New Love, or New Hate?

Aamulla, heräsin siihen, kun Tom silitteli mun hiuksia. Tom katteli mua hiljaa vain, silitellen mua. Raotin mun silmii, ja nostin katseeni Tomiin. " Heräsit..." Tom sano hiljaa, ja nyökkäsin vaan pienesti. Venyttelin itteeni ja katoin sit Tomii. " Mitä sä mietit?" kysyin.
" En ihmeitä.. Monelta sä näät sen..." " Ashleyn." " Just sen.." Tom kysy.." 12 aikaan. Paljos kello on?" kysyin. Tom nosti päätään tyynystä ja kurkkas mun selän taa sen yöpöydälle kelloon. " Öö... 5 yli 12..." Tom sano. " TÄH?! Mä oon myöhäss." mutisin äkisti ja nousin istuu. Heitin mun jalat vuoteen reunan ylite ja nousin nopeesti.
" Hemmetti, miss ne on?" mutisin ku en löytäny mun farkkui. Sit huomasin niitten pilkottavan Tomin vaatteitten alta.
Viskasin Tomille sen vaatteet ja puin omat ylleni. Laitoin mun hiukset ja meikit kuntoon ja suoristin vaatteet.
Ootin Tomii ja mentiin sit alas. Menin suoraan eteiseen. " Etkö sä aijo syödä mitään? " Tom kysy. " En. Mä syön vaikk siell kahvilass jotain." sanoin ja vedin niit ruskeit saappait jalkoihin. " Okei sit... Minne sä oot muuten hävittäny kaikki huppariss ja lenkkariss?" Tom kysy ihmeissään, kun vedin nahkatakin ylleni. " Hyväntekeväisyyteen. Mä laitan sulle viestii jos tulee muutoksii Ashleyn kanss." sanoin ja olin menoss jo ovest ulos, ku Tom otti mua kädest kiinni. Katoin sitä kummissani, ja se virnisti mulle pienesti.
" Ahaa.. Ymmärrän." mumisin ja painoin suudelman sen huulille.  Tom vastas siihen varsin tulisesti, mutt kuiteski lempeesti. Irtauduin koht ja hymyilin sille. Tom laski irti mun kädest hellästi ja lähin sit ovest nopeesti kahvilaa kohti.

Kvelin kadull, ja menin kuppilaan sisään. Kattelin ympärilleni, siell ei ollu viel paljoo väkee. Mä näin Ashleyn istumass ikkunan vieress, pöydän ääress. Kävelin sen luo, ja se huomas mut. " Mary-Kate!" " Ashley!" halasin Ashleyta lujasti ja irtauduin sit. " Miten sä voit?" kysyin hymyillen. " Hyvin, entä sä?" " Hyvin myös." vastasin ja istuttiin pöytään.
Tilasin itelleni kahvin ja voileivän, Ashley samat. " Sori ku oon myöhäss. Vasta kun Tom kysy monelta nään sut ni Tom kerto ett kello on jo yli 12. " " Okei, ei se mitään. En itsekkään tullut kuin vasta äsken. Mutta kerrohhan, kuka tämä Tom on?" Ashley kysy hymyillen. Hymyilin itekki. " Tom, mun poikaystävä. Me ollaan oltu yhess jo yli vuos." kerroin. " Mutt etkös sä ookkaan enää sen Alexin kanssa?" Ashley kysy kummastuneen. " En.. Mä oon jättäny Alexin jo aikoja sitten." sanoin Ashleylle, ja söin mun leipää. " Miks ihmeess, teillähän meni niin hyvin." Ashley sano. " Joo, mutt tota... Alex yritti raiskata mut.." kerroin hiljaa, vaikk tuskin kukaan muu siit kahvilast ymmärsi suomenkieltä kuin me. " Ai.. Mä oon pahoillani, en tienny.." Ashley sano, ja nyökkäsin. " Ei se mitään, Alex on historiaa mulle." sanoin ja syötiin sit meidän leivät rauhass ja juotiin kahvit. " Mm... Onkos sulla ketään..poikaystävänä?" kysyin hymyillen.. " Eei.. EI oo ollu pariin vuoteen... Mutt mä kaipaan jo kyll rakkauden tunnett..." Ashley sano, ja nyökkäsin.
Lähettiin sen jälkeen Ashleyn kanssa kävelemään ulos. Juteltiin kaikkee, ja mentiin lopult puistoon. Oltiin siell.
