Pervo osa tiedossa!

Tomin kohtalo:

Polvistuin nopeesti Tomin äärelle maahan, ja katoin sitä hädissäni. " Tom, vastaa mulle!" huudahin, ja kuulin samass nauruu mun takaa. Käännyin kattoo mun taakse. " Ihan oikein, jos se kuolee. Kuole pois rättipää." Alex ivas, ja siristin mun silmii. Nousin ylös ja marssin sen luo. Poliisit katto mua varuillaan, pidellen Alexia kuitenkin kiinni. " Anna olla viimenen kerta ku sanot Tomia rättipääks!!" huusin ja iskin mun kämmenen sen poskeen läpsäisynä. " Yhh... Saakelin huora.." " Niihän sä oot." mutisin sille, ja virnistin kämmenen jälelle sen poskessa. " Viekää se pois." mutisin saksaksi, ja poliisit raahas sen autoon, ja lähtivät.
Menin Tomin puoleen, ja se oli kömpiny pystyyn. Kyykistyin. " Tom, mikä sulle tuli...?" kysyin hiljaa.. " Mua vaan.. En mä tiiä.. Huimas.." Tom sano pidellen päätään.. " Mennään kotiin..." sanoin, ja ojensin Tomille käteni. Tom tarttu siihen, ja vedin sen ylös.
Tom veti mut halaukseen, ja halasin sitä varoen, mitä pystyin Dante sylissä. " Onneks mä pääsin takas sun luo.." sanoin hiljaa..
" Mä oon ettiny sua joka paikast.. Mitä oikeen tapahtu..?" Tom kysy.. " Mä olin menoss kotiin sielt puistosta, ku Alex tuli mun eteen.
Mä yritin lähtee Dante syliss karkuun, mutt se sai mut kiinni ja raahas autolle. Mä en voinu tehä muuta ku totella, sill...
Alexilla oli ase.." sanoin.. " Miks sä sanoit äsken haluuvas olla vaan sen kanss, ett sä rakastat sitä..?" Tom kysy hämillään multa.
" Mä valehtelin. Mä yritin saada Alexin sillä lailla pois sun kimpustas. Mutt kuitenkin kävi huonosti." sanoin hiljaa, ja kosketin kädelläni Tomin alahuulta.. Se oli turvonnu hieman.." Tohon pitää laittaa jäitä.." sanoin, ja otin Tomii kädest.
Lähettiin kävelee Tomin kanss takas kotiin, ja mä pysyin lähellä sitä, enkä uskaltanu laskee irti sen kädest.
Tomin luona mä oisin aina turvass, olipa vastassa sitten kuka tahansa.
Käveltiin Tomin kanss kadull. Dante katteli meit hereill. " Pap..pa.." Dante sano äkisti, ja pysähyin kattoo sitä. " Mitä sanoit..?" kysyin hiljaa, ja Tom pysähty kattoo mua.. " Pap...pa..." Dante toisti, ja nostin mun katseen Tomiin.. " Pappa.." Tom mumis.... " Sen ekat sanat.." Tom jatko.. Nyökkäsin hitaasti. Uskomatonta.. Tom otti Danten syliinsä, ja katto sitä hetken, kunnes alko hymyilee.
" Ootko vähän isän poika?" Tom kysy virnistäen Dantelta, ja se katto isäänsä kuin ajattelen; Et kai nyt yksistä sanoista seonnu?
Naurahin pienesti ja katoin sitä. " On se. Selvä isän poika." Tom sano nauraen, ja anto Danten takas mun syliin. Tom otti mun kädest kiinni, ja lähettiin kotia päin.

Katoin helpottuneen, ku viimein seistiin meidän kodin edessä. Huokasin syvään, ja Tom astelin mun eellä ovelle ja aukas sen varovasti.
Kävelin Tomin peräss sisälle, ja kuulin askeleet portaiss, ku jotkut rymisteli alas.
Näin Ashleyn, Billin, Georgin ja Gustavin. Ja lopuks äitin. " MARY-KATE!" Ashley huudahti ja ryntäs halaa mua. " Ashley!" sanoin ja työnsin sen kaeummas. " Oota." sanoin nopeesti ja annoin Danten Tomille.
