun ajatukset. " Öhh... Joo..." molemmat mutis sit noloina, ja hymähin hiljaa.. " Onkos siin sit jotain erityistä et Tom iski mut?" kysyin väliin, ja ne katto mua, virnistäen pienesti. " Tom ku ei oo koskaan rakastunu keheenkään ennen sua. " Bill kerto hymyillen, ja katsahin Tomii. Se oli piilottanu taas kasvonsa lippansa alle, varjoon. Nostin sen kasvot valoon, ja katoin sitä hymyillen. " Sill on ollu ennen vaan yhen illan juttuja." Georg lipsautti, ja katoin sitä tyhmänä. Sit katoin Tomii.. " Jaah.. Mistähän mä sit tiiät etten mäki oo vaan hetken villitys?" kysyin siristäen pienesti silmiini, ja katoin Tomii, joka oli ihan punane. " Heei, kyll mä uskon ettet sä oo Tomille nyt sellane niinku ne toiset joskus." Bill sano. " No et kyllä oo! Sä oot paljon tärkeempi ku ne!" Tom huudahti äkisti heti Billin perään. " Eli neki toiset on sulle tärkeit?" heitin väliin. " Ei! Ei oo. Sä tiiät et haluun vaan sut." Tom sano, ja hymyilin pienesti sit. " Juujuu, kyll mä uskon." sanoin hymyillen. " Kunha kiusasin." lisäsin. Nousin sit Tomin sylist, mut se veti mut takas. " Heii.." inahin epätoivosesti. " Et sä saa mennä minnekkään nyt." Tom sano, ja inahin pienesti. " Miksen?" kysyin kallistaen pienesti päätäni. " Siks kun sä pysyt nyt täss." rastapää sano virnuillen, ja hymähin pienesti. Painoin sit nopeesti mun huulet sen huulille, ja suutelin sitä. Rastapää vastas mun suudelmaan, enkä välittäny siit, ett muut katto meit. Mä en koskaan välittäny siit, mitä muut ajatteli, tai no, kai mä jonkin verran välitän.
Suutelin sitä, ja sen ote herpaantu mun ympäriltä, jollon kierähin pois sen sylist, ja virnistin ilkeesti, mut rämähinkni sohvalt lattialle Billin jalkojen juureen. Bill katto mua hölmistyneenä, ja naurahti sitten. Virnistin sille pienesti, ja nousin ylös.
Katoin Tomii virnuillen. Nousin ylös ja pudistelin mun vaatteit. Kävelin sit sohvan taakse Tomin kohdille, ja tartuin sen lippikseen. " Heii, älä ota sitä!" Tom inahti, ja tarttu lippiskeensä molemmin käsin. " Toom... Älä nyt.. Laske irti.." sanoin hellästi, ja Tom vilkas mua epäillen. Sit se hiljalleen laski irti, ja vedin siltä lippiksen pois päästä. Vilkasin Billii hymyillen, ja vinkkasin sille silmää salaperäsesti. Aukasin sit Tomin kiinni sidotut rastat, ja se vinkas. " En mä tee sulle mitään.. kauheeta.." sanoin hymyillen ja levitin sen rastat auki. Kumarruin Tomin olan ylitse ja katoin sen kasvoihin. " Aww... Sulonen." sanoin hymyillen, ja Tom ois varmana vetäny lippiksen syvälle päähän, jos ois voinu. Georg nauro ittensä kuoliaaks, ku Tom oli punastunu. Aloin sit letittää sen rastoja. " Ei! Älä, kiltti, älä letitä niit!" Tom inisi kuin se olisi pahin pelko. Virnistin sille vain, ja sidoin letin kiinni. Istuin sit Tomin vierelle sohvalle, ja