Kattelin ympärilleni, Tomin pitäs koht tulla Billin kanss. Ashley ei tienny tästä mitään, niinkuin ei Billkään. Bill luuli, ett Tom halus tulla vaan kävelemään ja juttelemaan rauhass tänne puistoon.
Sit mä näin, ku Tom oli tuloss kauempana Billin kanss. Hymyilin itekseni, ja sit Ashleyn puhelin soi. " Sori.." Ashley sano, ja nyökkäsin vaan. Ashley vastas siihen, ja jutteli jotain, en kuunnellut pahemmin.
" Heii, mitä sä täällä teet?" hihkasin esittäen Tomille, ja suutelin sitä nopeesti. " Tultiin kävelee Billin kanss vaan." Tom vastas, ja nyökkäsin. Ashley lopetti puhelunsa just sopivasti ja käänty meitä päin.
" Ashley, täss on Tom. Tom - Ashley." esittelin ne toisilleen ja Ashley tervehti Tomii pirteesti. " Ashley, täss on sit Tomin veli..." " Mä oon Bill." Bill sanokin yllättäen ite ja kätteli Ashleytä hymyillen. " Hauska tutustuu, oon Ashley." mun serkku sano, ja kattelin niit hymyillen vierest. Ne katto toisiaan pitkään hymyillen, ja lähettiin sit kävelee porukall jonnekkin.
Istuttiin nurmelle pieneen alamäkeen, ja kateltiin maisemia. Istuttiin Tomin kanss lähekkäin, käsi kädess. Ashley istu mun oikeella puolella, ja Bill Tomin vasemmall puolen. ' Hemmetti, miten saan ne vierekkäin?' ajattelin, sill ei mun suunnitelmast muuten mitään tulis.
" Tom, mulla on sulle asiaa.. Kahdenkeskist.." sanoin ja nousin ylös. Vedin Tommin kädest ylös ja lähin kävelee kauemmas.
" No?" Tom kysy sit. " Ei mull oikeesti mitään. Mun tarkotus on vaan saada noi kaks juttelemaan." sanoin hymyillen, ja katsahin Tomin taakse niihin kahteen. Ei ne viell mitään, ne vaan istuvat.
Hymähin hiljaa.. " Pakko ne on jotenkin saada... Ne ois just söpö pari, eikö?" kysyin Tomilt, ja Tom vilkas olkansa yli molempiin. " Vois ollakkin muuten. Mutt silti, mun mielest me ollaan viel söpömpi pari." Tom sano virnistäen ja työns mut koivuu vasten.
Hymyilin sille viettelevästi. " Niinkö luulet? Todista." sanoin Tomille hymyillen ja vedin sen lähemmäks. Tom paino eka suukon mun kaulalle, ja sit suuteli mun huulia. Suutelin Tomia hellästi ja suudelma vaihtui hetkien päästä kielariin.
Kun irtauduimme, vilkasin Tomin olan ylite. "Jess..." mumisin hiljaa hymyllen. Ashley ja Bill istu nyt lähempänä toisiaan, ja juttelivat, naurovat. Mä näin kyllä, etteivät ne saaneet silmiään irti toisistaan.
"Onnistu." sanoin, ja Tom vetäyty hieman irti, ja vilkas niihin. " Siinä on tuleva pari." Tom totes hymyillen, ja nyökkäsin.
" Annetaan niitten olla viell hetki kahestaan." sanoin ja käänsin Tomin kasvot hellästi takas mua päin kädelläni. Tom hymyili mulle pienesti, ja vastasin siihen hymyyn. Tom paino huulensa mun huulille, ja vastasin suudelmaan mielissäni.

Kun jotain puol tuntii oli kulunu mulla ja Tomilla vaan lääppimällä toisiimme, Ashley ja Bill oli lähteny kävelee kahestaan.
Kun me oltiin Tomin kanss huomattu se, me lähettiin ettii niit.
" Tuolla ne on." mumisin Tomille, ku näin ne istumass puiston penkill. Mä näin, ku Ashley kirjotti jotain paperille - arvatenkin puhelinnumeroa. Hymyilin pienesti, ja nykäsin Tomin kädest, josta pidin kiinni, ja lähin kävelee niitten luo.