Halasin sit Ashleyta lujaa. " Ootko sä kunnoss?" Ashley kysy. " Oon oon." vastasin ja sit äiti rynni siihen. " Kultapieni!" " Äiti, mä oon kunnoss kyllä.." " Kuka tämän teki..?" " Alex..." vastasin hiljaa, ja vilkasin Tomii.
" Mitä?" " Nii, se oli karannu vankilasta ja niin edelleen. Mutt mulla on nyt tärkeempää tekemist. Ottasitko Danten äiti?" kysyin ja otin Danten Tomilt ja tyrkkäsin äitille. " Sori, Dante, isäs tarttee nyt huoltoa." sanoin, ja työnsin Tomin mun edellä keittiöön.
Laitoin Tomin istuu tuolille, ja se kahto mua tyhmänä.
Otin kosteen liinan, ja kyykistyin Tomin eteen. Pyyhin kuivuneen veren sen leuast varovasti. 'Voi saakeli...' ajattelin.. Tätä ei ois välttämättä tapahtunutkaan, jos oisin lähteny Tomin ja äitin mukaan sillon puistost.
Vein liinan pois ja otin sit pakkasest jääpussin ja laitoin sen pyyhkeen sisään.
Tulin takas Tomin luo, ja painoin jääpussin sen huulelle varovasti. " Onko liian kylmä?" kysyin hetken pääst. " Ei.." Tom vastas varovasti, ja nyökkäsin sille.
Kattelin jääpussia miettien.. Tätä ei ois välttämättä tapahtunu, jos oisin tehny jotain erilailla. Kohotin mun katseen sit Tomin silmiin, ku tunsin sen tarkkailevan mua. Kohotin hieman mun toista kulmaa, ja kiljasu karkas mun suusta, ku Tom vetäs mut syliinsä istuu.
Jääpussi putos lattialle mun kädest siin samall.
" Tom, mitä sä nyt?" kysyin silt. Nyt ei ois aikaa tälle. " Tätä." Tom vastas ja laski katseensa mun huuliin, painaen suudelman niille.
Vastasin siihen varoen Tomin huulta, vaikk se ei siit näyttäny välittävän. Mun kädet kietoutu Tomin hartioille, kaulan ympäri rennosti, ja Tom veti mua vyötäröst lähemmäs itteensä. Mä olin pian Tomiss täysin kiinni, just sillo, ku muut tuli keittiöön.
" Jahas, tämäkö on Tomin 'huoltoa'?" Bill kysy virnistäen, ja irtauduttiin kattoo toisii. " Eei, ku tää perverssi ei voi pitää näppejään erossa." sanoin nopeesti vastaväitteeks, ja poimin lattialt Tomin sylist käsin jääpussin käteeni. Muut rupes nauraa samall.
" Mitä?" kysyin tyhmänä. " Oikeesti! Kyll mä painoin tätä eka Tomin huulelle, mutt sit se vaan..." "Joo joo, kyll me uskotaan." Ashley sano hymyillen. " Taisit painaa kyllä jotain muutakin Tomin huulelle ku vaan jääpussin." Georg heitti muitten takaa. " Joo joo, myönnetään. Mutt tää alotti." sanoin, ja Tomkin naurahti nytten, ja katteli mua silmät kiiluen. " Kyll ne uskoo sua." Tom sano viristäen. " Niinköhän.." mutisin. Tom vaan nyökytteli hymyillen. " Noo, antakaa nyt mennä." Bill huikkas. Käännyin kattoo sitä toinen kulma koholl.
" Antaa mennä nyt. Yks pien suudelma." Se jatko, ja hymähin. " Anna mennä vaan ite Ashleyn kanss." heitin sille takas.
" Sopii." Bill sano ja Ashley meni lähemmäs sitä, ja sit ne veti siin pienen suudelman. Virnistin tyytyväisenä.
" Noni. Teidän vuoro." Ashley sano hymyillen. " Ei me lyöty mitään vetoo." sanoin virnistäen. " Älä nyt hemmetti intä vastaan vaan tee se." Gustav tokas, ja sit Tom käänti mun kasvot sitä päin, ja suuteli mua.
Hymähin ja laskin jääpussin pöydälle, ja suutelin sitä sit. Vetäydyttiin sit irti. " Woou, noniin, nyt ollaan tasoiss." Bill virnisti meille.
" Sama se. Katotaahan vaan hetken pääst. " tokasin sille pilke silmäkulmass ja nousin Tomin sylist sen estelyist huolimatta.