vedin sen lippiksen mun päähän. Virnuilin sille tyytyväisenä. Rastapää aukas letin, ja hymähin hiljaa. Se laitto ne kiinni takas niinku aikasemmin. " Kosto elää!" Tom sano ja hyökkäs käsinensä mun kimppuun, ja rupes kutittelee mua. " Ei, ei saa!" inahin naurun lomasta, ku Tom kutitti mua. Nauroin melkein vedet silmistä. " Ei lopeta! Mä en tee sitä enää, vannon." hihkasin välistä, ja lopult Tom lopetti. Nousin istuu sohvalle ja pyyhkäsin mun poskii. " Ah, sä oot törkee. " sanoin Tomille, ja tönäsin sitä pienesti. Tom virnisti vaan, ja yritti napata lippiksensä, mut en antanu sitä. " Mun!" sanoin ja näytin sille kieltä. " Ei oo..." Tom inis, ja lähesty mua, mut liikahin sitä myötä karkuun. Virnistin sille, ja liikuin kauemmas, aina ku se tuli lähemmäs. Si törmäsin Billiin, ku tulin sen päälle. " Ai, anteeks.." sanoin nopeesti ja vilkasin Tomii. Kiljasin ku se hyökkäs mun kimppuun ja Billkin putos lattialle siin rymäkäs. " Anteeks Bill.." sanoin taas ja katoin sitä lattialla, ku makasin mahallaan sohvall loukussa, ja Tom oli mun päällä. " Wouu, rajottakaas vähä, menee jo pervoks. " Gustav totes, ja vilkasin sitä, ja sitten Tomii. Naurahin hiljaa. " Älä huoli Gustav, mä en aijo ruveta mihinkään. " sanoin. Bill kahto meit hölmönä lattialta, ja hymilin sille. " Hmm.. Teill on hauskaa ainaki. " Bill totes naurahtaen, ja naurahin myös.

Käännyin sit väkisinkin Tomin alla mahalleni, ja katoin sitä silmiin. Hymyilin pienesti, ja se suuteli mua kohta. Mä tunsin Tomin oikeen käden mun vasemmalla poskella, osittain kaulalla. Tunsin ku muut kahto meit, mut en huomioinu nyt niitä. Suutelin Tomii lempeesti, ja vein mun käden sen niskalle. Vedin Tomii lähellämäs, ja se makas mun päällä kevyesti.
" Hei, menkää huoneeseenne siit lääppimään." Georg huikkas, ja kuulin selvästi sen äänest kateellisuuden. Irtauduin hetkeks, ja vilkasin sitä. " Sori, mun huone on vähän liian kaukana, ja tästä en tiiä jaksaako tää siirtyy." sanoin hymyillen viitaten Tomiin.
Tom katto mua hymyillen, ja se katsahti Georgii, Gustavii, ja Billii. Vilkasin Billiä, ja se katsahti mua hymyillen. " Alkakaahan häipyy siit omaan rauhaanne." Bill sano, ja vein katseeni sit Tomiin. Tom katto mua hymyillen ja nous sitten mun päältä. Nousin istuu, ja Tom veti mut ylös. Pidin sen kädest kiinni ja kävelin sen mukana sit portaat ylös hitaasti. Vilkasin viell mun perään, ja hymyilin Billille.
Me mentiin Tomin huoneeseen, ja sulin oven mun perässä. Tartuin Tomii paidast rinnan kohilt, ja hymyilin sille viettelevästi. ' Ja mulla ei oo sit tarkotuksena mennä sänkyhommiin asti.' sanoin mielessäni Tomille, ja se näytti jotenkin tajuuvan, ku se nyökkäs mulle. Virnistin pienesti, ja kaadoin sen sängylle. Kömmin sen päälle makaa, mutt se käänti mut alle.