" Ah, Mary-Kate. Sori, mun täytyy mennä ku pitää mennä vahtii pikkusiskoo.." Ashley sano pahoitellen. " Okei, ei se mitään." sanoin. " Nähäänkö huomenn?" Ashley kysy viell. " Joo, totta kai. " " Hyvä, mä soitan sulle." Ashley sano, ja halasin sitä nopeesti. " Heippa Tom, hei Bill." Ashley sano, ja Tom nyökkäs sille. Vilkasin Billii, ja se katto Ashleyn perään hymyillen, kädessään puristaen paperilappua.
" Lähetäänkö kotiin jo?" Tom kysy sit, ja nyökkäsin. " Sopii. Tuutko sä Bill myös?" kysyin sit Billilt. " Joo, menkää te vaan edelt." Bill sano, ja nyökkäsin. Lähettiin sit Tomin kanss menee.
" Mähän sanoin ett ne sopis yhteen." sanoin Tomille hymyillen. " Ja nyt sun ei tartte olla enää huolissas, ett joku muukin haluis mut ku vain sä." jatkoin. " Jep, ja se onkin hyvä juttu, mun kannalt." Tom sano virnistäen.
" Jeps. " sanoin hymyillen, ja pidin Tomin kädest kiinni. viilkasin meidän taakse, ja Bill tuli peräss. Se näytti onnelliselt, ja se sai mutkin hyvälle tuulelle, tai siis olinhan mä jo muutenkin hyväll tuulell.
Ku päästiin kotiin, me ruvettiin Tomin kanss kattoo elokuvaa. Arvatenkin, se oli Mr. & Mrs. Smith... No ei se mua haitannu.
Mä vaan makasin sohvall Tomin kainaloss, ja nautin siit, ku Tom kahto leffaa, välill toki huomioiden mua.
Bill oli ihan leijana taloss. se leijaili oikeesti ilmoiss, se oli  siis umpirakastunu mun serkkuun. Se käveli ympäri taloo huokaillen ja haaveillen. Mä välill vilkasin sitä hymyillen ku se sattu menee ohi, mutt Tom oli keskittyny vaan leffaan.
Mä taisin lopult nukahtaa tomin kainaloon leffan aikana, sill heräsin myöhemmin illall yläkerrast, enkä muistanu kävelleeni sinne. Kun mä raotin mun silmii, Tom kävi just makaa mun viereen. Käännyin toiselle kyljenni ja katoin sitä.. " Heijj... Nukahinko mä?" kysyin kuiskaten. Tom nyökkäs mulle.. " Anteeks.." pyysin hiljaa.. " Ei se mitään.." Tom vastas. " Paljon kello on?" " Kaksoista, keskiyö.." Tom vastas ja nyökkäsin hiljaa. Mua rupes taas väsyttää armottomasti, ja painoin mun pään lähelle Tomin päätä, oikeestaan, meidän nenät hipovat toisiaan.Sulin mun silmät ja Tom kieto kätensä mun ympärille.
Me nukahettiin nopeesti siihen, eikä voitu päästää irti toisistamme.

Seuraavana aamuna taas, ku herättiin, heräsin Ashleyn soittoon. " Haloo?" mumisin unisena. " Huomenta, en kait herättäny?" Ashley kysy.. " Öh... Herätit.. Mutt ei se haittaa.." sanoin.."Ai.. Anteeks silti.. Monelta tavattas..?" " Käviskö vaikk puolen tunnin pääst?" " Sopii. Nähäänkö siell kahvilass?" " Juu..." " Okei, moimoi." Sulin puhelun ja laskin mun pään väsyneen tyynyyn. " Kuka sulle soitti tähän aikaan..?" Tom kysy unenpöpperöisenä. " Ashley.. Ja kello on sitä paitsi jo 13." sanoin itekki väsyneen, mutt pakotin itteni ylös.
Puin ylleni. " Jää sä vaan nukkuu.." mumisin Tomille.. " Ääh, meill on haastattelu 16 aikaan tänään... Pakko se on nousta.." Tom mumis ja raahusti suihkuun. Mä en jaksanu nyt suihkuss käydä, joten harjasin mun hiukset ja meikkasin.
Lähin sit alakertaan ja Gustav oli laittanu aamupalaa, tosin jo 9 aikaan.. Puuro oli jo jäähtynyttä, mutt lämmitin sitä mulle ja Tomille mikross. Tom tuli just sopivasti suihkust ku ne oli lämmenneet. Annoin sille sen annoksen ja aloin syödä omaani.
