Painoin käteni sen niskaan ja suutelin sitä. ' Kenties se tyttö oli jossain oikeessa.. Ehkä me vaan ollaanki niin syötävän söpöi yhessä..' ajattelin ja katoin Billiä hymyillen, sen suklaisia silmiä, jotka kertovat miten onnellinen se oli, miten paljon se just halus vaan olla siinä.

--

" Mennään kotiin." Bill sano hellästi, ja nyökkäsin. Painoin suukon sen huulille ennen ku se nous edeltä ja väisty ett mä pääsin pois. Nousin ja otin Billin vyötäröltä kiinni. Virnistin sille ja kävelin Billin peräss pidellen siitä kiinni. Laskin lopult pihalla irti ett mun ois helpompi kävellä, mutt otin sitä kädest kii.
Bill puristi mun kättä, ja vilkasin siihen hymyillen.
Käveltiin Billin kanss kotiin, jossa en välttyny kysymyksiltä.

" Tom missä sä olit viime yön? Toi sun kultas kilju unissaan sun nimees." Georg huikkas mulle olohuoneesta. Vein katseeni Billiin, ja kohotin kulmaani ihmeissäni. Bill katto Georgia yhtä ihmeissään kuin mäkin, kunnes se lehahti punaseks kasvoiltaan.
Pien hymy nous mun kasvoille, ja vedin Billin perässäni olkkariin. " Andreaksen luona. Sanoisko ett meill oli Billin kanss pientä riitaa.." sanoin ja istahin sohvalle. Katoin Billiä, ku se käveli mun ohi keittiöön vielä.
Katoin sen takamusta pää kallellaan, hymyillen huomaamattani.
" Tom! Helkkari sentään, älä nyt vahtaa toisen periä koko aikaa." Gustav mumis. Vilkasin siihen hymyillen. " Kenen periä täällä vahdataan?" Bill kysy palaten lasi kädessään. " Sun herkku perästäs." virnistin ja vetäsin istuu sen mun syliin.
" HEI!" Bill huudahti läikäyttäen vedet syliinsä. " Öhöm." Bill mumis ja katto mua syyttävästi. " Mä en tehny mitään." sanoin hymyillen pienesti, yrittäen vaikuttaa mahdollisimman suloiselta ja viattomalta.
Vein katseeni veljestäni lasiin sen kädessä ku se nosti sen mun pään päälle..
" Bill... Älä tee mitään, mitä katusit myöhemmin..." sanoin hiljaa, ku lasi alko kallistuu uhkaavasti.. " Älä.. Ajattele mun lippistä..Se ei haluu kastua.." anelin, mutt samass tunsin veden niskassani ja puristin silmäni kiinni. Nyt olin sit litimärkä.. Päästä.. Aukasin mun silmät ja katoin virnuilevaa Billiä.
" Tää kostetaan." sanoin murhaavasti ja Bill laski lasin kädestää luikahtaen karkuun mun sylistä.
" Tuu takas sielt!" huusin ja nousin ylös juosten sen perään. Bill vilkas taakseen ja juos keittiöön.
Se pysähty toiselle puolen keittiön pöytää, ja katto mua sen yli virnuillen.
" Bill.. Tuu tänne ni mä annan sulle jotain.." sanoin houkuttelevasti, hymyillen hurmaavasti.
" Mm.. Mieluummin en." Bill vastas ja lähti karkuun yläkertaan.
Juoksin sen perään, ja nappasin siitä kiinni jsut ennen kylppäriä, jonka oven se ois saanu lukittuu, jos ois kerinny sinne. Otin sitä vyötäisiltä kiinni ja nostin ilmaan.
Kannoin sen takas alas, ja Bill rimpuili mun sylissä. " Hemmetti miten kevyt sä oot. Syötkö sä ees koskaan mitään?" kysyin yllättyneenä. " Tietysti. Laske mut alas, Tom oikeesti." Bill sano yrittäen karata, mutt mun tiukka mutt hellä ote piti.