Annoin jääpussin Tomin käteen. " Noni, nyt painelet sillä tota huultas, muuten se on ihan turvoksissa." sanoin ja kävelin äitin luo.
Se hymyili mulle. " Äläkä sano mitään." sanoin ennenku se kerkis ees aukasta suutaan, ja otin Danten.
Se tarttes vaipan vaihon.
Lähin ylös kylppäriin vaihtaa sitä.
Heitin siell pöydällä Danten bodyn ja sit vaipan. Yhh, sanonko ett se lemahti tosi pahalle. Mutt ei auttanu ku tehä se.
Pesin Danten takamuksen lämpimäll vedell puhtaaks, ja kuivasin sen huolella. Laitoin sille sit uuden vaipan ja bodyn ylle.
Pesin nopeesti mun kädet huolella viell, ja lähin sit alas. Vein likasen vaipan roskikseen ulos ja palattiin sit sisälle Danten kanss.
Menin ylös nukuttaa sen.
Lauloin Dantelle hiljaa laulua, ja katoin sitä samall, ku keinuttelin sylissäni. Danten silmät alko hiljalleen mennä kiinni.
Lopulta Dante nukahti, ja laitoin sen pinnasänkyynsä huovan alle nukkuu. Silitin sen poskee ja lähin sit hiljaa alas.

" Miss äiti on?" kysyin ku sitä ei näkyny keittiöss. " Se lähti jo hotellilleen." Gustav vastas, ja nyökkäsin. " Näytähän.. " mumisin Tomille ja siirsin sen käden ja jääpussin huuleltaan. No, ei se pahalta näyttäny. Vein jääpussin pois ja istuin Tomin syliin.
Katoin tarkkailevasti Ashleyta ja Billiä.
Ashley istu Billin syliss.
" Noniin. Nyt jatketaan siitä mihin jäätiin. Tää on kilpailu." sanoin niille, ja Tom kahto mua tyhmänä. " Okei, käy mulle." Bill sano virnistäen, ja Ashleykin hymyili. " Noni, Gustav ja Georg toimii tuomareina. Ja päättävät ekan jutun." sanoin, ja katottiin niit.
" Ömm..." Gustav mumis.. " Okei. Ekaks.. Se pari voittaa, kumpi pystyy suutelee pitempää vetämättä välillä henkee." Georg tokas, ja kohautin mun harteit pienesti, ja katoin Tomia.
" Noni, alottakaa." Gustav mumis, ja samass suudeltiin Tomin kanss. Me ei vilkuiltu Billiä ja Ashleyta, keskityttiin vaan suutelemaan silmät kii, normaalisti.
Suudeltiin rauhass, ilman kiirettä. Pitkiä, hitaita, rauhallisia suudelmia.
Aika kulu, kumpikaan ei luovuttanu.
Lopult, multa, ja Tomilt alko ilma loppuu. Meidän suudelmat muuttu katkonaisiks.
Lopult meidän oli pakko irtautuu, ja vetää henkee. " Hävisitte." Georg sano meille. " No ei... Mahda mitään.." sanoin ku olin saanu taas henkee vedettyy. " Voitto!" Ashley hihkas Bill naurahtaen.
" Seuraava." Tom sano kohta, ja katoin sitä, sit meidän tuomareita.
" Mm... Gustav..?" " Okei, mä päätän... Sitt... Kummalla on tulisempi kielari, voittaa. Me päätetään voittajat." Gustav keksi, ja sopi meille. Alotettiin sitten toinen osa kilpailust.
Vedettiin Tomin kanssa niin hyvää kielaria, kuin osattiin.
" Noni, aika loppu." Georg sano, ja meidän piti irtautuu. Mulle teki tiukkaa päästä irti Tomist.
" Ashley ja Bill, te voititte." Gustav sano ollen Georgin kanss yhtä mieltä. Huokasin. " Noni, nyt mulle riitti." Georg sano. " Jep, sama mulle." Gustav totes ja ne lähti ovest ulos jonnekki. luultavasti bilettää. " Luovutatteko?" Ashley kysy virnistäen. Me oltiin molemmat Ashleyn kanss hyvin kilpailuhalusii. " Ei, vai mitä Tom?" sanoin. " Ei tietenkään." Tom vastas.
" Noni, mä päätän seuraavan." sanoin. " Se riippuu enemmän meistä Ashley. Kumpi meist osaa tyydyttää paremmin miestään." jatkoin.