Nostin mun käden Tomin niskalle, ja vedin sen kasvot lähemmäs mua. Suutelin sitä lempeesti, mutt tällä kertaa lisäsin hieman intohimoo mukaan. Tunsin Tomin kädet mun ympärill. Ne hiplaili ja hyväili hieman mun hoikkaa vartaloo, mut nill ei ollu tarkotuksenakaan riisuu mitään. Sit Tom siirty suutelee mun kaulaa. Mun pää kallistu aavistuksen taaksepäin, ja pien ääni karkas mun suusta, tahtomattanikin. Tunsin ku Tom rupes tekee fritsuu mun kaulaan ja nautin siit. Mun sydän hakkas lujaa rinnas, nopeemmin kuin koskaan ennen.
Äkisti alhaalt kuulu ryminää ja huutoo. Me ei huomattu sitä, ennenku joku ryntäs huoneeseen sisään.
" Mitä hemmettii sä teet mun siskolle?!" kuulin Chrisin huudon, ja nopeesti Tom oli siirtyny pois mun päältä, ja mä katoin järkyttyneen Chrisii. " Wouu, rauhotutaas nyt." Tom sano nopeesti. " Pidä näppis irti Mary-Katesta!" Chris sano Tomille vihasesti. " Tuu, lähetään himaan." Chris sano, ja mä katoin sitä vihasesti. Nousin ylös sängylt ja kävelin sen luo. " Vitun tolvana! Sä käsitit kaiken nyt ihan väärin!" tiukasin sille. " Mut kaikkihan sen näki mitä toi aiko sulle tehä!" Chris huuti takas. " Tom ei aikonu tehä mitään mulle mitä en haluis! Sun on turha tulla puuttuu mun elämään, ku et tiiä siitä mitään!" " Minkäs mä sille mahan jos mut lähetettiin muualle kun sä kasvoit!" " En tarkottanu nyt sitä! Sä luulet et Tom aiko raiskata mut, mut niin ei todellakaan ole!" " Ei vai?! Mitäs toi sit äsken oli?!" " Se oli vaan pelkkää suuteluu. Sä et tajuu mitään! Sä et tiedä, et mun ex-poikaystävä yritti vasta raiskata mut!" huusin Chrisille, ja se hiljeni. " Joten ala laputtaa takas kotiin, mä jään Tomin luo!" jatkoin tiukasti. " Omapahan on elämäs." se tuhahti ja lähti sit.  " Niin onkin." mutisin hiljaa ja katoin vaitonaisena oviaukkoo, jos Chris oli hetki sit ollu.. " Wou... Kunnon sisarusriita..." Georg mutis, ja mulkasin sitä. " Sori, mut haluun olla kahestaan Tomin kaa. " Sanoin Billille, Georgille ja Gustaville ja lämäytin oven kiinni.

Mä jäin yöks Tomille, sillä en halunnu mennä kotiin. Ne kuitenkin ties missä mä oon, ni ei tarvittis huolehtii. Makasin hiljaa peiton alla Tomin kainaloss, pää Tomin rintakehäll ja kädet sen ympärill. Siin oli lämmin olla, ku Tomin turvallinen käsi oli mun ympärill viell. Olin ihan ajatusissani, enkä kuullu Tomin kysmyst. " Hei, mitä sä oikeen ajattelet?" Tom kysy, ja ravisti mua hennosti. Hätkähin pienesti ja nostin katseeni Tomiin. " Vähän kaikkee... Kuhan sulattelen asioit, ja.. Nii..." sanoin.." Ai.. Haittaako sua, ku en kertonu mitään et oon Tok..."" Ei.. Ei haittaa.. Mä vaan sulattelen sitä just. Mun täytyy kait vaan kestää sit sitä, ku koko koulun tytöt jahtaa sua.." sanoin ja huokaisin.. " Mut sä tiedät sen ainakin, et mä en haluu ketään niist ku vaan sut." Tom sano, ja katoin sitä. " Kyll mä tiiän. " sanoin, ja Tom suuteli mua hellästi. Vastasin sen suudelmaan, ja sitten me nukahettiin toistemme syleihin.

1518941.jpg