Kannoin sen takaovest takapihalle ja lähestyin vesiletkua. Billin silmät laajeni ja se yritti rimpuilla entistä kauheemmin pois. " Tom.. Älä.. Oikeesti.. Mä teen mitä tahansa, kuhan et tee tätä." Bill aneli. Virnistin.
" Mitä tahansa?" kysyin pysähtyen parin metrin päähän letkusta. " Ihan mitä tahansa." Bill vanno.
" Myöhäistä." virnistin ja kannoin sen hanan luo. Laskin sen alas, mutt pidin siit edelleen kiinni.
Otin letkun ja aukasin hanan. " Sori velipoika, mutt sä ansaitsit tän." sanoin nauraen ja suuntasin veden Billiä kohti, joka kiljahti ja rimpuili irti mun otteesta.
Kastelin sen märäks nauraen. " Tom, se on helvetin kylmää! " Bill kilju läpimärkänä. " Tiedän, pitäähän sua vähän viilentää ku käyt niin kuumana muhun." virnistin sille.
" Vai niin, kumpikohan se tässä viilennystä tarttee!" Bill sano napaten letkun multa ja anto veden ryöpytä mun päälle. Kiljahin itekki ja yritin pakoon vedeltä, mutt Bill juos perään sen kanssa.
" Mä haluun myös!" Georg huudahti ovelta. " Ei käy. Mee leikkii ammeeseen Gustavin kanss." Bill naurahti ja Georg lähti mököttäen pois.
Siin vaiheess Billin huomio oli muuall ja yllätin sen takaa päin. Kiedoin käteni sen ympärille ja haistelin raikasta Billiä. " Heii! Et sä voi tulla turvaan mun selän taa." Bill huudahti. " Voinpas. Jos haluut kastella mua lisää, sun pitää kastella myös ittes." sanoin naurahtaen.
" Eikä! Tom sä oot epäreilu." " Een oo.. Anna tulla.." sanoin hymyillen, ja yllytin sitä lisää. " Ei sitten." sanoin ja nappasin letkusta kiinni takaa ja kohotin sen Billin pään yläpuolelle. Bill kiljahti taas ja mä vaan nauroin ilosena. Se oli entistä märempi.
Bill käänty kattoo mua märkänä ja meikit valuneena. Virnistin ja kävin sulkemassa hanan. " Joko riittää?" kysyin hymyillen. " Mrrh... Ei!" Bill huudahti hyökäten mun päälle.
Mun tasapaino ei pitäny ja kaaduin maahan nauraen Bill yläpuolella. Katoin sitä hymyillen. " Ja mitä meinasit nyt?" kysyin hymyillen. Flirttasin sille merkitsevästi heiluttelemalla kielelläni huulikoruani, huulet hieman raotettuina.
" Hmm.. Et kai sä vaan yritä iskee mua?" Bill kysy hymyillen, flirttailevasti. " En sentään. Miks sä mua luulet?" kysyin hymyillen. " Mmm.. Sanoisko nyt aluks ett uskomattoman söpöks, ihanaks ja seksikkääks mieheks." Bill kerto hymyillen. " Go on." kehotin hymyillen. " Komea.. Viettelevä.. Hyvännäköinen.. Hauska.. Täydellinen.. Paras.." Bill sano nuolasten mun huulea. Raotin huuliani lisää.
" Eikö muuta?" kysyin kuiskaten. " Mun.. Omani.. Vain mun.. Mun nainen.." Bill kuiskas ja paino suudelman mun huulille.
Vastasin siihen suudelmaan nälkäsenä, viettelevästi, halukkaasti.
" Mm.. Sun nainen.." mumisin hiljaa ja virnistin. " Jos mä oon nainen, sä oot sit mun mies." lisäsin hymyillen. " Sopii." Bill vastas hymyillen ja nous mun päältä. Bill ojenti mulle kätensä ja veti mut ylös.

Käveltiin takas sisälle ja käytiin suihkuss, ja vaihettiin kuivat vaatteet päälle. Hemmetti, noista hetkistä pitäs saada kuvia, tai video! Mutt ne kyll pysys ain mieless muistoina.
Meillä oli Billin kanss nyt tarkotuksensa käpertyy mun huoneeseen viltin alle kattoo leffaa, mutt meiltä puuttu popparit. Siks, Bill patisti mut hakee niitä, ku Bill valmistelis muun mun huoneess.
En tienny mitä se aiko sinne tehä, mutt jotain kuitenki.
Joten lähin kävellen lähikauppaan.
Kävin siell ostamass popparit ja lähin sit takas. Mietin, mitähän Billki oikein suunnitteli, mutt sama se, kuhan se ite on paikalla myös.
Horjahin äkisti eteenpäin ja kaaduin maahan. Ravistin päätäni, ja mun silmissä sumeni pikku hiljaa. Nostin katseeni ylös, ja näin vilaukselta lähes kaljun miehen kasvot ja sen kädessä putken pätkän, kunnes kaikki pimeni, ja sit en tienny enää mitään ajan kulusta.

Hätkähin hereille joskus myöhempään, ku oli jo yö, viileetä ja melko hämärää. " Miss mä oon?" kysyin iteltäni ja yritin nousta, mutt en päässy. " Tääh? Voi Jumalan munat.." mun silmät laajeni ku huomasin ett mut oli sidottu sänkyyn. " Ai, sä heräsit." kuulin äänen ovelt ja katoin sinne. Siellä se lähes kaljumies oli, jonka muistin hämärästi. " Mitä sä haluut musta? Kuka sä oot? Mitä sä aijot tehä mulle?" kyselin siltä hädissäni. " Vooi. En mitään... - jos 'rakkaasi' toimii kuten käsken." Katoin sitä pelokkaana. Missä Bill on?
" Mitä sä oot tehny Billille?! Jos sä oot koskenu siihen sormenpäälläkään, ni sä oot vainaa!"

--

Historia toistaa itseään, juu.. Anteeks... Tässä on sama kohta ku 'Mutta rakastan sinua' ficissä, mutt kidnappaus kuulosti just hyvält tähän, ku on ollu kaiken maailman vainoamiset, murha yritykset yms.
Tästä tuli mielenkiintone ficci, kinnostavampi ku aikasemmat, ainaki omasta mielestäni :) Ja prkl, taas innostitte miut jatkamaan tätä -.-' 8D