Mull ei menny pitkään syömiseen. Laitoin astiat tiskikoneeseen, ja painoin Tomin poskelle suukon. " Nähään myöhemmin." sanoin ja Tom nyökkäs mussuttaen sitten taas puuroaan. Laitoin takin mun ylle ja saappaat jalkoihin.
Lähin sit sinne kahvilaan, ja hetken pääst Ashleykin oli siell.
Juotiin kahvia taas. " Sulla ja Billillä näytti olevan hauskaa eilen." sanoin hieman vihjailevasti. " Joo, kieltämättä.. Bill pyys mun puhelinnumerookin. Mun on pakko sanoo tää: Bill on aivan ihana! " Ashley hehkutti ja hymyilin itekseni. " Bill näytti olevan samaa mieltä susta, se leilaiji taivaiss eilen illall." sanoin ja Ashley hymyili ilosena. " Ei kait sua haittaa ett.. Mulla on tänään treffit sen kanssa illall?" Ashley kysy äkisti. " Täh? Miks haittais? " " Eiku ajattelin vaan ku se on kuitenkin Tomin veli ja silleen.. " " Kaksoisveli vielä.." sanoin hymyillen. " Täh? On vai? Miten mä en huomannu.." Ashley sano hämmentyneen.. " Mm.. Johtusko siit, ett sä et paljoo nähny Tomii, ku mä lähin sen kanss muualle?" ehdotin sille. " Voi olla.. " Ashley totes, ja ku oltiin juotu kahvit, me lähettiin kävelee keskustaan.
" Hei.. Kai sä tiedät mistä Bill ja Tom on?" kysyin. " Mitä sä tarkotat..?" " No siis ett... ähh... Antaa Billin kertoo sulle illall ite.." sanoin sille hymyillen ja asteltiin sisään vaatekauppaan.
Käveltiin hyllyjen luo, ja alettiin ettii sopivii vaatteit.. " Yhh...." mumisin hiljaa.. " Mitä nyt?" " Eiku.. Mahass vaan kiertää pahasti.." mumisin, ja pitelin mahaani. " Pitäskö sut viedä lääkäriin?" Ashley kysy huolestuneen.. " Ei.. Mä söin tänään puuroo aamust, ja se oli varmaan tavallist maitoo.. Kun mullahan on se laktoosi-intoleranssi.." sanoin ja Ashley nyökkäs..
Mulla meni se huono olo ohi puoless tunniss, ja me kierrettiin siin vaiheess toiseen kauppaan.
Kateltiin vaatteit, ja löysin sieltä kivan topin. Otin sen hyllylt hengarissa ja näytin Ashleylle. " Mitäs pidät?" kysyin. " Wautsi! Toi kävis sulle tosi hyvin." Ashley sano, ja hymyilin pienesti. Otin sen mukaani, sillä sovittasin sen myöhemmin.
Äkisti mun jalat petti, ja mä kaaduin kyykkyyn lattialle. Pitelin mun mahaa.. " Mary-Kate! Mikä sulle tuli?" Ashley kysy hätäsesti.. " E...Ei mikään... Mä oon varmaan tuloss kipeeks.." sanoin hiljaa, ja irvistin huonost olost.. Mua oksetti...
" Sä et oo kunnoss.. Mä soitan ambulanssin.." Ashley sano, ja ennen ku kerkisin estää, se jo oli soittanu sen.
Pian mä olin ambulanssin kyydiss matkall sairaalaan, ja Ashley oli mun mukana.. " Pitäskö mun ilmottaa Tomille?" Ashley kysy varovasti.. Katsahin kelloo mun puhelimest.. " Älä.. Se on just haastatteluss.. Älä kysy enempää.." sanoin hiljaa ja pitelin mun mahaa tuskasena.
Ambulanssi ajo pihaan nopeasti, ja ne kuljetti mut sisään. Ashley anto mun tiedot lääkäreille, onneks sekin osas saksaa...
Lääkärit rupes tutkii mua, ja ne otti verikokeen.
Jouduin oottaa tuloksii tunnin sairaalall...
" Mitä?!" " Sori, mutt mä ajattelin ett niin on parasta.." Ashley sano, ku se kerto mulle, ett oli soittanu Tomille.. " En mä haluu huolestuttaa sitä turhaan.. " Inahin, ja sit lääkäri tuli huoneeseen.. " Neiti Elson, testeistä selvisi, että te olette raskaana."

Old Love, new day, old friends, new love.
Old love & old friends, new day & new love.
My friends meets love, they found it on each other.
Us old love tells them, that they belong together.