" Se, kummalla rupee eka seisoo, voittaa koko jutun." sanoin virnuillen. " MITÄ?!" kaksoset huudahti samaan aikaan. " Okei. Käy mulle." Ashley sano virnuillen. " No, riippuu enää teistä." sanoin ja siirsin mun katseen Tomiin. " No?" kysyin siltä ja katoin sitä. " Okei sit. Bill?" Tom sano ja katto veljeensä. Bill näytti empivältä.
Ei ollu ehkä ihan Billin tyyliä. " Joko te luovutatte, tai sit ootte mukana." sanoin virnistäen. " Sovittu." Bill sano mun yllätykseks.
" Alotetaan." totesin tyytyväisenä, ja käännyin Tomin puoleen.
Aloitin hommani suutelemalla sitä. Suutelin sitä kiihkeesti, intohimosesti. Otin samalla Tomin käsistä kiinni, ja kuljetin ne mun paidan alle. Annoin Tomin käsien liikkua mun vartalolla minne Tom haluskin ne viedä.
Painauduin Tomii vasten mun vartalolla, ja koskettelin sitä.
Liikutin alavartalooni hitaasti Tomin lantiolla, suudellen sen huulia ja kaulaa. Hipelöin sen rintakehää ja vatsalihaksia käsilläni, yrittäen saada sen kiihottumaan. Kuulin pienen äänen, jonka Ashley päästi, mutt mulla ei ollu aikaa vilkasta niitä.
Nostin Tomin isoo paitaa, ja ujutin mun käden sen housuihin.
Tom äännähti nautinnollisesti, ja sen pää painu taaksepäin, nautinnost. Näin ett Tom oli sulkenu silmänsä. Tunsin Tomin kädet mun rintojen lähettyvill, sitten takamuksella.
" Valmis!" hihkaisin ja vedin käteni lopulta pois Tomin housuista. Tom henkäs syvään, ja naurahin. " Valmis..." Tom sano hiljaa.
Virnistin tyytyväisenä Ashleylle ja Billille. "No, te ootteki villimpii kuin me." Ashley sano hymyillen.
" Nii ollaanki." virnistin sille. " No ei ollu meilläkään kaukana." Bill totes sitten.. "Eikö?" Ashley kysy. " Ei." Bill vastas, ja hymyili pienesti. Katoin ku ne katto toisiaan hymyillen. " Mm.. Paljonkohan kello on..?" Ashley kysy sit ja etsi katseellaan kellon seinält.
" 20.32.. Mun pitäs lähtee jo kotiin... Tuutko saattaa mut..?" Ashley kysy iskien silmää Billille. Bill kohotti hieman toista kulmaansa. " Okei." Bill vastas ja Ashley nous sen sylist. " Jääkää te vaan...jatkamaan.." Ashley sano hetken mietittyään, ja naurahin. " Moikka.." sanoin, ja katoin sit Tomia, ku ne oli lähteny ovest.
Kohotin hieman mun toista kulmaa hymyillen viettelevästi. " Jatketaan." Tom sano virnistäen. Virnistin sille, ja Tom heitti mun paidan pois. Suutelin sitä, ja riisuin samall Tomia. Heitin sen paidan lattialle ja aukasin napin ja vetkoketjun housuista.
" Mennään ylös, ennenku Bill tai joku palaa..." Tom kuiskas, ja nyökkäsin hetken kuluttua.
Keräsin meidän vaatteet lattialt, ja annoin Tomille sen omat.
Kiirehittiin portaat ylös meidän huoneeseen, ja laitettiin huoneen ovi kiinni.
Kerittiin just sinne, ku kuultiin hetken pääst alhaalt Georgin ja Gustavin äänet.
Vilkasin Dantee, se nukku sikeesti.
Laitettiin verhot kii, ja kömmittiin sit peiton alle 'nukkuu' Tomin kanss.
Väsynein, mutt onnellisin yhdess.<3

Happy ending.<3
--
Ajattelin lopettaa tän ficin tähän, ja alottaa jonkinlaisen uuden, varmaankin Bill&Tom ficin, joss Tom on kertojana vuorostaan.
Mutta samalla, haluaisin tehdä extra osan tästä, kertoa hieman tarinaa muutamien vuosien päästä. Olisiko se ok?